BibliotequesUVUniversitat de València Logo del portal

• Biblioteca de Ciències Socials

28/07/20

Horari i serveis a l'agost

La Biblioteca de Ciències Socials obrirà del 3 al 7 i del 24 al 31 d'agost, de 8.15 a 14.30h

Oferirà els serveis amb cita prèvia de préstec i consulta de materials exclosos de préstec. La devolució de llibres podrà fer-se en qualsevol moment dins de l'horari d'obertura de la Biblioteca. A l'agost, el servei de subministrament d'articles de revistes impreses quedarà suspès.

La Biblioteca romandrà tancada del 8 al 23 d'agost.

Més informació i l'horari d'estiu de la resta de biblioteques, en aquest enllaç

• Consulta en sala materials especials

29/06/20

Servei de consulta en sala de materials especials

A partir de l’1 de juliol, les biblioteques i arxius de la Universitat de València ofereixen la consulta en sala per aquells materials bibliogràfics o documentals que no podem prestar: manuscrits, incunables, impresos des del segle XVI al XIX, obres de referència, tesis doctorals i documents d’arxiu. La consulta es realitzarà sempre amb cita prèvia.

Tria la teua biblioteca i/o arxiu i envia'ns un missatge mitjançant el formulari. En aquesta pàgina tens tota la informació i els enllaços als formularis de les diferents biblioteques.

Les tesis de la Biblioteca Dipòsit es consultaran a la nostra biblioteca.

Et recordem els serveis especials que les biblioteques i arxius de la UV ofereixen en aquests moments.

• Les biblioteques reobrin

22/06/20

Les biblioteques UV reobrin alguns serveis

A partir del pròxim 9 de juny, les biblioteques de la Universitat de València reobrin alguns serveis.

Aquests serveis seran el préstec i devolució amb cita prèvia i el servei de digitalització d'articles de revistes impreses amb finalitats d'investigació per al PDI, PAS i estudiants de postgrau.

Tota la informació sobre el procediment en la web del Servei de Biblioteques i Documentació.

Pots consultar la legislació i la normativa aplicada en la nostra Guia COVID19-Normatives.

• ODS: jo_sí

ODS: jo_sí!

El Servei de Biblioteques i Documentació de la Universitat de València s'uneix al projecte de la UV: "ODS: jo_sí!"i com primer pas estrena pàgina web dels ODS, que espera siga d'utilitat a tota la comunitat universitària. L'objectiu principal és donar a conéixer l'Agenda 2030 i els ODS i estudiar com implementar-los a les nostres biblioteques de la UV.

• Xat de biblioteques

Xat de biblioteques

Des del passat 1 de juny està disponible el servei de xat de les biblioteques UV, als matins de dilluns a divendres 9.00 a 14.00 hores, i a les vesprades de dilluns a dijous de 16.00 a 18.00 hores.

L'accés es realitza des de la icona flotant que es troba en les diferents pàgines del Servei.

Per a consultes més específiques a la Biblioteca de Ciències Socials, utilitza el nou formulari de La Biblioteca respon.

• Guia COVID19-normatives

07/05/20

Guia COVID19-Normatives

A causa de la proliferació de normativa sorgida arran de l'Estat d'alarma proclamat pel Govern d'Espanya, la Biblioteca de Ciències Socials Gregori Maians ha elaborat la guia "COVID19-Normatives".

Es pot consultar a https://uv-es.libguides.com/COVID-19_Normatives i en la Guia temàtica de Dret. Esperem que vos siga d'utilitat