Logo de la Universitat de València Logo del portal

• jove

07/02/18

Jove Videojournal

Fins ara, la Universitat de València tenia subscrit les seccions Biology, Bioengineering, Immunology and Infection, Medicine i Neuroscience. Per al 2018 hem subscrit Cancer Research, Chemistry and Behaviour i l’editorial ens ha ofert en proves Developmental Biology.

• Avís

17/01/18

Parada dels sistemes informàtics

Des del divendres 19 a les 21.00 h fins dilluns 22 de gener a les 24.00 h, es procedirà al trasllat físic de tots els sistemes informàtics de la Universitat de València. Aquesta intervenció requereix una parada tècnica de TOTS els sistemes centrals i, per tant, de TOTES les aplicacions (Aula Virtual, catàleg, correu electrònic, Web, espais de disc i núvol, wi-fi, etc.)

Les biblioteques de Ciències Socials, d’Humanitats i Ciències de la Salut mantindran el seu horari especial de cap de setmana i de 24 hores però sense accés als serveis informàtics.

La Biblioteca de Ciències “Eduard Boscà” no tindrà  corrent elèctric i romandrà tancada des del divendres 19 a les 21.00 hores fins al diumenge 21 a les 9.00 hores. Per aquesta raó, s’obriran diverses aules a l’Aulari Interfacultatiu amb accés pel carrer Primer de Maig. La Biblioteca obrirà el diumenge a les 9.00 h però els serveis informàtics no es restabliran fins a les 24.00 h del dilluns 22 de gener.

Per a accedir a la biblioteca serà necessari identificar-se com a estudiant, professor o PAS de la Universitat de València.

Lamentem les molèsties ocasionades.

• NAVIDAD

04/12/17

Horari Nadal

OBERTA:

18 al 22 de desembre: horari habitual

27 al 29 de desembre de 8.15-14.30 h

2 al 5 de gener de 8.15-14.30 h

Oberta caps de setmana: 7, 13-14 i 20-21 de gener de 9.00 a 21.00 h

TANCADA:

23 al 26 de desembre
    1 i 6 de gener

• La Biblioteca Respon

09/11/17

La Bibliotec@ Respon

La Bibliotec@ Respon: nou servei de referència virtual de les biblioteques

La Bibliotec@ Respon és el nou servei de referència virtual de les biblioteques de la UV. T'informarem i resoldrem els teus dubtes sobre els serveis, els recursos i les activitats de les biblioteques. A més a més de rebre la resposta per correu-e, tindràs un compte d'usuari en La Bibliotec@ respon per a veure i gestionar les teues consultes.

• jove revista

02/10/17

Accés en proves de dos seccions de JOVE

Fins al 2 de novembre de 2017 tindrem accés en proves a la videorevista JoVE  i a la base de dades de vídeos JoVE Science Education: https://www.jove.com/science-education-library

El Servei de Biblioteques de la Universitat de València ha subscrit la revista JoVE: Journal of Visualized Experiments des de l’any 2014, i és una de les més consultades pels investigadors. També tenim suscrites dues seccions de la base de dades:  Essentials of Genetics i Essentials of Cell Biology. Ara, els seus editors ens ofereixen l’accés gratuït fins al 2 de novembre de la resta de seccions de la videorevista i de la base de dades JoVE Science Education, un recurs revolucionari dedicat a ensenyar fonaments de laboratori a través de simples vídeos fàcils d’entendre.

La revista compta amb 7.596 vídeos articles científics, amb un increment d’uns 90 al mes. Cada vídeo article presenta una recerca en diferents camps d’estudi científic i disposa del text detallat dels protocols per a cada vídeo i la llista de materials necessaris per a realitzar-ho.

La base de dades permet ensenyar i aprendre millor els conceptes claus i tècniques fonamentals de laboratori. Aquestes demostracions de vídeo cobreixen una àmplia gamma de temes STEM, incloent Biologia, Química, Ciències Ambientals, Psicologia, Medicina Clínica i Enginyeria.

Navega per la videorevista i la base de dades i deixa’ns la teua opinió al formulari de recursos electrònics en prova.

• cartel

04/09/17

Biblioteques tancades

La Biblioteca romandrà tancada dies 8 i 9 de setembre per obertura del curs 2017-2018.