Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Biblioteca de Ciències de la Salut
  • horari caps de setmana

07/05/19

Horari d'obertura caps de setmana

18-19, 25 de maig i 1-2, 8-9, 15-16, 22-23-24, 29-30 de juny de 9.00 a 21.00 h.

26 de maig tancat per ser col.legi electoral.

L'Aulari I (Av. Menéndez Pelayo s/n) obrirà el diumenge 26 de maig de 9.00 a 21:45 hores.

• lecturas

06/05/19

Recopilació de lectures

La Biblioteca de Ciències de la Salut t'ofereix una recopilació de lectures recomanades pels participants del café literari del passat dia 16 d'abril en la Facultat de Medicina i Odontologia.

lectures

• poster dia llibre

09/04/19

Dia del Llibre

El proper dimarts 16 d'abril celebrarem a la Biblioteca de Ciències de la Salut “Pelegrí Casanova” i les seues Facultats associades de la Universitat de València el "Dia Internacional del Llibre". La jornada s'iniciarà amb l'obertura d'un punt d'intercanvi de llibres permanent a la Biblioteca a les 9h del matí. A les 18h de la vesprada es realitzarà un Cafè literari a la planta baixa de la Facultat de Medicina i Odontologia (zona de "microones", darrere l'Aula Magna), on estudiantat i professorat podran compartir inquietuts sobre la importància i el paper de la lectura en la formació dels i les professionals de la salut: infermers/es, fisios, metgesses i metges, podòlegs/gues... Tant si lliges molt com si fa temps que no obris un llibre, la teua veu ens interessa! Aquesta activitat es reconeixerà amb 2 punts per als/les sòcis/es de l'Associació Valenciana d'Estudiants de Medicina (AVEM).
    Participants confirmats:
    Josep Lluis Barona, catedràtic d'Història de la ciència a la Universitat de València
    Nicolás Bas, professor del Departament d'Història de la Ciència i Documentació de la Universitat de València.
    Ladislao Salmerón, professor del Departament de Psicologia Evolutiva i de L'Educaió. Membre de l’ERI-Lectura de la Universitat de València

L'objectiu d'aquesta jornada és promocionar els llibres i la lectura entre
    l'estudiantat de totes les àrees de Salut.

Que no t'ho conten! T'esperem

• sala tancada

25/03/19

Sala de lectura planta 1 tancada

El dimarts 26 de març romandrà tancada la sala de lectura del primer pis des de les 16:00h., per tasques de manteniment.

• horari falles

05/03/19

Horari de Falles 2019

Les biblioteques de la Universitat de València romandran tancades del 15 al 20 de març amb motiu de la celebració de les festes de Falles, excepte la Sala Thesarus (edifici La Nau) que tindrà l'horari habitual.

• caps de setmana

09/01/19

Horari caps de setmana

Oberta caps de setmana 12-13 , 19-20 i dimarts 22 de gener, de 9.00 a 21.00 h.

El dia 22 les biblioteques d'àrea estaran obertes 24 hores i també durant tot el dia, les biblioteques de Ciències de la Salut i Ontinyent, però amb motiu de la celebració de Sant Vicent, no hi haurà servei de préstec i devolució als taulells.