Logo de la Universitat de València Logo Servei de Biblioteques i Documentació Logo del portal

• Xatuv

02/06/20

Nou servei de Xat al Servei de Biblioteques i Documentació

Si veus la icona flotant blava en les pàgines web de la UV, és el nou servei de xat que des de l'1 de juny tenim com a novetat.

El XatUv combina intel·ligència artificial i agents en línia per oferir un servei complet que solucione els dubtes que es resolgueren prèviament al taulell tradicional de la biblioteca.

Horari dels agents de la biblioteca:

• Dilluns a dijous: de 9.00 a 14.00 h. i de 16.00 a 18.00 h.
    • Divendres: de 9.00 a 14.00 h.

Per a consultes més específiques o relacionades amb préstec i carnet, empleneu aquest formulari.

Més informació en la web i les xarxes socials del SBD..

• Educació

27/05/20

Les biblioteques de la Universitat de València reobrin alguns serveis

El Servei de Biblioteques i Documentació ha decidit la reobertura d'alguns serveis després d'estudiar detalladament la legislació publicada pel Govern d'Espanya i la normativa elaborada per la Gerència de la Universitat.

Els serveis oferits a partir del 9 de juny, seran el préstec i devolució amb cita prèvia i el servei de digitalització d'articles de revistes impreses amb finalitats d'investigació per al PDI, PAS i estudiants de postgrau.

A la biblioteca d'Educació serà a partir de l'11 de juny.

Tota la informació sobre el procediment en la web del Servei de Biblioteques i Documentació

• Manes. Centro de investigación

26/05/20

Recursos d'Educació 7

Manes. Centre d'Investigació de manuals escolars

és un Centre d'Investigació interuniversitari dedicat a l'estudi històric dels manuals escolars d'Espanya, Portugal i Amèrica Llatina, especialment en els segles XIX i XX.

El Centre d'Investigació MANES, creat l'any 1992, té la seua seu en la Facultat d'Educació (Departament d'Història de l'Educació i Educació Comparada) de la Universitat Nacional d'Educació a Distància-UNED a Madrid (Espanya).

• Consells a l'alumnat per als exàmens a distància

25/05/20

Consells a l'alumnat per als exàmens a distància

Consells a l'alumnat per als exàmens a distància:

• Abans de la prova i per a evitar sorpreses.
    • Durant l'examen.
    • Si per alguna incidència perderes la connexió.
    • Desprès del examen.

Consulta els consells

• Educalex

20/05/20

Recursos d'Educació 6

Educalex

Producte en línia que conté 5 bases de dades relacionades entre si: Legislació, Jurisprudència, Comentaris, Consultas i Convenis Colectius, de manera que proporciona informació completa sobre el sistema educatiu espanyol

PER A REGISTRAR-SE CAL UTILITZAR EL CORREU DE LA UV.

Recorda que necessites la VPN per a accedir als recursos de la UV.

Important que consultes la guia d'us del recurs.

• Music Index

18/05/20

Recursos d'Educació 5

Music Index

Base de dades que ofereix accés al text complet d’estudis que cobreixen tots els aspectes de la música clàssica i popular. A més de les revistes de text complet, inclou enregistraments de so i videos.

Recorda que necessites la VPN per a accedir als recursos de la UV.

Important que consultes la guia d'us del recurs.