• noms d'indicadors

16/11/17

Taller Sexennis. Humanitats

La Biblioteca d’Humanitats ofereix una sèrie de tallers destinats al PDI amb l’objectiu de conèixer les diferents bases de dades i plataformes en les quals  trobar els indicis de qualitat exigits en la convocatòria de la CNEAI d’enguany (pendent de publicació).

• Dies:
           -20 de novembre de 2017 a les  9:30 h., i
           -22, 29 i 30 de novembre a les 12:00 h.
    • Duració:  2 hores
    • Lloc: Biblioteca d'Humanitats, aula de formació d'usuaris (1ª planta).

La inscripció es realitzarà per ordre estricte de sol·licitud fins a completar places ací. No utilitzeu el navigador Internet Explorer per a omplir el formulari. Les aules disposen d’ordinadors i també podreu portar-vos el propi portàtil.

• Icona de

02/11/17

La Bibliotec@ Respon: nou servei de referència virtual de les biblioteques

La Bibliotec@ Respon és el nou servei de referència virtual de les biblioteques de la UV. T'informarem i resoldrem els teus dubtes sobre els serveis, els recursos i les activitats de les biblioteques. A més a més de rebre la resposta per correu-e, tindràs un compte d'usuari en La Bibliotec@ respon per a veure i gestionar les teues consultes.

• icona de les CI2

25/10/17

Termini de matrícula prorrogat cursos AprènCi2 i AprènTFG 2017-2018

Pots matricular-te fins al 2 de novembre als cursos en línia organitzats pel Servei de Biblioteques i el Servei d’Informàtica: Aprèn a fer els teus treballs de classe (APRÈNCI2) i Aprèn a fer el TFG (APRÈNTFG). Les dates del curs són del 30 d’octubre al 3 de desembre i enguany no hi haurà sessió presencial obligatòria Si tens qualsevol dubte pregunta al correu ci2@uv.es

• Cartell sobre la Revolució Russa

04/10/17

Raconet: 100 anys de la Revolució Russa, 1917-2017

Des de hui dimecres 4 d'octubre i fins al mes de desembre, el Raconet de la Biblioteca d'Humanitats posarà a disposició del seus usuaris la mostra que commemora la Revolució Russa. S'exposarà una selecció d'obres dels fons de la Biblioteca que aborden aquest esdeveniment històric principalment des del punt de vista historic, però també des de la literatura, el cinema, l’art, el pensament polític, etc.

La resta de bibliografies d'exposicions anteriors est pot consultar des d'ací.

• Cartell de cursos Aprèn

02/10/17

Matrícula oberta cursos AprènCi2 i AprènTFG 2017-2018

Ja pots matricular-te fins al 24 d’octubre als cursos en línia organitzats pel Servei de Biblioteques i el Servei d’Informàtica: Aprèn a fer els teus treballs de classe (APRÈNCI2) i Aprèn a fer el TFG (APRÈNTFG). Les dates del curs són del 30 d’octubre al 3 de desembre i enguany no hi haurà sessió presencial obligatòria Si tens qualsevol dubte pregunta al correu ci2@uv.es

• Post-it amb la paraula Benvinguts

14/09/17

Sessions de Benvinguda

Durant setembre i octubre la Biblioteca d'Humanitats us dona la Benvinguda, especialment els alumnes de nou ingrés. Tots els grups de 1er de Grau de les titulacions de les 3 Facultats (Gª i Hª, CC Educ. i Filologia) teniu l'oportunitat de fer una visita guiada i una sessió de Competències informacionals per mediació del vostre professor. T'estalviarem temps per a obtindre i arribar a  tot allò que posa al teu abast la biblioteca.

• Agost obert

01/08/17

Obrim per vacances

La Biblioteca d'Humanitats obri el mes d'agost de dilluns a divendres de 8:15 a 14:30 h., a excepció de la setmana del 14 al 20 que roman tancada.

A setembre torna a l'horari habitual: 8:15 a 21 h. i els dissabes de 9 a 14h.
    Recordeu que el préstec tanca mitja hora abans.