UVcooperacióUniversitat de València Logo del portal

Ajudes de mobilitat per a cooperació del personal de la Universitat de València per a l'any 2025

Tramitació de la convocatòria

Termini tancat amb data 16 desembre 2024, per finalització de disponibilitat pressupostària. Les sol·licituds rebudes, una vegada finalitzat el crèdit, s'incorporaran a una llista d'espera i s'adjudicaran en cas de renúncies o baixes. 

Convocatòria

Publicació al Tauler d'Anuncis de la Universitat de València

Termini de sol·licituds del 25 de novembre de 2024 al 14 de novembre de 2025.

Objecte

Les ajudes de cooperació de personal de la Universitat de València tenen per objecte sufragar les despeses de viatge, allotjament i manutenció d'estades de mobilitat amb finalitats de cooperació que realitze el personal de la Universitat de València.

Les ajudes financen estades de fins a tres mesos de durada ininterromputs, amb una quantia màxima de 3.000 euros per persona beneficiària i per a una única estada que podrà cobrir els següents conceptes:

  • Les despeses de viatge d'anada i tornada en un mitjà de transport públic, en tarifa turista.
  • Les despeses d'allotjament i manutenció en funció de la durada i del país receptor, d'acord amb la normativa de la UV.

Pots consultar com han sigut les estades d'alguns professors en aquesta notícia

Sol·licituds

Termini de sol·licituds del 25 de novembre de 2024 al 14 de novembre de 2025.

Les sol·licituds es presentaran únicament a través del formulari específic d'aquesta convocatòria en el registre electrònic de la UV, adjuntant la següent documentació:

  • Carta d'invitació signada i segellada pel centre receptor amb la proposta de l'activitat a realitzar durant la seua estada. El personal d'administració i serveis adjuntarà una memòria detallada que relacione aquestes activitats amb el seu lloc de treball.

Concessió i justificació

Una vegada concedida l'ajuda, la persona beneficiària aportarà el document de concessió, que indica els conceptes inclosos en l'ajuda, a la unitat gestora del seu departament, que reatlizarà la comissió de serveis corresponent al viatge, d'acord amb el manual d'execució pressupostària.

Finalitzat el viatge, la unitat gestora enviarà la comissió de serveis signada a outgoing@uv.es per a la seua aprovació, i el Servei de Relacions Internacionals i Cooperació realitzarà el traspàs de crèdit de l'import efectivament gastat a la clau orgànica general del departament o de l'específica que dega assumir la despesa.

La persona beneficiària haurà d'emplenar i enviar a outgoing@uv.es, en el termini d'un mes després de la finalització del viatge, l'informe final.