Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Mendeley

08/02/18

Mendeley Institutional en la Universitat de València

El Servei de Biblioteques i Documentació ha subscrit la versió institucional de Mendeley per a tots els membres de la Universitat de València.  Mendeley és un programari d'escriptori i web produït per Elsevier per gestionar referències y cites bibliogràfiques, compartir treballs d'investigació, descobrir dades de recerca i col·laborar en línia. La versió institucional ofereix: biblioteca personal fins a 100 GB, emmagatzematge per a grups fins a 100 GB, nombre il·limitat de grups i fins a 100 membres per grup. Més información en aquest enllaç.

• Millora de la il·luminació

01/02/18

Il·luminació en la Biblioteca de Ciències Socials

Aquesta setmana s'han iniciat els treballs de millora de la il·luminació de les sales de lectura, galeries, corredors i escales de la Biblioteca de Ciències Socials.

cartell

La nostra intenció és limitar la incidència d'aquests treballs en els  serveis de la Biblioteca, però serà inevitable que en els pròxims mesos es produïsquen sorolls o restriccions d'accés temporals a determinats  espais.

Demanem disculpes per les molèsties que açò puga ocasionar.

• José Vidal Beneyto

22/09/17

José Vidal Beneyto (1927-2010)

La Biblioteca de Ciències Socials "Gregori Maians" va rebre la donació de la biblioteca privada del politòleg i sociòleg José Vidal Beneyto (1927-2010), Doctor Honoris causa per la UV i que compta amb més de 2000 volums i 100 fullets accessibles a través del catàleg Trobes. Hem actualitzat la pàgina web d'aquesta col·lecció incloent l'accés a un monogràfic elaborat pel repositori institucional de la UV, Roderic, en la qual s'arrepleguen més de mil documents, tant publicats com a inèdits, dipositats en aquest repositori.

• AVÍS

23/03/17

Llocs de lectura senyalitzats per a persones amb discapacitat

La Biblioteca de Ciències Socials "Gregori Maians" reserva 19 llocs de lectura per a persones amb discapacitat. En qualsevol dels taulells es pot obtenir informació sobre la seua ubicació precisa, així com d'altres serveis personalitzats d'atenció a persones amb discapacitat.

• Projecta't

20/03/17

Monitors a la sala de treball en grup de la planta 0

A la sala de treball en grup de la planta baixa (hall), s'han instal·lat quatre monitors de 27" amb diversos cables que permeten la connexió des de diferents models de portàtils i facilitar així el treball en grup.

• faristol i lupa

20/04/16

Novetat: faristol i lupa disponibles per a préstec

La Biblioteca de Ciències Socials posa a disposició dels usuaris dos nous materials per a préstec, 2 faristols i una lupa, per a facilitar l'accesibilitat a la informació.

El préstec és d'un dia i ha de solicitar-se al taulell de préstec de la planta -1.