Logo de la Universitat de València Logo del portal

• cartell exposicio Vicent Ferrer

11/10/19

Inauguració d'exposició

L'exposició Vicent Ferrer. Un predicador de la tardor medieval, comisariada pel catedràtic de la Universitat de València Francisco M. Gimeno Blay, s'inaugura el propvinent dimecres 16 d'octubre, a les 19:00 h., a la Sala Duc de Calàbria de la Biblioteca Històrica i es podrà visitar fins el 19 de gener de 2020.

Més informació.

• Entrada biblioteca

08/10/19

Horari de la Biblioteca

La Biblioteca Històrica romandrà tancada els dies 9 i 12 d'octubre.

La Sala Thesaurus obrirà aquests dies festius de 9:15 a 13:45 h.

• classe

30/09/19

Classes a la Biblioteca

El professorat de la Universitat de València pot reservar un espai a la sala d'investigadors Pérez Bayer per impartir classes emprant el material bibliogràfic que forma part de les col·leccions de la Biblioteca Històrica.

A la web de la Biblioteca trobareu més informació sobre aquest servei i la seua normativa.

• Dona veu al Tirant

20/09/19

Dona veu al Tirant

Amb motiu del Dia del Llibre Valencià, la Biblioteca Històrica organitza una lectura pública continuada de l’obra de Joanot Martorell, Tirant lo Blanc. L’acte tindrà lloc el 20 de novembre de 2019, a partir de les 10.00 h, a la Sala Duc de Calàbria.

Si voleu participar en la lectura d’un passatge del Tirant, telefoneu al 96 162 55 86 de dilluns a divendres,  de 9 a 20 h.

• retaule sant vicent

26/07/19

Exposició en preparació

Vicent Ferrer: un predicador de la tardor medieval

La Biblioteca Històrica prepara, ensems amb l’Acadèmia Valenciana de la Llengua i l’Arxiu de la Catedral de València, l’exposició Vicent Ferrer: un predicador de la tardor medieval, on s’exposaran materials bibliogràfics que permeten conèixer la predicació duta a terme pel dominic valencià arreu de l’Europa occidental.
    L'exposició, comisariada pel catedràtic de la Universitat de València Francisco M. Gimeno Blay, s'inaugurarà el dia 16 d’octubre de 2019, tot coincidint amb el congrés Vicent Ferrer: projecció europea d’un sant valencià, organitzat per l’Acadèmia Valenciana de la Llengua, i romandrà oberta fins el 19 de gener de 2020.

• estiu

26/06/19

Tancament dissabtes d'estiu

La biblioteca romandrà tancada els dissabtes des del 6 de juliol fins el 14 de setembre, ambdós inclosos.

Horari d'estiu