Logo de la Universitat de València Logo del portal

Últimes 10 novetats

• Foto Matrícula 2019

11/07/19

Informació matrícula curs 2019-2020 (alumnes de nou ingrés)

•  Píndoles de coneixement per a la creació de treballs acadèmics

17/04/19

Publicada la sèrie: Píndoles de coneixement per a la creació de treballs acadèmics.

Professors de la Facultat de Ciències de l’Activitat Física i l’Esport, coordinats pel Vicedegà d’Ordenació Acadèmica Pedro Pérez Soriano, han elaborat una sèrie recursos didàctics en format de vídeo que serviran de suport per a la elaboració de treballs acadèmics pels alumnes. Els materials poden ser interessants per a alumnes de qualsevol titulació.

[Llegir més]

• 27/11/18

Un estudi de la Universitat dirigit pel professor Juan Carlos Colado premiat per l’Associació Espanyola de Cirurgians

Un estudi del Grup d’Investigació en Esport i Salut de la Universitat de València –dirigit pel professor Juan Carlos Colado- i la Unitat de Cirurgia Hepàtica i Transplantament de la Fe ha rebut el premi a la millor publicació científica de 2017 concedida per l’Associació Espanyola de Cirurgians. Es tracta del primer treball que avalua la importància de l’activitat física en la qualitat de vida de pacients que han rebut un transplantament de fetge. Per a la investigació s’han utilitzat proves de màxim nivell i una metodologia d’entrenament pionera a nivell mundial.

Per a més novetats, utilitza el cercador