BibliotequesUVUniversitat de València Logo del portal

• Reserva de llibres

17/09/20

Necessites llibres de la Biblioteca?

Saps que no pots accedir directament als exemplars físics, però és fàcil.

DOS PASSOS

1. Reserva el llibre/s en el cercador de la Biblioteca: d'aquesta forma, https://links.uv.es/J19HPkX
    2. t'arribarà un avís per a la recollida, podràs fer-lo en l'hall d'entrada de la Biblioteca de 8:30 a 20:30

Per si tens dubtes, farem 4 sessions de formació a través de Blackboard. De 30-45 min sobre: reserva de llibres per a préstec, horaris i funcionament de les sales d'estudi i dubtes i preguntes.

NO CAL APUNTAR-SE, connecta't a la sessió que t'interesse fent clic en l'enllaç des de 15 min abans que comence. SIGUES PUNTUAL.

T'esperem!

• Sales de lectura

10/09/20

Obertura de sales de lectura a partir del dilluns 14 de setembre

A partir del dilluns 14 de setembre, la Biblioteca de Ciències Socials oferirà el servei de lectura i estudi en sala, amb un aforament màxim del 50 %, d'acord amb les indicacions sanitàries.

• La persona que desitge utilitzar un lloc de lectura es dirigirà al taulell habilitat a aquest efecte en l'hall d'entrada, on se li assignarà un lloc de lectura.
    • S'estableixen dos torns, un de demà i un altre de vesprada, amb el següent horari: 8:30-13.45 i 16.00-20.45.
    • S'avisarà per megafonia 15 min abans d'acabar cada torn per a desallotjar l'edifici i procedir a la desinfecció d'aquest.
    • De moment, la utilització de les sales d’estudi queda restringida a persones amb targeta universitària UV o convenis.
    • Es recorda que a la biblioteca s'ha de mantenir la distància de seguretat de 2 metres entre els usuaris, i que l'ús de la mascareta és obligatori durant el temps que l'usuari romanga a la biblioteca.

Més informació en aquest enllaç.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Des de l'1 de setembre, les biblioteques de la Universitat de València t'ofereixen el préstec dels seus fons amb reserva prèvia mitjançant el cercador TrobesTens més informació i un vídeo explicatiu de com realitzar la reserva en aquest enllaç. Continuem oferint el servei de consulta en sala de llibres i documents exclosos de préstec amb cita prèvia, també per a usuaris externs a la Universitat. Podeu demanar cita prèvia a la biblioteca des del següent formulari. Per a la devolució de llibres no és necessària la petició de cita prèvia.

I recorda que pots realitzar qualsevol consulta a través del servei de xat UV i de la biblioteca respon

• Panoràmica de la façana principal de la biblioteca de Ciències Socials Gregori Maians

10/09/20

Dia 11 de setembre la biblioteca romandrà tancada

Amb motiu de l'acte de l'obertura de curs, la biblioteca romandrà tancada el divendres 11 de setembre

• Biblioteca de Ciències Socials

28/07/20

Horari i serveis a l'agost

La Biblioteca de Ciències Socials obrirà del 3 al 7 i del 24 al 31 d'agost, de 8.15 a 14.30h

Oferirà els serveis amb cita prèvia de préstec i consulta de materials exclosos de préstec. La devolució de llibres podrà fer-se en qualsevol moment dins de l'horari d'obertura de la Biblioteca. A l'agost, el servei de subministrament d'articles de revistes impreses quedarà suspès.

La Biblioteca romandrà tancada del 8 al 23 d'agost.

Més informació i l'horari d'estiu de la resta de biblioteques, en aquest enllaç

• Consulta en sala materials especials

29/06/20

Servei de consulta en sala de materials especials

A partir de l’1 de juliol, les biblioteques i arxius de la Universitat de València ofereixen la consulta en sala per aquells materials bibliogràfics o documentals que no podem prestar: manuscrits, incunables, impresos des del segle XVI al XIX, obres de referència, tesis doctorals i documents d’arxiu. La consulta es realitzarà sempre amb cita prèvia.

Tria la teua biblioteca i/o arxiu i envia'ns un missatge mitjançant el formulari. En aquesta pàgina tens tota la informació i els enllaços als formularis de les diferents biblioteques.

Les tesis de la Biblioteca Dipòsit es consultaran a la nostra biblioteca.

Et recordem els serveis especials que les biblioteques i arxius de la UV ofereixen en aquests moments.

• Les biblioteques reobrin

22/06/20

Les biblioteques UV reobrin alguns serveis

A partir del pròxim 9 de juny, les biblioteques de la Universitat de València reobrin alguns serveis.

Aquests serveis seran el préstec i devolució amb cita prèvia i el servei de digitalització d'articles de revistes impreses amb finalitats d'investigació per al PDI, PAS i estudiants de postgrau.

Tota la informació sobre el procediment en la web del Servei de Biblioteques i Documentació.

Pots consultar la legislació i la normativa aplicada en la nostra Guia COVID19-Normatives.