Logo de la Universitat de València Logo del portal

• avís

12/12/17

AVÍS

El cap de setmana 16-17 i el dissabte 23 de desembre romandrà oberta la p-1 de la Biblioteca de Ciències Socials amb el següent horari: 9 a 21 h. L'accés es farà pel C/ Prof. Ernest Lluch excepte el dissabte 16, que serà durant el matí per l'habitual. Se sol·licitarà el carnet d'estudiant de la UV per a accedir a l'edifici. La Biblioteca romandrà tancada el diumenge 24 de desembre.

• José Vidal Beneyto

22/09/17

José Vidal Beneyto (1927-2010)

La Biblioteca de Ciències Socials "Gregori Maians" va rebre la donació de la biblioteca privada del politòleg i sociòleg José Vidal Beneyto (1927-2010), Doctor Honoris causa per la UV i que compta amb més de 2000 volums i 100 fullets accessibles a través del catàleg Trobes. Hem actualitzat la pàgina web d'aquesta col·lecció incloent l'accés a un monogràfic elaborat pel repositori institucional de la UV, Roderic, en la qual s'arrepleguen més de mil documents, tant publicats com a inèdits, dipositats en aquest repositori.

• AVÍS

23/03/17

Llocs de lectura senyalitzats per a persones amb discapacitat

La Biblioteca de Ciències Socials "Gregori Maians" reserva 19 llocs de lectura per a persones amb discapacitat. En qualsevol dels taulells es pot obtenir informació sobre la seua ubicació precisa, així com d'altres serveis personalitzats d'atenció a persones amb discapacitat.

• Projecta't

20/03/17

Monitors a la sala de treball en grup de la planta 0

A la sala de treball en grup de la planta baixa (hall), s'han instal·lat quatre monitors de 27" amb diversos cables que permeten la connexió des de diferents models de portàtils i facilitar així el treball en grup.

• faristol i lupa

20/04/16

Novetat: faristol i lupa disponibles per a préstec

La Biblioteca de Ciències Socials posa a disposició dels usuaris dos nous materials per a préstec, 2 faristols i una lupa, per a facilitar l'accesibilitat a la informació.

El préstec és d'un dia i ha de solicitar-se al taulell de préstec de la planta -1.

• Novetats bibliogràfiques

17/12/15

Llistat setmanal de novetats de la biblioteca

La Biblioteca de Ciències Socials, dins del seu espai Guies Temàtiques, publica setmanalment la llista de les novetats.

Conté les noves adquisicions agrupades per àrea temàtica tant de les monografies com dels manuals, la seua signatura i un enllaç directe al seu registre del catàleg.