BibliotequesUVUniversitat de València Logo del portal

• Seleccions d'Infantil

28/06/22

Noves seleccions temàtiques d'Infantil

Les seleccions temàtiques d'Infantil són bibliografies selectives que la Biblioteca d’Educació ha elaborat exclusivament amb els llibres que formen part de la secció física d'Infantil (fins a 12 anys).

Conté un fons molt variat en temàtiques, gèneres i formats: novel·les, contes, àlbums il·lustrats, biografies, llibres de poesia, de teatre, còmics, llibres tridimensionals, llibres per a jugar, diccionaris, divulgació científica, històrica, etc...

Aquesta secció està situada en la planta -1 de l'edifici i s'identifica fàcilment pel color verd dels seus teixells. Tots els llibres recollits en les seleccions es poden trobar allí.

La finalitat d'aquesta proposta és triple:

• Servir de referència i orientació per a estudiants, professors i investigadors.
    • Oferir un recurs descarregable i editable.
    • Millorar el domini de les cerques per matèries en el catàleg Trobes.

Et convidem a fer-hi una ullada

• portàtils

07/06/22

Evita els robatoris dins de la biblioteca

Lamentablement, s'han produït alguns robatoris d'ordinadors portàtils a les biblioteques. Per això us demanem que aneu amb compte amb les vostres pertinences. A més, des de la biblioteca us recomanem que utilitzeu els elements de protecció que trobareu en el taulell de préstec.

Us demanem precaució davant aquesta situació. Actueu amb responsabilitat per a acabar l'època d'exàmens feliçment.

Podeu

• demanar cadenats per al vostre portàtil en els taulells de préstec de les biblioteques de Ciències Socials, Humanitats, Ciències, Educació, Ciències de la Salut i Psicologia i Esports.
    • deixar les vostres pertinences en les taquilles disponibles en algunes biblioteques, com a la Biblioteca d’Educació i a la Biblioteca de Ciències de la Salut.

No deixeu les vostres pertinences soles!

• El meu lloc

18/05/22

Servei en proves: Assegura`t un lloc d’estudi a la biblioteca

“El meu lloc” és el nou servei de reserva de llocs individuals d'estudi i cabines de treball.

Es tracta d'un servei en proves que de moment s'oferirà en dues biblioteques: la Biblioteca de Psicologia i Esport “Juan Lluis Vives” i la Biblioteca d’Educació “María Moliner”. A partir del 23 de maig i fins al 30 de juny. La Biblioteca de Psicologia i Esport també reservarà amb aquest sistema les cabines de treball.

A la biblioteca trobareu una enquesta per a donar-nos la vostra opinió sobre el servei: si és útil, si us agrada, si us va bé.

És important que contesteu l'enquesta per a avaluar el servei i decidir la seua continuïtat. També podeu contestar l'enquesta en aquest enllaç

La reserva es realitzarà mitjançant el programa Affluences. Només necessites un correu electrònic institucional (domini uv.es) i descarregar l'aplicació gratuïta en App Store o Google Play ; o accedir mitjançant la web.

Assegura`t un lloc d’estudi a la biblioteca! Tota la info sobre el nou servei en proves la trobareu a la web “El meu lloc”.

• Oralitat

06/05/22

Nou recurs en la nostra Guia Temàtica

ORALITAT. Eines i recursos educatius per aprendre a parlar en públic

El web és el resultat d’un projecte Recercaixa dedicat al foment de les habilitats de parlar en públic per a estudiants i per a docents de secundària i d’universitat. Un total de 19 experts t’acompanyaran en aquest viatge.

Què trobaràs en aquest web?

• Cursos en línea: Per reforçar les habilitats orals
    • Consells: D'experts per aplicar a la dòcencia.
    • Mès recursos: Per continuar aprenent a traves de llibres i d'altres plataformes

Et convidem a fer-hi una ullada:

Visita la nostra Guia Temàtica!

• Horari

28/04/22

Horari extraordinari per al període d'exàmens

En breu comença el període d'exàmens i la Biblioteca d'Educació us informa del seu nou horari extraordinari:

Del 7 de maig al 1 de juliol de 2022:

• Dilluns a divendres 8:30 a 2:00 am
    • Db, dg i 24 juny 8:15 a 2:00 am

Resta de biblioteques

RECORDA: En període d'exàmens es demanarà el carnet universitari per a entrar a les biblioteques de la Universitat de València.

• Literatura

07/04/22

Novetat! La nostra literatura ja no té préstec de 15 dies

Els nostres llibres de literatura (teixell groc, EDU L), han passat a ser préstec general, cosa que significa que ja no es prestaran només durant 15 dies, sinó com la resta de la col·lecció.

Veure quadre de préstec.

Esperem que aquesta millora siga del gust de tots.