Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Obertura caps de setmana

20/04/18

Obertura caps de setmana

Des del 28 de abril també obrim la Biblioteca de Ciències Socials els caps de setmana de 9 a 21 h.

• 28-29 de abril: només planta -1
    • 5-6 i 12-13 de maig: només planta -1 (dissabtes 5 i 12 de maig en horari habitual de 9 a 14 h. s’obri tot l’edifici)

L'accés es farà pel  C/ Prof. Ernest Lluch excepte els dissabtes amb l’horari habitual de matins.

Se sol·licitarà el carnet d'estudiant de la UV per a accedir a l'edifici.

• Avís

19/04/18

Tasques de manteniment del catàleg Trobes

Des de demà divendres 20 d'abril fins dimarts 24, es duran a terme tasques de manteniment del catàleg Trobes a causa de les quals temporalment no es podran fer renovacions ni reserves.

Lamentem les molèsties ocasionades. La biblioteca tindrà en compte aquesta situació i en cap cas aplicarà penalitzacions pel retard en la devolució durant aquests dies.

• Dialnet, de l'A a la Z

11/04/18

Dialnet, de l'A a la Z

Dins del Servei de suport a la investigació, la Biblioteca de Ciències Socials ofereix durant els mesos d'abril a juny formació a la carta sobre Dialnet per al PDI de les Facultats de Dret, Economia i Ciències Socials.

Més informació disponible en aquest enllaç.

• Mendeley

08/02/18

Mendeley Institutional en la Universitat de València

El Servei de Biblioteques i Documentació ha subscrit la versió institucional de Mendeley per a tots els membres de la Universitat de València.  Mendeley és un programari d'escriptori i web produït per Elsevier per gestionar referències y cites bibliogràfiques, compartir treballs d'investigació, descobrir dades de recerca i col·laborar en línia. La versió institucional ofereix: biblioteca personal fins a 100 GB, emmagatzematge per a grups fins a 100 GB, nombre il·limitat de grups i fins a 100 membres per grup. Més información en aquest enllaç.

• Millora de la il·luminació

01/02/18

Il·luminació en la Biblioteca de Ciències Socials

Aquesta setmana s'han iniciat els treballs de millora de la il·luminació de les sales de lectura, galeries, corredors i escales de la Biblioteca de Ciències Socials.

cartell

La nostra intenció és limitar la incidència d'aquests treballs en els  serveis de la Biblioteca, però serà inevitable que en els pròxims mesos es produïsquen sorolls o restriccions d'accés temporals a determinats  espais.

Demanem disculpes per les molèsties que açò puga ocasionar.

• José Vidal Beneyto

22/09/17

José Vidal Beneyto (1927-2010)

La Biblioteca de Ciències Socials "Gregori Maians" va rebre la donació de la biblioteca privada del politòleg i sociòleg José Vidal Beneyto (1927-2010), Doctor Honoris causa per la UV i que compta amb més de 2000 volums i 100 fullets accessibles a través del catàleg Trobes. Hem actualitzat la pàgina web d'aquesta col·lecció incloent l'accés a un monogràfic elaborat pel repositori institucional de la UV, Roderic, en la qual s'arrepleguen més de mil documents, tant publicats com a inèdits, dipositats en aquest repositori.