BibliotequesUVUniversitat de València Logo del portal

• Info especial

25/03/20

Cartoteca tancada

Amb motiu de la pandèmia de coronavirus la UV ha aprovat diverses mesures que afecten els serveis i instal·lacions universitàries.

En relació amb les biblioteques, aquestes romandran tancades a partir del 13 de març a les 15.00 h., i fins a nou anunci, per motius d'emergència i salut pública.

Els préstecs es renovaran automàticament fins al 21 d'abril.

Podeu enviar qualsevol incidència o consulta mitjançant La Biblioteca Respon i serà solucionada.

A partir del dilluns 23, l'equip de la biblioteca continuarà treballant en línia per a oferir els nostres serveis de la millor manera possible. Informarem de qualsevol novetat en la pàgina web.

Més informació a: Pàgina web info especial coronavirus

• mapa

11/06/19

Juny i Juliol: matí de 9'00 a 14'30 hores

Agost tancat

• Mapa

11/04/19

Nous mapes digitalitzats a RODERIC

La Cartoteca ha digitalitzat 20 nous mapes a RODERIC, quasi tots de la ciutat de València des de finals del segle XIX fins a la dècada de 1970. Continua així la tasca de digitalitzar els mapes conservats a la cartoteca per contribuir a la difusió del ric patrimoni bibliogràfic i documental de la Universitat de València. I aviat els seguiran més. Esperem que siguen útils per tothom.

• Arbre de Nadal

14/12/18

Horari de Nadal 2018

Obert: del 27 al 28 de desembre, de 9 a 14’30 hores

Tancat: del 29 de desembre al 6 de gener

• mapa

05/06/18

Horari d'estiu

Juny i Juliol: matí de 9'00 a 14'30 h.

Agost: tancat de l'1 al 26