UVSostenibilitat,UVSostenibilitatUniversitat de València,Universitat de València Logo del portal

• Chica amb bicicleta

Mou-te amb la vida!

• 19 de novembre de 2019
Cartell

Mou-te amb la vida! El divendres  22 de novembre dia de la Xarxa Valenciana d’Universitats Públiques  Saludables. Es repartirà fruita saludable i sostenible a diverses facultats dels tres Campus:

Farmàcia, Biologia, Química, Infermeria, Fisioteràpia, FCAFE, Medicina, Magisteri, Economia. Apropa’t i agarra la teua peça de fruita.

Activa’t i aprèn els beneficis de les fruites i de l’activitat física tant per a tu com per al planeta.

Guía Saludable

Ací tens unes nocions bàsiques

Mou-te, beneficis d’una vida activa.

Fruita saludable i sostenible