Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Cartoteca
  • Cartell de l'exposició

10/10/17

Exposició virtual "La Cartografia en la Guerra Civil Espanyola"

L’exposició virtual “La Cartografía en la Guerra Civil Española. Colección de la Universitat de València” mostra la col·lecció de mapes de la Guerra Civil de 1936-1939 de la Cartoteca de la UV. El nostre fons constitueix una bona mostra d’aquest material i inaugura una nova línea en la difusió del patrimoni bibliogràfic i documental de la universitat digitalitzat en RODERIC.

• Mapamundi

24/05/17

Horari d'estiu de la Cartoteca

Horari d'estiu

Matí: de dilluns a divendres de 9 a 14'30 h.

Vesprades

Juny i Juliol: no hi ha horari de vesprada

Agost: tancat de l'1 al 27

• Mapa

16/01/17

Horari de Febrer 2017

El dimarts 31 de gener i els dijous 9 i 16 de febrer per la vesprada la Cartoteca tanca. Disculpeu les molèsties

• Mapa

18/11/16

Horari 22 de novembre de 2016

El dimarts 22 de novembre per la vesprada la Cartoteca tanca. Disculpeu les molèsties

• Mapa de la guerra civil

26/10/16

Exposició. Els mapes de la guerra civil. La col·lecció de la Universitat de València

Dins de les activitats amb que la Universitat de València commemora el 80é aniversari de València com a capital de la República, la Cartoteca de la Universitat presenta una exposició sobre els seus fons de mapes de la guerra civil espanyola (1936-1939), amb dos objectius: explicar la producció cartogràfica durant la guerra civil a partir de la bibliografia publicada sobre aquest tema i amb exemples de la nostra col·lecció i donar publicitat a uns fons que són ja part del patrimoni bibliogràfic i documental de la Universitat de València.

L’exposició tindrà lloc en la sala de la Cartoteca del 2 de noviembre de 2016 al 31 de març de 2017.

• Fotografia aèria

27/05/16

Horari d'estiu de la Cartoteca

Horari d'estiu

Juny. Vesprades: dijous de 16 a 18'30 h.

Juliol: no hi ha horari de vesprades

Agost: tancat de l'1 al 28