Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Claudii Ptolomei Cosmographie. Planisferi

La col·lecció digital SOMNI té com objectiu la conservació, la consulta i la difusió pública a través de Internet del valuós patrimoni bibliogràfic conservat en la Biblioteca Històrica.

Es van incloent diàriament noves obres digitalitzades, atenent a criteris fixats per la Biblioteca, no obstant això, per a donar l'oportunitat a usuaris i investigadors -tant interns com externs a la Institució- d'incloure obres que consideren interessants en aquesta col·lecció, hem habilitat un formulari en el qual poden realitzar la seua petició.

Respecte a la protecció de dades a l’hora d’omplir un formulari, la Universitat de València, les seues fundacions i entitats associades estan adaptades a la LOPD i al RGPD. Tenim habilitada una adreça lopd@uv.es per a qualsevol informació, suggeriment, petició d'exercici de drets i resolució amistosa de controvèrsies en matèria de protecció de dades de caràcter personal. Més informació a https://www.uv.es "política de privacitat".

El nom de la col·lecció al·ludeix al títol de l'incunable "Lo somni de Johan Johan" de Jaume Gazull, exemplar únic a Espanya, conservat en la Biblioteca Històrica de la Universitat de València.

La col·lecció està dividida en les següents seccions:

1. Cartells de la Guerra Civil
  2. Darwin
  3. Gojos
  4. Manuscrits
  5. Manuscrits (Duc de Calàbria)
  6. Segle XIX
  7. Segle XV