BibliotequesUVUniversitat de València Logo del portal

• Imatge del menú

23/01/23

Funcionalitat en proves per a fer tests en CK Student Medicine

CK Student Medicine ofereix en proves durant un mes una nova funcionalitat d'autoavaluació, consistent en tests per a mesurar el rendiment de l'estudiant.

A través de l'opció “Banco de preguntas”, disponible al menú superior de la plataforma, alumnes i professors trobaran accés a un mòdul amb més de 6650 preguntes de diferents especialitats mèdiques que permetran fer simulacres per a avaluar coneixements i reforçar així, el procés formatiu. Inclou 390 preguntes extretes de les últimes convocatòries d'exàmens MIR.

Per a més informació, podeu consultar:

Dubtes i suggeriments: BibliotecaRespon

• logo de la biblioteca

24/11/22

Horari especial de Nadal i període d'exàmens

Amb motiu dels festius de la Constitució, la Immaculada i el dia del campus, la biblioteca estarà tancada els dies 6, 8, 9 i 10 de desembre.

Per altra banda, i amb motiu de l'inici del període d'exàmens romandrà oberta per a l'estudi amb horari extraordinari, de 9:00 a 21:00 h., els següents caps de setmana:

Desembre: 3 i 4; 17 i 18

Gener: 7 i 8; 14 i 15; 21 a 22

Els dies 27 a 30 de desembre i 2 a 5 de gener l'horari d'obertura serà de 8:15 a 14:30 h.

Teniu més informació a la nostra secció d'horaris i també podeu consultar en el següent enllaç els horaris especials de la resta de biblioteques de la UV.

Recordeu que durant el període d'exàmens es demanarà el carnet de la UV per a accedir a les biblioteques i que els caps de setmana i festius l'accés és per la porta de la capella.

• Imatge Setmana Accés Obert

25/10/22

Setmana de l’Accés Obert en la Universitat de València, 24 a 30 d'octubre 2022

El Servei de Biblioteques i Documentació de la Universitat de València s’uneix a la celebració de la Setmana Internacional de l’Accés Obert 2022 amb diferents iniciatives que tindran lloc al llarg de la setmana.

Dins de la programació s’inclou una xarrada sobre la publicació en obert amb els acords transformatius, una guia sobre la gestió de dades d’investigació o l’accés mitjançant RODERIC a diferents documents, a més d’als llibres editats per Publicacions de la Universitat de València (PUV), que ha obert les seues publicacions al públic.

Teniu més informació sobre les diferents activitats a la pàgina del Servei de Biblioteques.

• Icona de la biblioteca

24/10/22

Biblioteca tancada del 29 d'octubre a l'1 de novembre

La Biblioteca "Pelegrí Casanova" romandrà tancada del dissabte 29 d'octubre a l'1 de novembre (ambdós inclosos).

Us recordem que  podeu consultar els dissabtes que no obri la biblioteca a la secció d'horaris de la nostra web.

• Matrícula oberta curs AprènTFG

10/10/22

Curs AprènTFG

Encara eres a temps d'inscriure't en el curs ApènTFG. El termini d'inscripció finalitza el pròxim dilluns 17 d'octubre.

ApènTFG és un curs organitzat pel Servei de Biblioteques i Documentació, totalment en línia que se centra en les habilitats digitals i informacionals necessàries per a desenvolupar amb èxit el treball fi de grau.

Compta amb reconeixement de 1,5 crèdits per a 54 titulacions de grau, entre els quals es troben tots els graus de CC. de la Salut.

Tota la informació sobre continguts, característiques, dates i inscripció, la pots trobar ací.

• Icona de calendari

05/10/22

Allarguem el préstec dels manuals

Tots els llibres de la biblioteca que estan en lliure accés augmenten el seu termini de préstec, passant de 7 dies a 15 dies, a més de les 6 renovacions automàtiques pel mateix temps cadascuna, sempre que l'exemplar no estiga reservat.