BibliotequesUVUniversitat de València Logo del portal

• Carnet de la UV

09/12/21

Inici de l'horari extraordinari i obligació de mostrar el carnet de la UV

Hui comencem a la nostra biblioteca el període d'horari extraordinari amb motiu dels exàmens, per la qual cosa s'exigirà el carnet de la Universitat de València per a poder accedir a les sales.

L'obligatorietat d'ensenyar el carnet es mantindrà fins a finals de gener, quan acabe el període d'exàmens.

A banda d'això, us recordem que la nostra biblioteca obrirà diferents caps de setmana durant aquest període, amb horaris especials (només per a l'estudi en sala), els quals podeu consultar a la secció horari de la nostra web. Recordeu que en aquests horaris especials, si la porta principal de la facultat estiguera tancada, l'entrada serà per la porta de la capella (situada al lateral de la facultat més proper a l'Hospital Clínic).

També podeu veure els horaris especials de la resta de biblioteques de la UV.

• Icona de la Biblioteca de Ciències de la Salut

01/12/21

Tancat el dissabte 4 i el dimarts 7 de desembre i començament de l'horari especial

A més dels dies 6 i 8 de desembre, festius, la Biblioteca de Ciències de la Salut "Pelegrí Casanova" romandrà tancada el dissabte 4 de desembre i el dimarts 7, per ser el dia del centre.

Eixos dies, la Universitat de València mantindrà oberta la  Biblioteca d’Humanitats "Joan Reglà", de 9:00 a 21:00 hores des del dia 4 al dia 8 de desembre.

Per altra banda, després d'aquests dies festius començarà el període d'obertura extraordinària amb motiu dels exàmens, on la biblioteca romandrà oberta per a l'estudi alguns caps de setmana. Us recordem que durant aquest temps, fora de l'horari habitual no hi haurà servei de préstec, només estudi en sala, i que heu d'identificar-vos amb el carnet de la UV per a poder accedir a la biblioteca.

Teniu més informació a la pàgina amb els horaris de la nostra biblioteca i també a la web del servei, on trobareu els horaris de la resta de biblioteques, tant els habituals com els extraordinaris i els de Nadal.

• Fotografia de cable

29/11/21

Et tirem un cable?

Si necessites carregar el teu mòbil, et podem tirar un cable, ja que ara pots demanar en préstec al taulell de la biblioteca un carregador i el cable que necessites (es presten per separat).

Tenim cables amb els diferents tipus de connexions més habituals per als mòbils amb sistema operatiu Android: USB Micro (més antiga) i USB C (més moderna). Només has de venir al taulell de la planta baixa amb el teu carnet de la UV i te'l prestarem si no tens cap sanció.

Això sí, recorda que els has de tornar el mateix dia!

• Imatge de la plataforma

24/11/21

Accés en proves a ClinicalKey Student

Fins al 18 de desembre els membres de la Universitat de València poden accedir en proves a la plataforma ClinicalKey Student, de l'editorial Elsevier.

ClinicalKey Student és una plataforma interactiva d'aprenentatge en línia per a estudiants i professors, que millora l'experiència d'aprenentatge amb eines que ajuden a desenvolupar i valorar els coneixements mèdics dels futurs professionals.

Conté els principals manuals de referència en línia de medicina, odontologia, microbiologia i altres disciplines biomèdiques combinats amb eines interactives i d'anàlisis per a donar suport a l'ensenyament i l'aprenentatge en els programes de Medicina. També inclou imatges, vídeos i resums clínics.

Per a accedir-hi aneu a la biblioguia de Recursos en proves, on trobareu l'enllaç al recurs i diferents tutorials i ajudes sobre aquest. També haureu de registrar-vos a la plataforma o bé gastar el vostre compte d'Elsevier (per exemple el que empreu a Scopus o ScienceDirect), si en teniu.

• Codi QR

10/11/21

Cabines de treball en grup en Trobes

Ja podeu reservar les sales (o cabines) de treball en grup a través del catàleg Trobes.

Per a fer-ho, cal que us identifiqueu al catàleg amb el vostre usuari i contrasenya, cerqueu les sales, que hi apareixen com "Cabina de treball Biblioteca Ciències de la Salut..." (o podeu utilitzar el codi QR que acompanya aquesta notícia obrint-lo més gran amb el botó dret), comproveu l'aforament màxim i la disponibilitat de cadascuna i reserveu la que us interesse.

Teniu tota la informació sobre com fer-ho i les normes d'ús de les cabines en l'apartat "Reserva i ús de sales" de la nostra web. També podeu veure com fer una reserva pas a pas en aquest vídeo del Servei de Biblioteques.

• Sala d'estudi

27/10/21

Obertes les sales de la tercera planta

Des de hui estaran obertes les sales d'estudi de la tercera planta de la facultat, tant la de treball en grup com la d'estudi en silenci, amb horari de 8:15 a 20:30 h

Us recordem que l'ús de la mascareta continua sent obligatori, i que teniu gel hidroalcohòlic al vostre abast dins de les sales.