Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Biblioteca Històrica
  • Historia de la falla de Sen Chusep de la plaseta del Almodí: en l'añ 1855. Valensia: Imprenta de D. Fermín Gonzalo Morón, [1855]. Biblioteca Històrica Universitat de València. BH LF 3/085

04/03/19

Inauguració d'exposició

L’exposició “Cinc cèntims valia el llibret!: tresors fallers de la Biblioteca Històrica de la Universitat de València” s'inaugura demà dia 5 de març a les 19:00 h. i es podrà visitar fins el dia 7 d’abril.

• Horari de la Biblioteca Històrica

28/02/19

Horari de la Biblioteca Històrica

Demà divendres dia 1 de març la Biblioteca Històrica romandrà tancada des de les 17 h. per treballs de manteniment. Disculpen les molèsties.

• Tancament de la Sala Pérez Bayer

22/02/19

Horari de la Sala Pérez Bayer

El pròxim dilluns 25 la Sala Pérez Bayer romandrà tancada de 13 a 16 h. per l'enregistrament d'un documental. Disculpen les molèsties

• Exposició en preparació

19/02/19

Exposició en preparació

Cinc cèntims valia el llibret! Tresors fallers de la Biblioteca Històrica de la Universitat de València

La Biblioteca Històrica conserva una de les més completes col·lecccions de literatura fallera de l’últim terç del segle XIX, que, paradoxalment, és de les menys conegudes. Es tracta d’un fons bibliogràfic integrat per més de dos-cents llibrets de falla, quasi la meitat dels quals són exemplars  únics coneguts.

La duració de la exposició serà des del dia 5 de març fins al 7 d’abril.

• Arbol de la ciencia

01/02/19

El Ministeri de Cultura tria a la Universitat de València per a la digitalització de 150.000 pàgines dels segles XV al XIX

El Ministeri de Cultura i Esport ha seleccionat el Servei de Biblioteques i Documentació de la Universitat de València per a la digitalització de 280 obres de la seua col·lecció, que equivalen a 150.000 pàgines, i generar un recurs digital que s'incorporarà en diversos portals bibliogràfics com la Biblioteca Virtual del Patrimonio Biblográfico, Hispana, Europeana i a la biblioteca digital Somni de la mateixa Universitat de València.

Árbol de la Ciencia de Ramon Llull

• Nou servei d’auto còpia

01/02/19

Nou servei d’auto còpia

La Biblioteca Històrica ha posat en funcionament el servei d’auto còpia, que permet als usuaris de realitzar fotografies dels fons de la Biblioteca amb el seus dispositius mòbils.

L’objectiu és respondre a una demanda dels nostres investigadors i facilitar-los la seua tasca.

Podeu consultar-ne la normativa a la web de la Biblioteca.