BibliotequesUVUniversitat de València Logo del portal

• candado

07/06/22

Préstec de cadenats

Podeu demanar en préstec cadenats per al vostre portàtil, en el taulell. El préstec del cadenat serà durant un dia.
    Us demanem precaució i que no deixeu sense vigilar o lligar les vostres pertinences. Volem que acabeu l'època d'exàmens feliçment.

• Oxford University Press

03/06/22

Oxford University Press

Oxford University Press ha organitzat per a juny diversos webinars per a formar als nous investigadors i refrescar coneixements i noves funcionalitats i fer demostracions d'alguns productes del seu fons electrònic (Oxford Journals Online, Oxford Law Online, Oxford English Dictionary, Oxford Scholary Oline, etc.)

Aquí podeu consultar les dates, els requisits de la connexió i els links per a registrar-vos en els diferents webinars programats: https://go.uv.es/7AhQtOk

• Biblioteca de Ciències

16/05/22

CAS SciFinder-n

CAS programa unes formacions sobre la base de dades CAS SciFinder-n. Tractaran sobre diverses temàtiques relacionades amb les recerques. Les sessions tindran una hora de durada, preguntes incloses. Els assistents rebran, juntament amb el certificat d'assistència, l'enregistrament de la sessió. Si estàs interessat, pots inscriure't en les formacions, que s'impartiran en anglés.

Des del document pots realitzar la inscripció.

• BIBLIO 24H

02/05/22

HORARI 24 HORES.

La Biblioteca romandrà oberta en horari extraordinari 24 hores, des de les 9.00 hores del dia 7 maig fins a les 21.00 de l'1 de juliol.

Google Calendar

• Part de darrere de la Biblioteca

07/04/22

Dissabte 9 d'abril.

La Biblioteca de Ciencies

romandrà tancada

el dissabte 9 d’abril.

• Cartell Horaris.

06/04/22

HORARI SETMANA SANTA i PASQÜES

Els dies del 19 al 22 d'abril la biblioteca estarà oberta de 8.30 a 21.00 h.

però no hi haurà servei de préstec.

La Biblioteca de Ciències romandrà tancada:

del 14 al 18 i del 23 al 25 d’abril.

La Sala de Farmàcia romandrà tancada:

del 14 al 25 d’abril.

Horaris de les altres Biblioteques