BibliotequesUVUniversitat de València Logo del portal

• novetats biblioteca del jardí botànic

29/10/20

Últimes adquisicions de la biblioteca

Consulta les últimes adquisicions de la Biblioteca del Jardí Botànic.

Novetats octubre 2020

• Portada de Plant Evolution in the Mediterranean

20/10/20

Novetat Llibre-e: Plant Evolution in the Mediterranean: Insights for Conservation

Thompson, John D. Plant Evolution in the Mediterranean : Insights for Conservation. Oxford University Press USA - OSO, 2020. 2nd edition.

Plant Evolution in the Mediterranean s'adreça a tots aquells interesats en la biologia de la regió mediterrània: taxonomia, ecologia, evolució, política de conservació i gestió, i història regional de la seua biodiversitat en general

Llig la descripció completa (en anglés)

Disponible en línia (Consulta des de la xarxa de la UV o VPN)

• imatge nova normativa de préstec

16/10/20

Normativa de préstec

Novetats de la Normativa de préstec a domicili per a totes les biblioteques de la Universitat de València:

Augmenta el termini de préstec per a portàtils (1 setmana)

↑ Augmenta el termini de préstec per els estudiants de Grau (20 dies)

↑ Augmenta el numero d'exemplars que poden tindre en préstec els estudiants de Grau (20 exemplars) i de Postgrau (40 exemplars).

= PDI les condicions del préstec no varien però el primer periode de préstec passa a ser de 120 dies.

Els llibres poden ser tornats en qualsevol biblioteca de la UV, no així els portàtils i altres objectes que s'han de tornar en la biblioteca on s'ha fet el préstec

La informació detallada està publicada en la web del Servei de Biblioteques > Serveis > Préstec

• rellotge

02/10/20

Horaris de la biblioteca

A partir del 5 d'octubre, la biblioteca torna a obrir per les vesprades, dilluns i dimecres, de 16:00 a 18:30.

Recordem l'horari de la biblioteca:

• De dilluns a divendres: de 8:30 a 14:30
    • Dilluns i dimecres: de 16:00 a 18:30

La biblioteca està oberta al públic amb un aforament limitat al 50% de la capacitat. El servei de préstec està restringit als membres de la Universitat de València i usuaris externs amb carnet del Servei de Biblioteques i Documentació (SBD).

Els llibres, per les mesures de prevenció front al COVID-19, no estan en lliure accés, però es poden reservar a través del catàleg Trobes.

Consulta la pàgina web "Serveis especials coronavirus" i les xarxes socials per a conéixer els possibles canvis.

• novetats biblioteca

01/10/20

Últimes adquisicions de la biblioteca

Consulta les últimes adquisicions de la Biblioteca del Jardí:

Pots reservar els llibres de la biblioteca a través del catàleg Trobes.

• OBRIM LA BIBLIOTECA

14/09/20

La biblioteca torna a obrir la sala de lectura

A partir del dilluns 14 de setembre, la Biblioteca del Jardí Botànic torna a obrir les portes als usuaris i oferirà el servei de lectura i estudi en sala, amb un aforament màxim del 50%, d'acord amb les indicacions sanitàries.

• La persona que desitge utilitzar un lloc de lectura es dirigirà al taulell de préstec, on se li assignarà un lloc de lectura.
    • S'estableixen un torn de matí, de 8:30 a 14:30. Dilluns i Dimecres (a partir d'octubre), s'estableix també un torn de vesprada, de 16:00 a 18:00
    • S'avisarà 15 min abans d'acabar cada torn.
    • Es recorda que a la biblioteca s'ha de mantenir la distància de seguretat de 2 metres entre els usuaris, i que l'ús de la mascareta és obligatori durant el temps que l'usuari romanga a la biblioteca.

Més informació en aquest enllaç.