BibliotequesUVUniversitat de València Logo del portal

• @turikills

21/01/22

Nou racó del còmic a la biblioteca

@turikills està creant un mural a la Biblioteca d'Humanitats 'Joan Reglà' per al nou racó de còmics, donació de @alvaro.pons. La inauguració serà a febrer!

El racó està situat a la Sala de Referència, 1r pis de la biblioteca.

• Bon nadal

23/12/21

Bon nadal!

Tot l'equip d'Humanitats us desitja unes bones festes i molt ànim per als exàmens que venen. Gràcies per formar part de la biblioteca.
    El 27 de desembre comencem a obrir 24 hores. Consulta l'horari detallat.

• concert nadalenc

17/12/21

Concert nadalenc

El concert és celebrarà el pròxim dia 21 a les 13.30h, en la planta baixa de la Biblioteca d'Humanitats, a càrrec de Juan de Pilar (guitarra) i Javi Forner (saxo), fusió entre el jazz i el flamenc.

• Cova pirata

13/12/21

Inauguració exposició

El dimecres 15 de desembre, inaugurem a la Biblioteca d'Humanitats, a les 18.30h., a la Sala de Formació en el primer pis, l'exposició fotogràfica “Paisatges valencians, paisatges humanitzats: L'antropització del territori al llarg de la història”.

Una exposició que recopila algunes de les fotografies rebudes en la 5a edició del Concurs de Fotografia del Paisatge Valencià convocat per la Càtedra aquest any 2021.

Comptarem amb l'actuació del violoncel·lista Álvaro Ramos Yuste (Orquestra Filharmònica de la UV).

• Diciembre

01/12/21

Horari desembre

La Biblioteca d'Humanitats Joan Reglà, que obri tots els dissabtes i diumenges del curs, obrirà el pont de desembre, del dissabte 4 al dimecres 8.
    En període nadalenc, tancarà els festius de desembre 24, 25, 26, però començarà les 24 h a partir del 27 de desembre, amb una durada fins al divendres 27 de gener.
    Els dies 1, 2 i 6 de gener també estarà tancada.

• Cuadernos de geografía

29/11/21

Cuadernos de Geografía s'adhereix a DORA

Cuadernos de Geografía de la Universitat de València, editada pel Departament de Geografia, i allotjada en OJS, és la primera, revista de la UV a adherir-se a DORA (Declaració sobre l'Avaluació de la Recerca, que reconeix la necessitat de millorar les maneres d'avaluar els resultats de la recerca acadèmica).

Cuadernos de Geografía és una revista degana d'aquesta disciplina a Espanya. L'any 2018 inaugurava una Segona Època amb l'objectiu fonamental d'adaptar la revista als nous reptes de la Geografia i la seua comunicació en un món més globalitzat i digital. Els eixos importants d'aquesta etapa són l'àmplia distribució de la revista amb llicència oberta i format digital; l'acreditació del compliment dels estàndards de qualitat exigibles tant a continguts com a processos de revisió per parells; i el posicionament de la publicació en bases de dades i indexació de prestigi internacional.