Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Globus blavians Sala Duc de Calàbria

11/04/19

Horari de Setmana Santa i Pasqua 2019

La Biblioteca Històrica romandrà tancada a partir del dia 18 d'abril fins a l'1 de maig.

La Sala Thesaurus mantindrà el seu horari habitual, excepte els dies 22, 28 i 29 d'abril que restarà tancada. El divendres 19 i el dissabte 20 d'abril obrirà en horari festiu.

• BH Ms 836 Flavi

05/04/19

Exposició en preparació

Ferits pels llibres. Fons de bibliòfils a la Universitat de València

La Societat Bibliogràfica Valenciana Jerònima Galés (SBVJG) prepara una  exposició amb l’objectiu de mostrar una panoràmica de la trajectòria de la bibliofília i dels principals bibliòfils valencians, des del Renaixement fins a l'actualitat i proposar una reflexió sobre el significat de l'amor pels llibres i com es tradueix, a vegades, l'amor per ells.

En la mostra es recullen peces dels fons de la Biblioteca Històrica i de l'Arxiu Històric de la Universitat de València, que es corresponen amb diversos models de bibliofilia.

L’exposició s’inaugura el dia 16 d’abril i romandrà oberta fins al 14 de juliol.

• Porta Biblioteca Històrica

14/03/19

Horari de Falles 2019

La Biblioteca Històrica romandrà tancada del 15 al 20 de març amb motiu de la celebració de les festes de Falles.

La Sala Thesaurus mantindrà el seu horari habitual, excepte el dia 18 de març, que l'edifici romandrà tancat.

• claustre

12/03/19

Horari especial 14 març

El dia 14 de març la Biblioteca Històrica i la Sala Thesaurus romandran tancades des de les 19:00 h., per motiu dels actes que se celebraran a l'edifici del Centre Cultural La Nau. Disculpen les molèsties.

• Historia de la falla de Sen Chusep de la plaseta del Almodí: en l'añ 1855. Valensia: Imprenta de D. Fermín Gonzalo Morón, [1855]. Biblioteca Històrica Universitat de València. BH LF 3/085

04/03/19

Inauguració d'exposició

L’exposició “Cinc cèntims valia el llibret!: tresors fallers de la Biblioteca Històrica de la Universitat de València” s'inaugura demà dia 5 de març a les 19:00 h. i es podrà visitar fins el dia 7 d’abril.

• Horari de la Biblioteca Històrica

28/02/19

Horari de la Biblioteca Històrica

Demà divendres dia 1 de març la Biblioteca Històrica romandrà tancada des de les 17 h. per treballs de manteniment. Disculpen les molèsties.