Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Biblioteca de Ciències de la Salut
  • horario fines de semana

02/05/18

Caps de setmana oberts

19-20 i 26-27 de maig

2-3, 9-10, 16-17, 23-24, 30 de juny i 1 de juliol de 9.00 a 21.00h.

• webinar JOVE

23/04/18

Presentació de JOVE

Des del Servei de Biblioteques s'han subscrit, en els últims tres anys, diferents seccions de la revista JOVE (https://www.jove.com/journal)  i de la base de dades JOVE Science education (https://www.jove.com/science-education-library) , un recurs de vídeos didàctics de ciències, medicina i psicologia. Ara, des de l'editorial ens ofereixen un webinar de 45 minuts en el qual realitzaran una presentació online sobre la revista i la base de dades, les seues possibilitats de cerca i les seues funcionalitats.

La webinar es realitzarà el dia 26 d'abril, dijous, a les 10 del matí. Per a connectar-se, només ha de seguir les següents instruccions:

1 – Clique en aquest enllaç https://zoom.us/join

2 - Escriga aquest codi 989-040-0401

3 - S'obrirà una finestra, clique en el botó ´´Abrir Zoom Meeting´´

4 - Accepte el missatge d'instal·lar aplicació quan es mostre en pantalla (Temps d'instal·lació 2 segons aprox.)

Per favor, connecte's uns minuts abans per a assegurar que no hi ha cap problema tècnic. Necessitarà uns auriculars per a seguir la presentació. Si disposa de micròfon, podrà utilitzar-ho, si no, pot realitzar les seues preguntes o consultes mitjançant xat.

• tancada dia 28

23/04/18

Tancada 28 d'abril

La Biblioteca i la Facultat romandràn tancades el dissabte 28 d’abril.

• taxes apc

23/03/18

Taxes APC. Open Access.

A la web de la Biblioteca de Ciències de la Salut

• jove

07/02/18

Jove Videojournal

Fins ara, la Universitat de València tenia subscrit les seccions Biology, Bioengineering, Immunology and Infection, Medicine i Neuroscience. Per al 2018 hem subscrit Cancer Research, Chemistry and Behaviour i l’editorial ens ha ofert en proves Developmental Biology.

• Avís

17/01/18

Parada dels sistemes informàtics

Des del divendres 19 a les 21.00 h fins dilluns 22 de gener a les 24.00 h, es procedirà al trasllat físic de tots els sistemes informàtics de la Universitat de València. Aquesta intervenció requereix una parada tècnica de TOTS els sistemes centrals i, per tant, de TOTES les aplicacions (Aula Virtual, catàleg, correu electrònic, Web, espais de disc i núvol, wi-fi, etc.)

Les biblioteques de Ciències Socials, d’Humanitats i Ciències de la Salut mantindran el seu horari especial de cap de setmana i de 24 hores però sense accés als serveis informàtics.

La Biblioteca de Ciències “Eduard Boscà” no tindrà  corrent elèctric i romandrà tancada des del divendres 19 a les 21.00 hores fins al diumenge 21 a les 9.00 hores. Per aquesta raó, s’obriran diverses aules a l’Aulari Interfacultatiu amb accés pel carrer Primer de Maig. La Biblioteca obrirà el diumenge a les 9.00 h però els serveis informàtics no es restabliran fins a les 24.00 h del dilluns 22 de gener.

Per a accedir a la biblioteca serà necessari identificar-se com a estudiant, professor o PAS de la Universitat de València.

Lamentem les molèsties ocasionades.