Logo de la Universitat de València Logo del portal

• RODERIC

17/10/19

Presentació repositori institucional RODERIC

Amb motiu de la setmana de l’accés obert (21-27 d’octubre), la Universitat de València ha programat tres presentacions que volen difondre entre els nostres investigadors la utilització del repositori institucional RODERIC.

CAMPUS DELS TARONGERS:

Presenta: Antonio Ariño Villarroya, Vicerector de Cultura i Esport
    Dia i hora: 22 d’octubre de 2019, de 12.00 h a 13.00 h
    Lloc: Saló d’Actes de la Biblioteca de Ciències Socials “Gregori Maians”

• MarketLine i LGTB life

04/10/19

LGTB Life en proves

Fins al 31 de desembre estarà actiu l'accés a la base de dades LGBT Life with Full Text. Aquesta base de dades ofereix publicacions acadèmiques, entre elles moltes de les principals publicacions LGBT en text complet, a més de fonts primàries històricament importants, incloent monografies, revistes i periòdics.

L'accés haurà de fer-se des de la xarxa de la UV.

Prova-la i dóna'ns la teua opinió​

• Aprèn Ci2 y AprènTFG

27/09/19

Últims dies de matrícula per als cursos Aprèn Ci2 i Aprèn TFG

Fins al 11 d’octubre inclòs està oberta la matrícula per als cursos Aprèn Ci2 i AprènTFG que ofereixen el Servei de Biblioteques i el Servei d'Informàtica.

Tens tota la informació al blog dels cursos

• Suport + indicis

18/09/19

Nou servei en proves: Suport + Indicis per a sexennis

Suport + Indicis és un nou servei en proves dirigit al PDI de les árees de socials i salut.

L’objectiu és ajudar el personal investigador de la Universitat de València proporcionant-li un informe elaborat per la Biblioteca amb dades objectives sobre l’índex de qualitat de les seues publicacions científiques (mètriques i cites).

Com es tracta d’un servei en proves, durant la convocatòria de sexennis 2019-2020, el servei està dirigit al PDI dels centres següents:

• Facultat de Ciències Socials
    • Facultat de Dret
    • Facultat d’Economia
    • Facultat de Fisioteràpia
    • Facultat d’Infermeria i Podologia
    • Facultat de Medicina i Odontologia

El termini de recepció de sol·licituts anirà des de  l‘1 d’octubre fins el 9 de desembre de 2019.

Consulta les condicions del servei i la forma de sol·licitar-ho en la pàgina Suport + Indicis. Per a qualsevol dubte, escriu a Biblioteca Respon.

• cartel soroll

28/08/19

SETEMBRE: visites guiades als alumnes de primer curs

Durant tot el mes de setembre es van a realitzar visites guiades per la biblioteca, plantes 0 i -1, als alumnes de primer curs. Com aquesta activitat pot generar alguna molèstia, recomanem als usuaris l'ús de les sales de les plantes 1 i 2.

• horari d'estiu

03/07/19

Horari d'estiu de la Biblioteca de Ciències Socials

Una vegada finalitzat el període d'obertura extraordinària ha començat l'horari d'estiu de la Biblioteca de Ciències Socials:

Juliol: dilluns a divendres 8,15h-21h
    Agost: dilluns a divendres 8,15h-14,30h

5 al 25 d'agost TANCADA

Podeu consultar l'horari d'estiu de totes les biblioteques de la UV