UVcooperacióUniversitat de València Logo del portal

Ajudes per a la matrícula del Màster en Cooperació al Desenvolupament

El Vicerectorat de Sostenibilitat, Cooperació i Vida Saludable convoca ajudes de matrícula per cursar el màster universitari en Cooperació al Desenvolupament de la Universitat de València per al curs 2025-2026.

Tramitació de la convocatòria

Objecte de la convocatòria
Concedir ajudes de fins al 50% de l'import de la matrícula del màster oficial en Cooperació al Desenvolupament de la Universitat de València a estudiants estrangers no residents i procedents de països prioritaris en cooperació al desenvolupament.

Requisits

  • Tenir la nacionalitat d'un país prioritari en cooperació (veure base 1 de la convocatòria).
  •  No posseir la nacionalitat espanyola, ni tenir doble nacionalitat europea juntament amb la d'un dels països prioritaris de cooperació.
  •  No trobar-se incurs en cap de les circumstàncies arreplegades en l'article 13.2 de la Llei 38/2003, General de Subvencions.
  • Estar matriculat durant l'any acadèmic 2025/26 en el Màster Universitari en Cooperació al Desenvolupament de la Universitat de València, ja siga en el primer curs (nou ingrés) o en el segon curs (per a completar la titulació).   En el cas de segon curs, estar matriculat/a en tots els crèdits necessaris per a finalitzar el màster. 
  • No haver sigut persona beneficiaria d'una beca de cooperació de la Universitat de València en cap de les seues convocatòries.

Presentació de sol.licituds

amb identificació de l'usuari i contrasenya de correu electrònic de la Universitat de València. Desprès, caldrà sel.leccionar el tipus d'òrgan al qual es dirigeix la sol.licitud: "Serveis universitaris, generals i centrals" i l'òrgan: "SERVEI DE RELACIONS INTERNACIONALS". La tramitació desitjada es: "Gestions específiques de la unitat" i "Ajudes de matrícula MU Cooperació"

  • Haurà d'adjuntar-se còpia del passaport en vigor al formulari electrònic.
  • El termini de presentació de les sol·licituds serà de 10 dies des de l'endemà de la publicació de la convocatòria en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana (DOGV).
  • Després de completar el procés de registre electrònic, es podrà obtenir una còpia del resguard de sol·licitud, que inclourà un número identificatiu i un resum digital que garanteix la seua integritat.
  • En casos d'omissió o error en la presentació de la sol·licitud o en la documentació requerida, es concedirà un termini de 10 dies per a esmenar o aportar la documentació preceptiva. De no corregir-se en aquest termini, s'entendrà que la persona sol·licitant desisteix de la seua sol·licitud, conforme a l'artícle 68 de la Llei 39/2015, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques.
  • El Servei de Relacions Internacionals i Cooperació podria sol·licitar la presentació dels documents originals en qualsevol moment per a verificar la seua autenticitat.