Logo de la Universitat de València Logo del portal

• climathon

23/10/18

Climathon 2018 Burjassot

La Biblioteca de Ciéncies "Eduard Boscà" acull aquest divendres 26 d'octubre de 2018 una de les edicions de Climathon, una iniciativa global per a buscar solucions al canvi climàtic de forma col.laborativa.

El desafiament a Burjassot serà "Com optimitzem la gestió de recursos hídrics?"

23/10/18

Biblioteca tancada per la festa de "Tots els Sants"

La Biblioteca de Ciencies romandrà tancada del dia 1 al 4 de novembre.

• iop

18/10/18

IOP en proves

Fins al 10 de novembre tindren en proves IOP ebooks.

Deixa'ns la teua opinió: http://ir.uv.es/4JOIpNo

• laboratori

02/10/18

Jornada de Divulgació de Tesis Doctorals

La Universitat de València ha convocat la primera Jornada de Divulgació de Tesis Doctorals, amb l’objectiu de donar a conéixer la recerca que realitza l’estudiantat de doctorat de la institució acadèmica. La sessió tindrà lloc el 19 d’octubre, i es concediran un premi d’una estada d’una setmana a la Universitat de Harvard durant 2019, un guardó de 500€ i un altre de 300€. El termini de presentació de candidatures finalitza el 14 de setembre i les bases es poden consultar a l’enllaç http://ir.uv.es/zvZv0XN.

• LOGO BIBLIOTECA

28/09/18

DISSABTES OCTUBRE

La Biblioteca de Ciències