| Indicador |
2021 |
2022 |
2023 |
Unitats |
| 1 Nombre de queixes admeses de les causes 2 i 3 de la Bústia SQiF. |
0 |
0 |
0 |
queixes |
| 2 Percentatge de comunicats d'incidències traslladats en un termini de 24h relatius als recursos informàtics de les aules. |
100 |
100 |
100 |
% |
| 3 Percentatge de respostes realitzades relatives a la reserva d'espais en el termini de 24h. |
99,86 |
100 |
99,95 |
% |
| 4 Percentatge de respostes realitzades en el termini de 72h relatives a la cessió temporal d'espais. |
100 |
100 |
100 |
% |
| 5 Percentatge d'activacions de targetes de pàrquing realitzades en el termini de 24h. |
100 |
100 |
100 |
% |
| 6 Nombre de queixes relatives als terminis i horaris establerts per a l'obertura/tancament, la distribució de correu i la difusió d'informació d'interès de les consergeries. |
0 |
0 |
0 |
queixes |
Evolució del seguiment de la CdS vigent