Logo de la Universitat de València Logo del portal

14/06/19

Sèries i pel·lícules

A la sala central de la planta -1 de la Biblioteca. Una forma àgil i
    ràpida de localitzar les pel·lícules que t'interessen.

• calendari maig-juny 2019

03/05/19

Horari 24 hores i caps de setmana a la Biblioteca de Ciències Socials

Els caps de setmana del 4-5 i 11-12 de maig (de 9 a 21 hores) i a partir del 13 de maig fins el 1 de juliol de 2019 (24 hores) la Biblioteca de Ciències Socials obri en període extraordinari.

Recordem que en períodes d'apertura extraordinària és necessària la identificació amb targeta universitària o document expedit per la Universitat de València, i que fóra de l'horari habitual roman oberta la planta -1 accedint-se a l'edifici per la façana est, C/Professor Ernest Lluch.

Podeu consultar els horaris 24 hores i caps de setmana de totes les biblioteques a la web del Servei.

• Horari Abril 2019

09/04/19

Horari de Setmana Santa i Pasqüa de la Biblioteca de Ciències Socials

La Biblioteca de Ciències Socials romandrà tancada des del dijous 18 al divendres 26 de abril de 2019. Els dies 27-28-29 començarà l'apertura extraordinària de caps de setmana, obrint-se la planta -1 de 9:00 a 21:00.

Recordem que en períodes d'apertura extraordinària l'accés és fa per la façana est, C/Professor Ernest Lluch, sent necessària la identificació amb targeta universitària o document expedit per la Universitat de València.

Podeu consultar els horaris de totes les biblioteques a la web del Servei.

• Hall de la biblioteca de Ciencies Socials i exposició Refugi i els ODS

02/04/19

Exposició Refugi i els ODS

A la Biblioteca Ciències Socials – Universitat de València, es realitza la següent activitat en col·laboració amb el Comité Espanyol d'ACNUR-Comunitat Valenciana.
    Exposició: EL REFUGI I ELS ODS
    Dies: De l'1 al 12 d'abril
    Campanya: Sensibilització
    L'exposició consta de deu panells, on se'ns indica com pot influir el compliment dels Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS) en la població refugiada i ens anima que posem aquests objectius en acció i contribuïm al canvi. Aquests són:
    1. Refugi i ODS
    2. Et sumes al canvi?
    3. El desenvolupament sostenible comença per la salut i el benestar. (Objectiu 3)
    4. Educar per a eliminar la pobresa i les desigualtats. (Objectiu 4)
    5. Seguretat i igualtat per a les xiquetes i les dones forçades a fugir. (Objectiu 5)
    6. L'aigua potable, un element indispensable per a la vida. (Objectiu 6)
    7. Suport a la creació d'ocupació per a les persones refugiades. (Objectiu 8)
    8. Protecció i empara per a les persones forçades a fugir. (Objectiu 11)
    9. Les persones desplaçades al món
    10. ODS en acció! Actua i forma part del canvi

• Exposició Anònimes?

07/03/19

Anònimes

Amb motiu de la celebració del Dia Internacional de la Dona, la Biblioteca de Ciències Socials ha organitzat l'exposició Anònimes?, on es podrà consultar una selecció de bibliografia jurídica sobre la situació de la dona des de la Segona República fins a l'actualitat.

Selecció bibliogràfica

Pòsters: