Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Biblioteca Humanitats
  • candats

01/10/18

Tancament dies d'octubre i novembre

La biblioteca romandrà tancada els dissabtes 6 i 13 d'octubre i els festius 9 i 12.
    Durant el mes de novembre tancarà de l'1 al 4, tots dos inclosos.

Disculpeu les molèsties.

• Bicis a la part posterior de la Biblioteca

01/10/18

Més de 50 noves places d'aparcament per a bicis

Escoltem les vostres peticions!!!

S'han instal·lat noves places d'aparcament de bicicletes al voltant de la biblioteca. Les noves són a la part posterior de l'edifici.

• paraula Benvinguts en diferents idiomes

07/09/18

Sessions de Benvinguda

Durant setembre i octubre la Biblioteca d'Humanitats us dona la Benvinguda, especialment els alumnes de nou ingrés. Tots els grups de 1er de Grau de les titulacions de les 3 Facultats (Gª i Hª, CC Educ. i Filologia) teniu l'oportunitat de fer una visita guiada i una sessió de Competències informacionals per mediació del vostre professor. T'estalviarem temps per a obtindre i arribar a  tot allò que posa al teu abast la biblioteca.

• suport informatic a l'alumnat

05/09/18

Suport Informàtic a l'Alumnat-SIA

Es reanuda el Suport Informàtic a l'Alumnat presencialment el proper dilluns 10 de setembre.
    Recorda que sempre és operatiu virtualment via correu polsant sobre l'opció "Incidències Informàtiques" les 24 hores del dia.

Més info

• apren

03/09/18

Apren a fer el TFG i Apren a fer els treballs de classe

Ja està oberta la matrícula dels cursos APRÈNCI2 i APRÈNTFG per al pròxim curs acadèmic 2018-2019 (fins al 24 d'octubre).
    La matrícula s’ha de fer pel Portal de Serveis de l’estudiant
    Tens tota la informació en l’apartat matrícula d’aquest blog

Qualsevol dubte o problema pots contractar amb nosaltres ci2@uv.es

• Reloj horizontal

02/07/18

Horari d'obertura d'estiu

Obrim:
    juliol de 8.15 a 21.00 h., agost: 8.15 a 14.30 h., setembre amb l'horari habitual.
    El préstec tanca mitja hora abans.
    Tanquem:
    els dissabtes de juliol i agost,  del 6 al 24 d'agost tots dos inclosos, a setembre l'1 dissabe i 17 dilluns per la festivitat d'obertura de curs.