BibliotequesUVUniversitat de València Logo del portal

• virus

11/11/20

Serveis Especials de la Biblioteca durant el temps de la pandèmia.

Et donem tota la informació sobre l'oferta dels nostres serveis enguany, susceptible de canviar per la situació sociosanitària per la COVID.

• Portada revista química

11/11/20

125 anys d'estudis de Química en la UV

Amb motiu de la celebració del 125 aniversari dels estudis de química en la UV, la Biblioteca de Ciències “Eduard Boscà” ha elaborat en col·laboració amb la Facultat de Química, una exposició virtual que recull una selecció de llibres i revistes representatius de l'ensenyament de la química en aquest període.
    La Biblioteca Històrica per la seua part acull l'exposició “Cercant la pedra filosofal: del mite a la utopia. 125 anys creant química a la Universitat de València” a la Sala Duc de Calàbria, que es pot visitar fins a 31 de gener de 2021.

• Senyal de soroll

02/11/20

Avís als usuaris.

Debut a la realització de tasques de manteniment, les sales d’estudi de la Biblioteca romandran tancades el dimarts dia 3 de 19:00 a 21:00 hores.

Disculpen les molesties

• cabina de treball

20/10/20

Cabines de treball en grup

A causa de les mesures preventives davant la Covid-19,no es podran utilitzar

les cabines de treball en grup fins a nou avís.

• Baixada senyera 9 d'octubre

05/10/20

9 d'octubre i Festa Nacional d'Espanya

La Biblioteca de Ciències i la Sala de Farmàcia romandran tancades del 9 al 12 d'octubre per la celebració del 9 d’octubre i la festa Nacional d'Espanya

• biblioteca de ciències

11/09/20

La biblioteca reobri el servei de lectura i estudi en sala

A partir del dia 14 obrim les sales de lectura i estudi. La situació sanitaria ens obliga a obrir amb un aforament limitat al 50%.

En accedir a la biblioteca, el personal prestarà un lloc de lectura per usuari, que podrà ocupar de 8:30 h a 14.00 hores, o de 15.30 a 20.45 hores. En finalitzar el seu torn, l'usuari haurà d'abandonar la biblioteca i emportar-se totes les seues pertinences per poder realitzar la neteja i disinfecció de les instalacions. La biblioteca romandrà oberta ininterrompudament de 8:30 a 20:30 per a préstecs i devolucions

A més, amb la intenció d'utilitzar les biblioteques de manera segura, els usuaris no podran utilitzar els llibres de les prestatgeries, els quals, hauran de demanar-los en el taulell de préstec o realitzar la reserva a través de Trobes.

La utilització de les sales d’estudi de la Universitat de València queda restringida a persones amb targeta universitària UV.