Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Horari d'estiu de la Biblioteca de Socials

09/07/18

Horari d'estiu de la Biblioteca de Ciències Socials

Una vegada finalitzat el període d'obertura extraordinària, comença l'horari d'estiu de la Biblioteca de Ciències Socials

Juliol: Dilluns a divendres, de 8:15 h a 21 h
    Agost:

• Setmana 1-3, de 8:15 h a 14:30 h (tot l'edifici)
    • Setmana 6-10, de 8:15 h a 14:30 h (només planta -1)
    • Setmana 13-17, la biblioteca romandrà tancada
    • Setmana 20-24, de 8:15 h a 14:30 h (només planta -1)
    • Setmana 27-31, de 8:15 h a 14:30 h (tot l'edifici)

Els caps de setmana la Biblioteca romandrà tancada, incloguent l'1 de setembre.

El servei als usuaris finalitza quinze minuts abans del tancament de la Biblioteca.

En la següent pàgina s'arrepleguen els horaris d'estiu de totes les biblioteques del Servei de Biblioteques i Documentació.

• Suport Informàtic a l'Alumnat

21/06/18

Suspensió del Suport Informàtic a l'Alumnat (mode presencial)

Des del 14 de juny fins al 10 de setembre queda suspesa temporalment l'assistència informàtica que ofereix el Servei d'Informàtica de la Universitat de València dins de la Biblioteca de Ciències Socials. L'atenció virtual continua a través del web del correu. Més información a la pàgina web del SIUV.

• Mendeley

08/02/18

Mendeley Institutional en la Universitat de València

El Servei de Biblioteques i Documentació ha subscrit la versió institucional de Mendeley per a tots els membres de la Universitat de València.  Mendeley és un programari d'escriptori i web produït per Elsevier per gestionar referències y cites bibliogràfiques, compartir treballs d'investigació, descobrir dades de recerca i col·laborar en línia. La versió institucional ofereix: biblioteca personal fins a 100 GB, emmagatzematge per a grups fins a 100 GB, nombre il·limitat de grups i fins a 100 membres per grup. Més información en aquest enllaç.

• José Vidal Beneyto

22/09/17

José Vidal Beneyto (1927-2010)

La Biblioteca de Ciències Socials "Gregori Maians" va rebre la donació de la biblioteca privada del politòleg i sociòleg José Vidal Beneyto (1927-2010), Doctor Honoris causa per la UV i que compta amb més de 2000 volums i 100 fullets accessibles a través del catàleg Trobes. Hem actualitzat la pàgina web d'aquesta col·lecció incloent l'accés a un monogràfic elaborat pel repositori institucional de la UV, Roderic, en la qual s'arrepleguen més de mil documents, tant publicats com a inèdits, dipositats en aquest repositori.

• AVÍS

23/03/17

Llocs de lectura senyalitzats per a persones amb discapacitat

La Biblioteca de Ciències Socials "Gregori Maians" reserva 19 llocs de lectura per a persones amb discapacitat. En qualsevol dels taulells es pot obtenir informació sobre la seua ubicació precisa, així com d'altres serveis personalitzats d'atenció a persones amb discapacitat.

• faristol i lupa

20/04/16

Novetat: faristol i lupa disponibles per a préstec

La Biblioteca de Ciències Socials posa a disposició dels usuaris dos nous materials per a préstec, 2 faristols i una lupa, per a facilitar l'accesibilitat a la informació.

El préstec és d'un dia i ha de solicitar-se al taulell de préstec de la planta -1.