Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Biblioteca Humanitats
  • suport informatic a l'alumnat

18/06/18

Suport Informàtic a l'Alumnat-SIA

L'ajuda des del SIA de la UV de forma presèncial s'nterromp el 15 de juny. Es reanudarà el 18 de setembre de 2018.

El servei continua operatiu de forma virtual sense restricció d'horari de sol·licitud, via correu polsant sobre l'opció "Incidències Informàtiques" les 24 hores del dia.

Més info

• clau d'obertura

18/05/18

Obertura extraordinària 24 h.

Obrim 24 h. des del 14 de maig fins al 29 de juny a les 21.00 h.
    Recordeu que durant els rangs d'horari no habitual:
     -no hi ha servei de préstec a domicili durant l'horari extraordinari, només durant l'horari habitual,
     -la sala 15 roman tancada.

Altres sales d'estudi d'accés lliure, sense carnet, l'horari de les quals és l'habitual (no 24 hores):
      Campus Blasco Ibáñez
         -1ª planta de les Facultats de Geografia i Història, i Filologia, Trad. i Interpret.
         -3a. planta de la Facultat de Medicina: només de dilluns a divendres!!
      Altres llocs:
        -Sala Thesaurus a la Biblioteca Històrica.

• diversitat de sabates

17/05/18

Raconet: expo "D'identitats i sexualitats"

Avui comença l'exposició "D'Identitats i sexualitats" coincidint amb el dia internacional contra l'homofòbia, amb documents al voltant de la transsexualitat, la bisexualitat, l'homosexualitat o la teoria queer, entre altres.

També avui té lloc la I Jornada de Recerca i Formació LGTB+ a la Facultat de Filologia.

Hem organitzat esta mostra conjuntament amb el programa "Diversitats" de la Universitat de València i el Col·lectiu Lambda.
    Ací tens els títols exposats a la biblioteca.

• martell de manteniment

05/05/18

Problemes tècnis amb els préstecs

Durant les últimes setmanes, el programa de gestió de biblioteques ha tingut alguns problemes tècnics. Una vegada solucionats, si detecteu qualsevol incidència amb els vostres préstecs en "El meu compte" contacteu per "La Bibliotec@ respon" o als taulells de préstec.

Lamentem totes les molèsties ocasionades.

• Logo de Mendeley

14/04/18

Mendeley Institutional en la Universitat de València

Hem subscrit la versió institucional de Mendeley per a tots els membres de la UV.
     Mendeley és un programari d'escriptori i web produït per Elsevier per gestionar referències y cites bibliogràfiques, compartir treballs d'investigació, descobrir dades de recerca i col·laborar en línia.
        La versió institucional ofereix: espai personal fins a 100 GB, emmagatzematge per a grups fins a 100 GB, nombre il·limitat de grups i fins a 100 membres per grup. Més información en aquest enllaç.

• Cabina de la planta 3ª amb la pantalla

21/03/18

Nova pantalla de TV a una de les sales de treball en grup

La biblioteca ha instal·lat una pantalla de TV a una de les sales/cabines de treball en grup de la planta 3ª, concretament a la cabina nº 3. S'hi pot connectar qualsevol dispositiu al cable HDMI anclat a la pantalla per tal de visionar material per a treballar en grup.
    No requereix comandament a distància.