Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Exposició Anònimes?

07/03/19

Anònimes

Amb motiu de la celebració del Dia Internacional de la Dona, la Biblioteca de Ciències Socials ha organitzat l'exposició Anònimes?, on es podrà consultar una selecció de bibliografia jurídica sobre la situació de la dona des de la Segona República fins a l'actualitat.

Selecció bibliogràfica

Pòsters:

• horaris

05/03/19

Horari de falles a la Biblioteca de Ciències Socials

La Biblioteca romandrà tancada del 15 al 20 de març

• Mendeley

08/02/18

Mendeley Institutional en la Universitat de València

El Servei de Biblioteques i Documentació ha subscrit la versió institucional de Mendeley per a tots els membres de la Universitat de València.  Mendeley és un programari d'escriptori i web produït per Elsevier per gestionar referències y cites bibliogràfiques, compartir treballs d'investigació, descobrir dades de recerca i col·laborar en línia. La versió institucional ofereix: biblioteca personal fins a 100 GB, emmagatzematge per a grups fins a 100 GB, nombre il·limitat de grups i fins a 100 membres per grup. Més información en aquest enllaç.

• José Vidal Beneyto

22/09/17

José Vidal Beneyto (1927-2010)

La Biblioteca de Ciències Socials "Gregori Maians" va rebre la donació de la biblioteca privada del politòleg i sociòleg José Vidal Beneyto (1927-2010), Doctor Honoris causa per la UV i que compta amb més de 2000 volums i 100 fullets accessibles a través del catàleg Trobes. Hem actualitzat la pàgina web d'aquesta col·lecció incloent l'accés a un monogràfic elaborat pel repositori institucional de la UV, Roderic, en la qual s'arrepleguen més de mil documents, tant publicats com a inèdits, dipositats en aquest repositori.

• faristol i lupa

20/04/16

Novetat: faristol i lupa disponibles per a préstec

La Biblioteca de Ciències Socials posa a disposició dels usuaris dos nous materials per a préstec, 2 faristols i una lupa, per a facilitar l'accesibilitat a la informació.

El préstec és d'un dia i ha de solicitar-se al taulell de préstec de la planta -1.

• Novetats bibliogràfiques

17/12/15

Llistat setmanal de novetats de la biblioteca

La Biblioteca de Ciències Socials, dins del seu espai Guies Temàtiques, publica setmanalment la llista de les novetats.

Conté les noves adquisicions agrupades per àrea temàtica tant de les monografies com dels manuals, la seua signatura i un enllaç directe al seu registre del catàleg.