BibliotequesUVUniversitat de València Logo del portal

  • 2ª ed. Cursos Apèn

    21/11/25

    Oberta matrícula 2ª ed. cursos Aprèn

    Ja es troba oberta la matrícula de la segona ed. dels cursos Aprèn (AprènCD i AprènTFG) fins al pròxim 23 de gener de 2026 a les 14 h.

    Els cursos Aprèn són cursos enterament en línia, organitzats pel Servei de Biblioteques i Documentació i dirigits a estudiants de grau. El seu objectiu és desenvolupar les competències informacionals i digitals necessàries per a la realització de treballs acadèmics (AprènCD) i el Treball de fi de grau (AprènTFG).

    Tots dos cursos donaran inici el 27 de gener de 2026 i són convalidables amb 1,5 crèdits de participació cadascun en diferents titulacions de grau.

    Pots consultar tota la informació relativa a la matrícula, preu, contingut, dates… en la guia dels cursos Aprèn.

  • Biblioteca de Ciències de la Salut

    14/11/25

    Porta d'accés per al dissabte 15 de novembre

    El dissabte 15 de novembre l'accés a la biblioteca serà per la porta principal de la Facultat de Medicina

    L'accés habitual dels caps de setmana, per la porta lateral de capilla, romandrà tancat.

     

  • Icona Open Access

    17/10/25

    Jornada Ciència Oberta 2025

    El pròxim divendres, 24 d'octubre, tindrà lloc la Jornada sobre Ciència Oberta 2025, dins del marc de la Setmana Internacional de l'Accés Obert,  que enguany té com a lema Who Owns Our Knowledge?

    En la Jornada, introduïda per Cristina Tomás, directora del Servei de Biblioteques i Documentació, Carlos Hermenegildo, vicerector d’Investigació de la UV, presentarà la Política de Ciència Oberta de la UV, aprovada el 7 d’octubre en Consell de Govern. A més, intervindran com a ponents Beatriz Climent, Coordinadora de la Comissió de Ciència Oberta, Joel González, Delegat de la Rectora per a Accions Estratègiques d’Investigació, i Juan Pérez, Editor del Servei de Publicacions UV.

    La Jornada es celebra en el Hall de la Facultat de Dret, el divendres 24 d’octubre a les 12:00 h.

    Podeu consultar ací el programa de l’acte.

  • 9 d'octubre

    08/10/25

    Pont del 9 d'octubre

    La biblioteca tancarà els dies 9 a 12 d'octubre, ambdòs inclosos.

    Disculpeu les molèsties.

  • Avís

    28/09/25

    Biblioteca tancada per nivell d'emergència 3

    Per decisió del comitè d'emergències de la UV es decreta el nivell d'emergència 3 per al dilluns 29 de setembre. En aquest nivell d’emergències se suspén, a tots els campus i instal·lacions de la UV, l'activitat universitària (docent, administrativa, investigadora i cultural), amb l'excepció de les tasques de suport a les funcions bàsiques i de manteniment d'instal·lacions crítiques, per la qual cosa les biblioteques romandran tancades.

    Podeu seguir les actualitzacions des de l'app de la UV o en:

    https://www.uv.es/emergencies

  • Sessió formativa presencial JoVE

    22/09/25

    Sessió formativa sobre JoVE

    El pròxim dijous 25 de setembre s'impartirà una sessió formativa presencial sobre la plataforma de vídeos per a la docència i la investigación: JoVE Science Education, subscrita per la UV.

    La sessió tindrà lloc a la Sala de Formació d'usuaris de la Biblioteca de Psicologia, de 12 h a 14 h. Requereix inscripció: 🔗 Formulari d’inscripció

    La formació sota el títol: Com crear classes atractives usant vídeos? serà impartida per especialistes de la plataforma i està dirigida a personal docent i investigador de les àrees de ciències naturals, ciències aplicades, ciències de la salut i psicologia. Es tractaran, entre d’altres, els següents continguts:

    • Com utilitzar les funcions de JoVE (compartir vídeos i qüestionaris a l'aula virtual, com crear llistes de reproducció).
    • On trobar llistes de reproducció relacionades amb la guia docent de l'assignatura.

    Existeix la possibilitat d'obtindre certificat d'assistència.