Els usuaris i usuàries que desitjen sol·licitar un carnet de personal extern o renovar el seu deuran enviar la documentació per correu electrònic a cataleg@uv.es indicant en quina biblioteca voldran arreplegar el carnet. Les persones pertanyents a institucions i col·lectius que en virtut d'acords poden utilitzar el servei de préstec han de sol·licitar el carnet del Servei de Biblioteques i Documentació (SBD). Disposar d’aquest carnet dóna dret al préstec de materials de les biblioteques, accés a les biblioteques fins i tot en períodes d’examens, i a identificar-se en El Meu Compte de Trobes per fer reserves, renovacions i consultes. Però no permet disposar d’un compte de la UV ni, per tant, d’adreça de correu electrònic de la institució. Com accedir a El Meu Compte de Trobes: després de la creació del carnet, l’usuari o usuària rebrà un correu amb les instruccions per tal de crear la seua contrasenya. Una vegada creada la contrasenya, pot identificar-se en Trobes mitjançant ID (DNI o passaport aportat en el formulari) i contrasenya. Si no s’ha rebut el correu o no es recorda la contrasenya, s’ha de contactar amb la biblioteca.
Les persones interessades han d'enviar la documentació per correu electrònic a cataleg@uv.es. Documentació a aportar segons el tipus de conveni: |
![]() |
Tipus d'usuari o usuària |
Documentació |
Vigència |
Professorat visitant o Personal Investigador sense targeta universitària (avalat) |
|
Fins a la data de finalització de l’aval |
Estudiants en homologació de títol |
|
Fins la data d'examen |
Estudiants UNED |
|
Fins al 30 de setembre del curs que acredita |
Professorat de Primària, Secundària, Conservatoris i EOI |
|
Dos anys prorrogables |
Col·legis Professionals:
|
|
Un any prorrogable |