Logo de la Universitat de València Logo Servei de Biblioteques i Documentació Logo del portal

• Covid19

18/05/20

Avís: Tancament de la Biblioteca

Les Biblioteques de Ciències i de Farmàcia romandràn tancades fins a nou avís.

Més informació del Servei de Biblioteques i Documentació en aquest enllaç.

• imatge ods

18/05/20

Aquesta biblioteca dóna suport als ODS

El Servei de Biblioteques i Documentació e la UV, com a centre de difusió i suport a tota la comunitat universitària s'uneix al projecte de la UV "ODS: jo sí!". Es pretén la participació de tota la comunitat en l'elaboració de propostes sostenibles en la nostra universitat.

• Imatge ClinicalKey

07/05/20

Mes recursos electrònics: ClinicalKey

Acces a ClinicalKey fins al 30 de juny

ClinicalKey és un motor de cerca mèdica i una eina de base de dades propietat de l'editorial Elsevier

És d'especial interés per a Farmàcia i Ciències Biològiques.

• logo alma

24/04/20

NOU SISTEMA DE GESTIÓ BIBLIOTECARIA

Després de 15 anys amb Millennium la Biblioteca de la Universitat de València canviarà el seu sistema de gestió per ALMA, plataforma d'última generació.

• LLETRA E

31/03/20

Nous recursos electrònics gratuïts per al PDi i els estudiants

Alguns editors i proveïdors estan oferint accés obert a una part de les seues col·leccions. Us enllacem ací algunes d'aquestes ofertes:

P.D.I

ESTUDIANTS

• Falles

09/03/20

Setmana de Falles 2020

La Biblioteca de Ciències i la Sala de Farmàcia romandràn tancades del 14 al 22 de març amb motiu de la Setmana de Falles.