University of Valencia logo Logo Department of Business Finances Logo del portal

Membres vinculats a la UV

 

 

Trajectòria en matèria d’Innovació Educativa

Els membres de GINFICO han participat en els següents Projectes d’Innovació Educativa de manera conjunta:

  • Projecte “Aprenentatge cooperatiu, avaluació per parells i formació d'equips eficients a través de l'estudi de eneagramas i rols, com a mitjà per a augmentar el rendiment acadèmic” (codi: UV-SFPIE_PIEE-2734750). Servei de Formació Permanent i Innovació Educativa (SFPIE). Vicerectorat de Formació Permanent, Transformació Docent i Ocupació-UV. Curs 2023-2024.
  • Projecte “EmprenD en Serveis”. Programa Internacional UVEmpren - Santander Universidades-UV. Curs 2023-2024.
  • Projecte “Integració dels ODS en la docència de finances corporatives mitjançant xarxes d'aprenentatge i transversals” (codi: UV-SFPIE_PID-2074278). Servei de Formació Permanent i Innovació Educativa (SFPIE). Vicerectorat de Formació Permanent, Transformació Docent i Ocupació-UV. Curs 2022-2023.
  • Projecte “Interiorització i adquisició de competències professionals i digitals amb TFM: Valoració financera de projectes empresarials a través de plataformes en línia” (codi: UV-SFPIE_PID-1355896). Servei de Formació Permanent i Innovació Educativa (SFPIE). Vicerectorat de Formació Permanent, Transformació Docent i Ocupació-UV. Curs 2020-2021.
  • Projecte “UVemprén Finances for All: democratització de les finances per a promoure la cultura emprenedora en la societat digital”. UVEmprén-Banc Santander Universitats-UV. Curs 2020-2021.
  • Projecte “Aprenentatge servei i desenvolupament de competències professionals amb el Treball fi de màster: Valoració de la Recerca de la UV per a la seua Transferència a la Indústria” (codi: UV-SFPIE_PID19-1098153). Servei de Formació Permanent i Innovació Educativa (SFPIE). Vicerectorat de Formació Permanent, Transformació Docent i Ocupació-UV. Curs 2019-2020.
  • Projecte “Interiorització i adquisició de competències professionals en el TFM: valoració de la recerca de la UV per a la seua transferència a la indústria” (codi: UV-SFPIE_GER18-850149). Servei de Formació Permanent i Innovació Educativa (SFPIE). Vicerectorat de Formació Permanent, Transformació Docent i Ocupació-UV. Curs 2018-2019.
  • Projecte “Interiorització i adquisició de competències professionals en el TFM: valoració de la recerca de la UV per a la seua transferència a la indústria” (codi: UV-SFPIE_RMD17-589360). Servei de Formació Permanent i Innovació Educativa (SFPIE). Vicerectorat de Formació Permanent, Transformació Docent i Ocupació-UV. Curs 2017-2018.
  • Projecte “Interiorització i adquisició de competències professionals en el TFM: valoració de la recerca de la UV per a la seua transferència a la indústria” (codi: UV-SFPIE_RMD17-589360). Servei de Formació Permanent i Innovació Educativa (SFPIE). Vicerectorat de Formació Permanent, Transformació Docent i Ocupació-UV. Curs 2017-2018.

Altres projectes on els integrants de GINFICO han participat de manera separada:

  • Projecte “Creació del Club de Mentors de la Facultat d'Economia de la Universitat de València. Projecte pilot Màster (Oficial) en Direcció d'Empreses (MBA)” (codi:: UV-SFPIE_RMD16-417087). Servei de Formació Permanent i Innovació Educativa (SFPIE). Vicerectorat de Formació Permanent, Transformació Docent i Ocupació-UV. Curs 2016/2017.
  • Projecte “Ètica Empresarial” (codi: 2077831). Facultat d'Economia. Servei de Formació Permanent i Innovació Educativa (SFPIE). Vicerectorat de Formació Permanent, Transformació Docent i Ocupació-UV. Curs 2016/2017.
  • Projecte “Millora continua al centre educatiu” (codi: 09AZ10IN104). CEFIRE - Centre de Formació, Innovació i Recursos Educatius. Conselleria d’Educació,   Cultura i Esport. Curs 2008/2009.
  • Projecte “Gestió d'equips de millora en qualitat educativa” (codi: 07AZ65IN215). CEFIRE - Centre de Formació, Innovació i Recursos Educatius. Conselleria d’Educació,   Cultura i Esport. Curs 2007/2008.
  • Projecte “Integració, assimilació i consolidació de continguts a través del Mobile Learning en el context universitari” (codi: PIE 17-108). Universitat de   Màlaga. Cursos 2017/2018 - 2018/2019.
  • Projecte “TEAM després la pandèmia: aprenentatge cooperatiu face to face, Online i híbrid (Teamfoh)” (codi: 4037/21). Universitat   Jaume  I. Curs 2019/2020.
  • Projecte “AULES TEAM (Tecnologia, equips i activitats) motivadores en la FCJE (codi: 3829/20). Universitat Jaume I. Curs 2020/2021.
  • Projecte “Noves tecnologies en comptabilitat financera avançada del màster en gestió financera i comptabilitat avançada” (codi: 3866/20-SRL004). Universitat Jaume I. Curs 2020/2021.
  • Projecte “DIMEU II: Google Apps per a l’educació Cooperativa (codi: 3533/17). Universitat Jaume I. Curs 2017/2018.
  • Projecte “Inclusió de les noves tecnologies en comptabilitat pública del Grau de Finances i Comptabilitat i l'ús de l'anglès a l'aula virtual de comptabilitat financera dels graus d’ADE, Economia i Finances i Comptabilitat” (codi: 3499/17). Universitat Jaume I. Curs 2017/2018.
  • Projecte “GACETEAM. Google Apps for Cooperative Education: Team Work” (codi: 3485/17). Universitat Jaume I. Curs 2017/2018.
  • Projecte “SAMOA. Trau el mòbil i aprèn: un aliat en l'aula universitària” (codi: 3276/16. Universitat Jaume I. Curs 2016/2017.
  • Projecte “Inclusió de les noves tecnologies en comptabilitat financera, avanç del màster en Gestió Financera i Comptabilitat Avançada” (codi: 3296/16.   Universitat Jaume I. Curs 2016/2017.
  • Projecte “DIMEU I: Dispositius Mòbils en l'Educació Universitària” (codi): 3326/16. Universitat Jaume I. Curs 2016/2017.