Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Portada de la Biblioteca de Ciències
  • AENORmás

10/10/19

Nova subscripció a la base de dades AENORmás

AENORmás és una nova base de dades de subscripció d’accés restringit als usuaris de la Universitat de València. La base de dades dona accés a més de 50.000 normes UNE que s’actualitzen automàticament, classificades per àrees i sectors que inclouen medi ambient, indústria i maquinària, energia i aigua, eficiència energètica, salut i serveis socials, etc.

• Biblioteca de Ciències

30/09/19

La Biblioteca tancara els dies 9 i 12 d'0ctubre

La Biblioteca de Ciències i la Sala de Farmàcia romandran tancades el dia 9 d'octubre per el  Dia de la Comunitat Valenciana i el 12 per el Dia de la Hispanitat.

• LOGO ACS ON CAMPUS

11/09/19

ACS ON CAMPUS

El pròxim 27 de setembre l'American Chemical Society realitzarà un acte conjunt amb la Universitat Politècnica de València i la Universitat de València, ACS on Campus, un programa de divulgació científica en l'àrea de les ciències pures i aplicades, dirigit principalment a estudiants de grau d'últims cursos, de màster, doctorands i PDI

Programa  e inscripció  gratuïta al següent enllaç:

• SIA

09/09/19

Torna el SIA

Torna a la biblioteca el SIA (Suport Informàtic a l'Alumnat)

Provisionalment situat al hall de la primera planta.

Dimecres de 12:30 a 14:30 h. i de 16:00 a 18:00 h.

• Acte d'obertura

30/08/19

Acte d'obertura del curs academic

El divendres 6 de setembre  la Biblioteca de Ciències i la Sala de Farmàcia romandran tancades amb motiu de la celebració de l'acte d'obertura del curs acadèmic.

(Estaran tancades de divendres a diumenge)

• *

31/07/19

Horari d'estiu