BibliotequesUVUniversitat de València Logo del portal

• Revistes de Salut que no cobren APC

11/02/21

Revistes de Salut que no cobren APC

Actualitzada la relació de revistes de Salut que NO cobren APC a l’autor a l’hora de publicar: bé perquè són publicacions de societats mèdiques, les quals assumeixen els costos de publicació, perquè han establit convenis, o per decisions editorials.

Totes elles són revistes indexades a la darrera edició de JCR (2019) i les presentem agrupades per especialitat (categoria JCR). Per accedir, feu servir el vostre usuari i password de la UV:

Esperem que us resulte d’interès.

Més info: On publicar: Anàlisi de revistes

• Accés a revista Quintaessence

05/02/21

Accés a la revista “Quintessence Tècnica”

L’editorial de revistes d’Odontologia “Quintessence” ens ofereix accés gratuït als continguts de la seua revista Quintessence Tècnica.

Per tal d’accedir has de:

1. Descarregar l’app que proporciona l’editorial: https://quintessencedigital.es/#Descargue

2. Demanar un codi d’accés que et proporcionarem a la Biblioteca. Només has d’escriure’ns a La Biblioteca respon i te’l farem arribar.

• Subscripció a JBI SUMARI

26/01/21

Subscripció a JBI SUMARI

Després d'un període de proves, JBI SUMARI s'ha subscrit.

JBI SUMARI és un assistent per a la realització de revisions sistemàtiques que proporciona ajuda en tot el procés de revisió, des del desenvolupament del protocol, la gestió de l'equip, la selecció de l'estudi, l'avaluació crítica, l'extracció i síntesi de dades i la redacció de l'informe final de revisió sistemàtica.

Per a més informació sobre les seues funcionalitats pots consultar aquesta pàgina d'ajuda.

• Cursos Aprèn 2021

08/01/21

Oberta la matrícula als cursos AprènCi2 i AprènTFG 2020-2021

Fins al 29 de gener pots matricular-te als cursos en línia organitzats pel Servei de Biblioteques i Documentaciói el Servei d'Informàtica: (AprènCi2) (AprènTFG).

Els cursos es realitzaran en les següents dates:

• Aprèn a fer els teus treballs de classe (AprènCi2): de l'1 de febrer al 7 de març de 2021
    • Aprèn a fer el TFG (AprènTFG): de l’1 de febrer al 14 de març de 2021

Es tracta de dos cursos totalment online, que se realizan en el Aula Virtual i comptem  amb reconeixement d’1,5 crèdits cadascun. Podeu trobar tota la informació al blog Ci2.

• Horaris Desembre i Nadal

23/12/20

Horaris Desembre i Nadal

La Biblioteca de Ciències de la Salut romandrà tancada del dia 5 al 8 de desembre.

En Nadal la biblioteca obrirà els dies 28, 29 i 30 de desembre4 i 5 de gener de 8:30 a 14:30 hores.

En gener, la biblioteca romandrà tancada els dies 7 i 9.

Recordeu que els dies 4 i 5 de gener, si la porta de la Facultat de Medicina es troba tancada, s'haurà d'accedir a la biblioteca pel lateral de la facultat que dóna al Clínic.

Enguany, el context del COVID i les restriccions de mobilitat en horari nocturn impedeixen oferir horaris extraordinaris d'obertura de les biblioteques com en anys anteriors.

Per a compensar aquesta circumstància i completar l'oferta de places per a l'estudi, la UV ha habilitat un aulari en cada campus.

*  Els aularis oberts seran els següents:

- Campus Blasco Ibáñez: Aulari I
    - Campus de Burjassot-Paterna: Aulari Interfacultatiu
    - Campus de Tarongers: Aulari Oest

* Dies i horaris d’obertura excepcional:

- 28, 29 i 30 de desembre, de 15 a 20:30 hores.
    - 31 de desembre: de 8:30 a 14 hores.
    - 4 i 5 de gener: de 15 a 20:30 hores.
    - 7 i 9 de gener: de 8:30 a 20:30 hores

Consulta les condicions d’accés i de seguretat als aularis.

• JBI SUMARI en proves

26/11/20

Prorrogat el termini per a accedir a JB SUMARI

S'ha prorrogat el termini per a accedir JB SUMARI en proves, fins al proper 10 de desembre.

Recorda que per a accedir has de seguir els següents passos:

1. Entra en la plataforma de OVID i en la part superior, des de ‘Herramientas de EBP’, accedeix a JBI SUMARI.
      També pots accedir a través d'aquest enllaç
    2. Introdueix el teu compte OVID. Si no ho tens, crea't un.
    3. Una vegada introduïdes les claus del teu compte, accedeix des de “Login via OVID”

Recorda activar la VPN si accedeixes des de fora de la xarxa de la UV.

Per a més informació sobre les seues funcionalitats, pots accedir al tutorial de la plataforma amb vídeos breus: https://www.jbisumari.org/#tutorials
    Està disponible una sessió de formació de l'eina en el següent enllaç.

Prova el recurs i deixa'ns la teua opinió en el formulari de recursos en prova.

Qualsevol dubte o consulta, contacta amb La Bibliotec@ Respon