Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Closed

07/10/19

Biblioteca tancada

Recorda que @bibliotequesuv romandran tancades el dia 9 d'octubre (festivitat de la Comunitat Valenciana) i el dissabte 12 d'octubre (festivitat del Pilar).

• Classiques Garnier

30/09/19

Classiques Garnier - Diccionaris en proves

Des de l’1 d’octubre fins al 30 de novembre de 2019 tindrem accés en proves a 10 diccionaris dels segles XVI i XVII de lexicografia i llengua francesa.

La col·lecció consta de tres tipus de diccionaris: diccionaris bilingües (llatí-francés o anglés-francés), els diccionaris de Gilles Ménage i els diccionaris de Richelet, Furetière, la Academia i Thomas Cornielle.

Deixa’ns la teua opinió

• Imagen manifestacions canvi climàtic

27 de setembre vaga por el clima

• Xica buscant el compte en el seu mòbil

Instagram #bibliotequesuv

Segueix-nos en Instagram @bibliotequesuv

• Logo AENORmás

"AENORmás": normes al dia

Nova base de dades AENOR.

Dona accés a més de 50.000 normes UNE que s’actualitzen automàticament, classificades per àrees i sectors.

• Cierre Biblioteca Humanitats

12/09/19

Declarat el tancament de tots els campus de la Universitat de València el divendres 13 de setembre

Aquest nivell 3 d’alerta implica el TANCAMENT de les instal·lacions de la Universitat de València EN TOTES LES SEUES SEUS: Campus de València – Blasco Ibáñez i Tarongers -, Burjassot-Paterna, Ontinyent i Centre de Gandia DEMÀ DIVENDRES DIA 13 DE SETEMBRE.

També es tancaran el Centre Cultural La Nau – Edifici històric de la Universitat de València, Palau de Cerveró i Jardí Botànic.