BibliotequesUVUniversitat de València Logo del portal

• Consurs microrelats

27/01/23

I Concurs de microrelats

Es convoca el I Concurs de microrelats, pel vicerector d'Investigació de la Universitat de València, amb motiu de la celebració del XX aniversari de la Biblioteca d'Humanitats Joan Reglà. Es premiaran els tres millors microrelats que es presenten amb la finalitat de promoure i premiar la creativitat i les activitats de creació literària en l'àmbit universitari i en la societat en general. Els premis són:
    1 premi: un val de 200 euros per a canviar en la Tenda la UV.
    2 premi: un val de 150 euros per a canviar en la Tenda la UV.
    3 premi: un val de 100 euros per a canviar en la Tenda la UV.

Els microrelats es poden enviar fins al 28 de febrer de 2023, en format PDF, al següent formulari:
    Segons les bases els textos podran estar escrits en valencià o en castellà. El tema es lliure, però obligatòriament inclourà la frase: "A las 12 en la biblioteca", si es fa el microrelat en castellà o "A les 12 a la biblioteca" si l'idioma és en valencià, i la seua extensió no superarà les 200 paraules sense incloure el títol. les bases es poden consultar de forma detallada al tauler d'anuncis de la Univerrsitat de València,amb data del 23 de gener i correció del 27.
    Esperem la vostra participació!

• Obras

19/01/23

Tancament sala 0.2 i 1.0. Préstec a la sala 0.1

La sala 0.2, on se situa el taulell de préstec, i la sala 1.0, on està el material de referència, romandran tancades a partir del dilluns 23 de gener fins a final d'obra per a la insonorització de tots dos espais. Durant aquest temps el servei de préstec es realitzarà a la sala 0.1, habilitada només per a aquest fi. Disculpen les molèsties.

• Horari

23/12/22

Horari Nadal i 24 hores

• Concert Nadalenc

16/12/22

Concert Nadalenc a la Biblioteca d'Humanitats

La Biblioteca d'Humanitats us desitja Bon Nadal i un Feliç Any Nou.

Volem celebrar les festes amb vosaltres amb un Concert Nadalenc el dia 20 de desembre a les 13.30 h. en el hall de la biblioteca.

Us esperem a tothom!

• Invitació

14/12/22

Inauguració de l'exposició "Un paisatge, diverses mirades"

La Biblioteca d'Humanitats inaugura, aquest dijous 15 de desembre, a les 18:00h, una exposició fotogràfica sobre paisatges valencians. L'exposició, amb el títol " Un paisatge, diverses mirades”,  recull una selecció de les fotografies rebudes en la 6a edició del Concurs de fotografia de paisatges valencians que convoca anualment la Càtedra de Participació Ciutadana i Paisatges Valencians de la Universitat de València.

A l’acte se celebrarà el lliurament de premis del concurs, que tindrà lloc a la Sala de Formació de la biblioteca, al primer pis de l’edifici, amb l’actuació de la flautista Noelia Juan. Després es farà una visita guiada a l’exposició amb comentaris dels autors de les fotografies.

• Dia Mundial VIH/SIDA

26/11/22

Desestigmatitza't

Dia Mundial de la Lluita con el VIH/SIDA