BibliotequesUVUniversitat de València Logo del portal

La Bibliotec@ Respon és el servei de referència virtual de les biblioteques de la UV per atendre, orientar i resoldre els dubtes sobre els serveis, els recursos i les activitats de les biblioteques.

Pots fer la teua pregunta mitjançant el XatUV i, per consultes més específiques o relacionades amb el préstec i el carnet, amb el formulari La Bibliotec@ Respon del Servei de Biblioteques i Documentació.

XatUV

 

El XatUv contesta mitjançant intel·ligència artificial les 24 hores del dia, qualsevol dia de la setmana. Els agents estaran disponibles de dilluns a divendres de 9.00 a 14.00 hores, i de dilluns a dijous de 16:00 a 18.00 hores.

L'horari d'atenció dels agents serà de 9 h. a 14 h. durant el mes de Juliol i Setembre. El mes d'agost no hi haurà horari d'atenció d'agents.Icona xat

Per accedir al XatUV, busqueu la icona flotant blava a les pàgines web de la Universitat de València. Podeu fer la consulta en valencià, castellà o anglès. El robot respondrà la pregunta amb enllaços del nostre lloc web. Si necessiteu més informació, un agent en línea respondrà la vostra pregunta.

Consultes més específiques o relacionades amb recursos electrònics o carnet:

Si vols fer una consulta més específica, ompli el formulari següent. Pots preguntar a la teua biblioteca, o també fer preguntes concretes sobre carnet, recursos electrònics, el repositori RODERIC o préstec interbibliotecari. Per a consultes de préstecs vigents, utilitza el formulari de la teua biblioteca:

Biblioteca d’Educació  Biblioteca d’Humanitats
Biblioteca de Ciències i Farmàcia Biblioteca de Ciències de la Salut
Biblioteca de Ciències Socials Biblioteca de Psicologia i Esport
Biblioteca del Jardí Botànic  Biblioteca Històrica
Biblioteca Historicomèdica Biblioteca Campus d’Ontinyent
Cartoteca Biblioteca Dipòsit
Arxiu Històric Arxiu Intermedi
Biblioteca Dipositària de l’ONU   
Carnet Recursos electrònics
RODERIC Préstec interbibliotecari

 

Vols formular una queixa, suggeriment o felicitació?

Els suggeriments, les queixes i les felicitacions relacionades amb el Servei de Biblioteques i Documentació s’han de fer a través de la Bústia de Suggeriments, Queixes i Felicitacions (SQF)