BibliotequesUVUniversitat de València Logo del portal

• Guies tematiques

29/10/20

Actualització de les guies temàtiques de la Biblioteca de Ciències Socials

Durant els últims mesos, la Secció d'Informació i Referència de la Biblioteca de Ciències Socials ha estat treballant en l'actualització de les guies temàtiques en una nova plataforma. Encara que no ha finalitzat completament el procés de migració, ja podeu consultar-les en https://uv-es.libguides.com/Biblioteca-de-Ciencies-SocialsTambé estan enllaçades des de la pàgina principal de la nostra web.

Les guies continuen mantenint una estructura similar a l'anterior: guies genèriques en les pestanyes superiors, guies temàtiques de recursos per a cada grau, guies específiques transversals i recursos per matèries.

Esperem que us siguen d'utilitat. Podeu enviar els vostres comentaris sobre elles a través de La Bibliotec@ respon.

• Biblioteca de Ciències Socials-interior

30/09/20

La Biblioteca de Ciències Socials obri dissabtes al matí

A partir del 3 d'octubre, la Biblioteca de Ciències Socials obrirà els dissabtes al matí, en horari de 9.00 a 13.45h. La utilització de les sales d'estudi, en un únic torn de matí, queda restringida a persones amb targeta universitària UV o convenis.

Consulta ací l'horari de les biblioteques obertes els dissabtes. Recordem que el dia 10 d'octubre les biblioteques romandran tancades.

• Reserva de llibres

17/09/20

Necessites llibres de la Biblioteca?

Saps que no pots accedir directament als exemplars físics, però és fàcil.

DOS PASSOS

1. Reserva el llibre/s en el cercador de la Biblioteca: d'aquesta forma, https://links.uv.es/J19HPkX
    2. t'arribarà un avís per a la recollida, podràs fer-lo en l'hall d'entrada de la Biblioteca de 8:30 a 20:30

Per si tens dubtes, farem 4 sessions de formació a través de Blackboard. De 30-45 min sobre: reserva de llibres per a préstec, horaris i funcionament de les sales d'estudi i dubtes i preguntes.

NO CAL APUNTAR-SE, connecta't a la sessió que t'interesse fent clic en l'enllaç des de 15 min abans que comence. SIGUES PUNTUAL.

T'esperem!

• Sales de lectura

10/09/20

Obertura de sales de lectura a partir del dilluns 14 de setembre

A partir del dilluns 14 de setembre, la Biblioteca de Ciències Socials oferirà el servei de lectura i estudi en sala, amb un aforament màxim del 50 %, d'acord amb les indicacions sanitàries.

• La persona que desitge utilitzar un lloc de lectura es dirigirà al taulell habilitat a aquest efecte en l'hall d'entrada, on se li assignarà un lloc de lectura.
    • S'estableixen dos torns, un de demà i un altre de vesprada, amb el següent horari: 8:30-13.45 i 15.30-20.45.
    • S'avisarà per megafonia 15 min abans d'acabar cada torn per a desallotjar l'edifici i procedir a la desinfecció d'aquest.
    • De moment, la utilització de les sales d’estudi queda restringida a persones amb targeta universitària UV o convenis.
    • Es recorda que a la biblioteca s'ha de mantenir la distància de seguretat de 2 metres entre els usuaris, i que l'ús de la mascareta és obligatori durant el temps que l'usuari romanga a la biblioteca.

Més informació en aquest enllaç.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Des de l'1 de setembre, les biblioteques de la Universitat de València t'ofereixen el préstec dels seus fons amb reserva prèvia mitjançant el cercador TrobesTens més informació i un vídeo explicatiu de com realitzar la reserva en aquest enllaç. Continuem oferint el servei de consulta en sala de llibres i documents exclosos de préstec amb cita prèvia, també per a usuaris externs a la Universitat. Podeu demanar cita prèvia a la biblioteca des del següent formulari. Per a la devolució de llibres no és necessària la petició de cita prèvia.

I recorda que pots realitzar qualsevol consulta a través del servei de xat UV i de la biblioteca respon

• Panoràmica de la façana principal de la biblioteca de Ciències Socials Gregori Maians

10/09/20

Dia 11 de setembre la biblioteca romandrà tancada

Amb motiu de l'acte de l'obertura de curs, la biblioteca romandrà tancada el divendres 11 de setembre

• Biblioteca de Ciències Socials

28/07/20

Horari i serveis a l'agost

La Biblioteca de Ciències Socials obrirà del 3 al 7 i del 24 al 31 d'agost, de 8.15 a 14.30h

Oferirà els serveis amb cita prèvia de préstec i consulta de materials exclosos de préstec. La devolució de llibres podrà fer-se en qualsevol moment dins de l'horari d'obertura de la Biblioteca. A l'agost, el servei de subministrament d'articles de revistes impreses quedarà suspès.

La Biblioteca romandrà tancada del 8 al 23 d'agost.

Més informació i l'horari d'estiu de la resta de biblioteques, en aquest enllaç