BibliotequesUVUniversitat de València Logo del portal

•  Horari extraordinari en període d'exàmens

08/06/21

Ampliació de la obertura extraordinària de biblioteques en la Universitat de València

La Biblioteca de Ciències Eduard Boscà obrirà des del 9 de juny fins el 1 de juliol de dilluns a diumenge de 08:15 fins a les 06:00h.
    Per accedir a la biblioteca en aquest període, els usuaris i usuàrias s'identificaran amb la targeta universitària.
    Durant l'horari d'obertura extraordinària no hi haurà servei de préstec, només estudi en sala.
    Pots consultar els horaris extraordinaris de la resta de Biblioteques de la UV en la nostra pàgina web.
  • préstec al despatx

22/04/21

Préstec al despatx, nou servei en proves per a PAS i PDI de la Universitat de València

El "Préstec al Despatx" es un servei en proves destinat al PAS i PDI de la Universitat de València. De moment participaran quatre biblioteques de la Universitat de València.

El PAS i el PDI de la Universitat de València podrà demanar a la Biblioteca de Ciències Socials “Gregori Maians”, la Biblioteca de Ciències “Eduard Boscà”, la Biblioteca d’Educació “María Moliner” i la Biblioteca Històrica els llibres mitjançant el catàleg Trobes, i des de la biblioteca els enviaran directament als despatxos i oficines dels sol·licitants.

Consulteu el procediment i la normativa del nou servei en la nostra web.

• milotxa

25/03/21

Horari en Setmana Santa i Pasqua

La Biblioteca de Ciències i la Sala de Farmàcia romandran tancades de l'1 al 12 d'abril, ambdós inclosos.

La Biblioteca d’Humanitats “Joan Reglà” i la Biblioteca del Jardí Botànic “José Pizcueta” obriran les portes del 6 al 9 d'abril de 8.30 a 14.30 hores. En aquest període s'oferirà servei de préstec i lectura en sala, així com la resta de serveis habituals de les biblioteques. La utilització de la biblioteca queda restringida a persones amb targeta universitària UV.

Més informació.

Recordeu que les respostes a les reserves de llibres i a les consultes del formulari de la Biblioteca Respon es veuran alentides durant aquest període.

• Horari de Falles

04/03/21

Horari de Falles

La biblioteca de Ciències i la Sala de Farmàcia romandran tancades del dissabte 13 al dissabte 20 de març, tots dos inclusivament.

La Biblioteca d'Humanitats Joan Reglà romandrà oberta del 15 al 18 de març, en horari de 8.30 a 14.30 hores. S'oferirà únicament el servei d'estudi i lectura en sala i la utilització de la biblioteca queda restringida a persones amb targeta universitària UV.

• virus

01/02/21

Serveis Especials de la Biblioteca durant el temps de la pandèmia.

Et donem tota la informació sobre l'oferta dels nostres serveis enguany, susceptible de canviar per la situació sociosanitària per la COVID.

• Cartell Guia Temàtica Biologia

01/02/21

Actualizacio Guies Temàtiques

Durant els últims mesos, la Secció d'Informació i Comunicació de la Biblioteca de Ciències ha estat treballant en l'actualització de les guies temàtiques en una nova plataforma.

Ja podeu consultar les guies dels graus de Ciències i ETSE i de Farmàcia.
    Hi ha una guia per Grau, on trobareu recursos i eines d'informació actualitzats per a estudiants i professors.

Esperem que us siguen d'utilitat. Podeu enviar els vostres comentaris i suggeriments a través de La Bibliotec@ respon.