Anàlisi del perfil neuropsicològic d'estudiants amb Trastorn d'Espectre Autista escolaritzats en Aules de Comunicació i Llenguatge de la Comunitat Valenciana (UV-INV-PRECOMP12-79702)
Període: 2012-2013.
Anàlisi del perfil neuropsicològic i de l'impacte familiar d'estudiants amb trastorn d'espectre autista escolaritzats en aules de Comunicació i Llenguatge de la província de València (GV/2014/066)
Període: 2014-2015.
Competències lingüístiques, executives i lectores en alumnat amb Trastorn d'Espectre Autista: un estudi longitudinal (EDU2016-78867-R)
Període: 2016-2020.
Anàlisi transversal i longitudinal de l'impacte familiar del trastorn de l'espectre autista: estrès, afrontament i resiliència parental (GV/2017/084)
Període: 2017-2018.
Anàlisi de la percepció social del trastorn de l'espectre autista: propostes i implicacions pràctiques (GV/2020/073)
Període: 2020-2021.
L'educació de les alumnes amb trastorn de l'espectre autista: una investigació sobre la intersecció de gènere (CIGE/2023/81)
Període: 2024-2025.
Els centres d'educació especial desde el paradigma de la LOMLOE: la seua transformació en centres de suport per als centres ordinaris i propostes per a l'educació d'estudiants que requereixen atenció especialitzada (PID2023-150590OB-I00)
Període: 2024-2028.