BibliotequesUVUniversitat de València Logo del portal

• Biblioteca d'Educació

01/12/20

Horari Pont de Desembre i Nadal

La Biblioteca d'Educació romandrà tancada:

• Pel Pont: el 7 de desembre.
    • Per Nadal: el 4 i 5 de gener.

I romandrà oberta els dies 28, 29 i 30 al mati, fins a les 14:30h.

• Exposició

18/11/20

Una ullada al passat

A la biblioteca ens feia pena que per culpa de la COVID els nostres usuaris i usuàries no pogueren accedir al nostre racó d'exposicions. Per això, hem decidit traure-ho i muntar una mini exposició titulada “Una ullada al passat”, en la qual mostrem una part del nostre fons antic, amb llibres de text d'altres èpoques.

Esteu convidats.

FOTOS EXPOSICIÓ

• Grao

04/11/20

Llibres electrònics sobre educació en Grao Ebooks

Recorda que en la nostra guia temàtica, trobaràs més de 200 llibres electrònics en Grao Ebooks.

Col·lecció de llibres electrònics sobre educació, incloent les diferents etapes educatives

Guies temàtiques (menú de l'esquerra)

Accés als recursos des de casa

• María Moliner

26/10/20

Homenatge a María Moliner

El 20 d’octubre, a les Escoles d’Artesans de València, es va celebrar un homenatge a Maria Moliner, bibliotecària, filòloga i lexicògrafa. Autora del "Diccionario de uso del español. Maria Moliner va ser la primera dona Directora de la Biblioteca de la Universitat de València entre 1936 i 1937, una dona compromesa amb el seu treball i una vida apassionant que va acabar convertint-se en un referent per a les noves generacions de dones.

Article del 25 d'octubre, del mitjà de comunicació digital "Eldiario.es", sobre María Moliner:
    "Los años valencianos de María Moliner: las 105 bibliotecas rurales que creó durante la República le costaron el exilio interior en el franquismo"

• Music Index

20/10/20

MUSIC INDEX

És una guia integral de publicacions periòdiques i materials de música que inclouen contingut digitalitzat que data de 1970 fins a l'actualitat. Abans coneguda com The Music Index Online, aquesta base de dades elaborada per Harmonie Park Press conté índexs i resums complets d'articles sobre música, músics i la indústria de la música de més de 475 publicacions periòdiques, així com també crítiques de llibres, obituaris, notícies i cobertura seleccionada de més de 230 publicacions periòdiques. La cobertura integral del camp de la música i de tots els aspectes de la música clàssica i popular fa que Music Index siga un recurs inavaluable tant per als principiants com per als experts.

Ofereix accés al text complet. A més inclou enregistraments de so i videos.

Accés a través de Trobes:

Recorda que necessites la VPN per a accedir als recursos de la UV.

Important que consultes la guia d'us del recurs.

• Tancat

07/10/20

Biblioteca tancada del 9 al 12 d'octubre

La Biblioteca d'Educació "María Moliner" romandrà tancada el dies del pont d'octubre, del 9 al 12.

Dimarts 13 d'octubre reprenem l'activitat habitual.