Logo de la Universitat de València Logo del portal

• horaris de nadal

03/12/18

Horari de Nadal i 24h de la Biblioteca de Ciències Socials

Informem els usuaris que la Biblioteca de Ciències Socials (Campus Tarongers) obrirà 24 hores des del dijous 27 de desembre fins al divendres 25 de gener. També estarà oberta la Biblioteca d'Humanitats (Campus Blasco Ibáñez) i la Biblioteca de Ciències (Campus Burjassot).

Podeu consultar l'horari complet clicant sobre la imatge i els horaris de totes les biblioteques al web del Servei.

• Mendeley

08/02/18

Mendeley Institutional en la Universitat de València

El Servei de Biblioteques i Documentació ha subscrit la versió institucional de Mendeley per a tots els membres de la Universitat de València.  Mendeley és un programari d'escriptori i web produït per Elsevier per gestionar referències y cites bibliogràfiques, compartir treballs d'investigació, descobrir dades de recerca i col·laborar en línia. La versió institucional ofereix: biblioteca personal fins a 100 GB, emmagatzematge per a grups fins a 100 GB, nombre il·limitat de grups i fins a 100 membres per grup. Més información en aquest enllaç.

• José Vidal Beneyto

22/09/17

José Vidal Beneyto (1927-2010)

La Biblioteca de Ciències Socials "Gregori Maians" va rebre la donació de la biblioteca privada del politòleg i sociòleg José Vidal Beneyto (1927-2010), Doctor Honoris causa per la UV i que compta amb més de 2000 volums i 100 fullets accessibles a través del catàleg Trobes. Hem actualitzat la pàgina web d'aquesta col·lecció incloent l'accés a un monogràfic elaborat pel repositori institucional de la UV, Roderic, en la qual s'arrepleguen més de mil documents, tant publicats com a inèdits, dipositats en aquest repositori.

• faristol i lupa

20/04/16

Novetat: faristol i lupa disponibles per a préstec

La Biblioteca de Ciències Socials posa a disposició dels usuaris dos nous materials per a préstec, 2 faristols i una lupa, per a facilitar l'accesibilitat a la informació.

El préstec és d'un dia i ha de solicitar-se al taulell de préstec de la planta -1.

• Novetats bibliogràfiques

17/12/15

Llistat setmanal de novetats de la biblioteca

La Biblioteca de Ciències Socials, dins del seu espai Guies Temàtiques, publica setmanalment la llista de les novetats.

Conté les noves adquisicions agrupades per àrea temàtica tant de les monografies com dels manuals, la seua signatura i un enllaç directe al seu registre del catàleg.

• novetat

25/11/15

Nova guia temàtica: Violència de Gènere

purple ribbonS'ha publicat una nova guia dins de l'espai Guies Temàtiques dedicada als recursos d'informació sobre Violència de Gènere.

Relacionades amb el tema, també podeu consultar les guies sobre Gènere i Igualtat i sobre Drets Humans.

Les guies temàtiques són una selecció de recursos d'informació d'interés per a les àrees de ciències socials i jurídiques recopilats per la Secció d'Informació Bibliogràfica de la Biblioteca de Ciències Socials "Gregori Maians".