BibliotequesUVUniversitat de València Logo del portal

• webinar

10/06/24

Webinar sobre el Portal de Producció Científica

El pròxim 18 de juny des de la Fundació Dialnet s’impartirà un webinar per tal d’explicar les utilitats del Portal de Producció Científica. La formació està pensada específicament per al personal investigador de la UV, per tal que puga traure el màxim profit d’aquesta eina i plantejar els seus dubtes o incidències.

Dia: 18 de juny

Hora: 12:00 h. a 14:00 h.

Accés  (no requerix inscripció ni registre)

La sessió es gravarà.

• Cartell de Sorolls

05/06/24

Obres a la Planta Baixa de la Biblioteca

Us informem que entre els mesos de maig i setembre es portaran a terme les obres de trasllat del Gabinet de Salut a la planta baixa de la biblioteca, zona exterior de l'edifici.

Aquestes són part d'un pla de millora general de les infraestructures del Campus de Burjassot.

Durant el temps que duren els treballs, s'esperen moments puntuals de soroll més intens.

A la biblioteca estem en contacte amb la Unitat responsable de l'execució de l'obra per a estar informats de les actuacions que puguen repercutir més sobre el benestar dels usuaris i sobre l'ambient d'estudi, i intentar minimitzar l'impacte el més possible.

Demanem disculpes per les molèsties ocasionades.

• Embase

09/05/24

Formació en línia de EMBASE per a la UV

El pròxim 14 de maig de 2024, en horari de 14 h. a 15.30 h. l'editorial Elsevier oferirà una formació en línia sota el títol Impulsa tus proyectos en el ámbito de las ciencias de la salud con Embase.

La sessió formativa està destinada a la comunitat universitària de la UV i té com a objectiu familiaritzar als participants amb el contingut i funcionalitats de cerca d'Embase, incloent-hi les diferents opcions de mapatge de termes.

Embase és una base de dades d'investigació i literatura biomèdica internacional que permet obtindre informació sobre medicina basada en l'evidència i la realització de revisions sistemàtiques, entre altres funcionalitats. La UV té subscripció activa i es pot accedir a la base de dades a través del cercador Trobes. Recordeu activar la VPN si s'accedeix des de fora de la UV.

Per a accedir a la sessió és necessari inscriure's prèviament a través d'aquest enllaç: Inscripcions.

• 24 h poster

30/04/24

Horari 24 hores Biblioteca de Ciències

La Biblioteca romandrà oberta en horari  24 hores
    des de les 8:15 hores del 6 de maig
     fins a les 21.00 del 28 de juny.

Per a accedir a la biblioteca en aquest període, caldrà identificar-se amb targeta universitària.

• logo Trobes

14/03/24

Nova versió del catàleg Trobes!

Trobes és l'eina de descobriment de la biblioteca, una finestra única per a la cerca de tota la informació que compon la col·lecció física i electrònica de la Universitat.

Durant els últims mesos s'ha fet un estudi de l'ús que es fa de la mateixa i s'han definit una sèrie de canvis destinats a millorar l'experiència de cerca i localització d'informació.

El resultat pot veure's ja en la pàgina web del catàleg.

• Euphorbia Pulcherrima

04/03/24

Horari Falles, Setmana Santa i Pasqua

Horari Falles
    La Biblioteca romandrà tancada des del dia 15 fins al dia 20 de març.
    Horari Pasqües
    Tancarà els dies 23 i 24 de març, 28 de març a l'1 d'abril i del 6 al 8 d'abril.
    Els dies del 2 al 5 d'abril la Biblioteca estarà oberta de 8.30 a 21h sense servei de préstec.
    Es podran fer devolucions en la bústia de devolucions.

► la Biblioteca d'Humanitats,  obrirà el 15, 16 i 17 de marçde 9:00 a 21:00 hores.

Bones festes a tots.