Logo de la Universitat de València Logo Campus d'Ontinyent Logo del portal

  • 14281: Conèixer les principals variables que incideixen en el comportament dels diferents tipus de consumidors.
  • 18183: Conèixer els principals models de comportament de compra i la forma d'incidir-hi.
  • 14332: Capacitat per a desenvolupar els processos i instruments de recollida d'informació necessaris per al màrqueting i conèixer les principals metodologies per a la seua anàlisi.
  • 18085: Capacitat per a dissenyar productes i serveis des de la perspectiva de les necessitats dels consumidors.
  • 14333: Capacitat per a l'anàlisi i la presa de decisions sobre cartera de productes o serveis i la seua incidència en la creació de valor.
  • 14334: Conèixer els processos de gestió d'informació sobre el preu i capacitat per a fixar-lo.
  • 18184: Conèixer les funcions, relacions, agents i problemàtiques de la distribució comercial i els aspectes principals de disseny de canal i punt de venda.
  • 14335: Ser capaç d'elaborar un pla de màrqueting tant a nivell estratègic com operatiu.
  • 14336: Capacitat per a solucionar problemes complexos de màrqueting com a segmentació de mercat, posicionament i percepció.
  • 14337: Comprendre la funció de comunicació de màrqueting i els seus instruments principals.
  • 14338: Capacitat per a dirigir, formar i motivar un equip de vendes.
  • 14339: Capacitat per a crear relacions amb els clients per sobre de les situacions d'intercanvi.
  • 18250: Entendre el paper històric dels agents i les institucions en l'activitat econòmica, social i mediambiental.
  • 14340: Desenvolupar la capacitat crítica sobre l'actualitat econòmica espanyola i internacional.
  • 14341: Capacitat per a analitzar la conjuntura econòmica i comprendre les seues implicacions.
  • 14342: Conèixer les principals institucions econòmiques internacionals, amb un èmfasi especial en les de la Unió Europea.
  • 14343: Capacitat per a analitzar les formes bàsiques d'integració econòmica.
  • 14344: Conèixer la repercussió de les polítiques de la Unió Europea en l'entorn empresarial.
  • 14345: Conèixer el marc fiscal espanyol, amb una referència especial a l'àmbit empresarial.
  • 14346: Capacitat per a comprendre i anticipar les situacions de caràcter fiscal a les quals fa front l'empresa.
  • 14542: Comprendre la relació entre la fiscalitat i les decisions empresarials.
  • 14543: Conèixer la dimensió internacional de la tributació i el seu efecte en l'empresa.
  • 14544: Capacitat per a analitzar contractes formals i informals i el repartiment del risc
  • 14545: Conèixer l'origen dels principals problemes econòmics, els mecanismes de creixement a llarg termini i com han interaccionat els factors econòmics i no econòmics al llarg de la història.
  • 14591: Comprendre les principals característiques del creixement espanyol i valencià, els factors de creixement, els desequilibris i les polítiques micro- i macroeconòmiques.