BibliotequesUVUniversitat de València Logo del portal

• Observatorio

22/06/21

Nou recurs en la guia temàtica: Observatorio de tecnología educativa

Hem incorporat en els recursos web de la nostra Guia Temàtica, aquesta nova biblioteca:

Observatorio de tecnología educativa

La biblioteca té una temàtica diversa, tractant de satisfer els interessos dels docents sobre noves tecnologies i educació. Eines de comunicació i col·laboració, realitat augmentada, creació i edició de vídeos i llibres electrònics, organització de continguts, disseny de mapes i infografies, avaluació, ús d'aules virtuals o la web 2.0, són algunes de les aplicacions que s'expliquen en l'observatori.

És una biblioteca virtual d'articles, creats per docents per a docents, entorn de la innovació digital a l'aula. Cada article presenta una eina digital educativa, amb la seua aplicació didàctica i metodològica, acabant amb una valoració de l'autor/a i una recomanació final.

S'ofereix, per tant, material educatiu amb un enfocament diferent al que típicament es troba en les web generalistes dedicades a tecnologia educativa. La difusió d'aquests articles es farà a través d'aquesta web i dels nostres canals socials (Twitter, Blog).

• LGTB

10/06/21

Tenim un nou punt d'interés!

El nou punt d'interés és sobre el mes de l'Orgull LGTBI

Hem triat del fons de la nostra biblioteca monografies, pel·lícules, narrativa infantil i còmics que tracten sobre el tema LGTBI amb motiu del seu pròxim dia, el 28 de juny.

Si t'interessa algun, POSA-LI UNA RESERVA!

• Horari

09/06/21

Ampliació horari

A partir del 9 de juny fins a 2 de juliol s'àmplia l'horari fins a la 01.00 h.

• Còmic

07/06/21

Estrenem secció!: Seleccions temàtiques

Inaugurem nova secció en la nostra web, que consisteix en diverses seleccions temàtiques del seu fons per a facilitar-vos les cerques.

Hem començat per còmic, perquè tenim una àmplia, variada i curiosa temàtica.

En cada tema també trobareu una ajuda de "Com buscar", que són tutorials per a ajudar-vos a trobar aqueix fons en Trobes.

Passeu, busqueu i reserveu!

• Cartel

26/05/21

EXPOSICIÓ: Travessant les seues retines

Us recordem que la Biblioteca d’Educació María Moliner manté l'exposició 'Travessant els seues retines' fins al 30 de juny.

Es tracta d'una mostra d'escultures de Jesús Martín "Chule", basades en llibres, que proposen un joc que connecta l'escultura amb la literatura.

Ha triat obres en valencià, castellà i anglés. Al costat de cada escultura figura el nom de l'autor o autora del llibre i un breu fragment, però no el títol de l'obra que representa, i l'espectador ha d'endevinar de quina obra es tracta.

La solució s'amaga darrere de la pista.

Vos animem a vindre a gaudir-la!

TENS ACÍ L'EXPOSICIÓ VIRTUAL (que una vegada acabada l'exposició a la biblioteca, es mantindrà.)

• Biblioteca d'Educació

17/05/21

Noves mesures d'accés a les biblioteques de la Universitat de València

Des de la setmana passada, les biblioteques de la Universitat de València:

• No tancaran al migdia.  Les biblioteques obriran en horari ininterromput de 8.30 a 21.00 hores.
    • Desapareix el préstec de llocs de lectura i els estudiants accediran a la biblioteca i ocuparan els llocs disponibles sense assignació directa.

Recordem que el servei de biblioteques de la UV ofereix, a més, horaris extraordinaris durant les convocatòries d'exàmens, fins al 27 de juny.

Més informació ací