BibliotequesUVUniversitat de València Logo del portal

• Foto d'una pila de lloms de diaris sobre fondo obscur

29/06/22

Nova subscripció al Levante-EMV

S'ha subscrit l'accés a tots els continguts del Levante-EMV. Per a consultar el periòdic es farà directament des de la seva web amb la identificació IP dels ordinadors de la Universitat de València. Pots llegir la notícia sencera des d'aquest enllaç

• Calendari dels mesos de maig i juny amb l'horari de cada dia

04/05/22

Horari Maig-Juny 2022

• Fins al 1 de juliol: nou horari d'estudi continuat fins a les 02:00 en la planta -1

RECORDA

En períodes d'apertura extraordinària és necessària la identificació amb targeta universitària o document expedit per la Universitat de València, i que fóra de l'horari habitual roman oberta la planta -1 accedint-se a l'edifici per la façana est, C/Professor Ernest Lluch.

• NO ESTÀ PERMESA LA RESERVA DE LLOCS D'ESTUDI

Pots consultar els horaris de la resta de bibliotequesUV en aquest enllaç

• Calendari del mes d'abril amb els dies festius destacats en color rosa

05/04/22

Horari de Pasqua a la Biblioteca de Socials

La Biblioteca de Ciències Socials “Gregori Maians” romandrà tancada del 14 al 18 d'abril. Del 19 al 22 d'abril obrirà la planta -1 de 8.30 a 21.00 hores.

Consulta l'horari en la resta de les biblioteques de la UV

• logo O'Reilly

12/01/22

Subscripció a la plataforma O’Reilly

El Servei de Biblioteques i Documentació ofereix als membres de la Universitat de València una nova subscripció a la plataforma digital O’Reilly.

• Conté materials, fonamentalment, d'informàtica, economia i empresa, amb temes com la gestió de projectes, el disseny gràfic, l'estratègia empresarial, l'estadística, l'econometria i l'anàlisi de dades, entre altres.
    • A més de llibres electrònics, la plataforma inclou vídeos, rutes d'aprenentatge, tutorials interactius i audiollibres.
    • L'accés és mitjançant l'usuari i la contrasenya del correu UV, el que suposa accedir amb un perfil propi que permet crear llistes, consultar l'historial, ressaltar seccions i agregar notes. Cal esborrar la caché del navegador si donara problemes d'accés. No requereix VPN per a accedir des de fora de la Universitat
    • Tot el material està inclòs en el cercador Trobes, amb l'accés indicat des de cada registre “O’Reilly Online Learning”.

Teniu disponible aquesta guia d'ús del recurs en castellà.

• Calendari del mes de gener de 2022 amb diferents colors per indicar els horaris

10/01/22

HORARIS DE GENER

Cliqueu al títol per a veure els horaris extraordinaris de la biblioteca durant el mes de gener

• Espai multicolor

29/10/21

Espai Multicolor a la Biblioteca de Ciències Socials

Al hall de la Biblioteca de Ciències Socials s'ha inaugurat un projecte pilot d’Espai Multicolor, per oferir atenció i informació a l’estudiantat LGTB, racialitzat i de diferent origen etnocultural, creant un punt de trobada i socialització segur.

Des de l’Espai Multicolor s’informarà l’estudiantat i resoldran dubtes sobre el protocol trans (sol·licitud de canvi de nom en la Universitat i la reexpedició de títols), es farà acompanyament en casos de comportaments discriminatoris, i es difondrà la programació cultural i formativa (xarrades, formacions, voluntariat...) i més recursos universitaris.

L’horari d’atenció presencial serà tots els dimarts de 15h30 a 17h30, des del 24 d’octubre fins al 30 de novembre. Pots demanar cita prèvia o més informació a multicolor@uv.es