Logo de la Universitat de València Logo Campus d'Ontinyent Logo del portal

  • Conèixer les principals variables que incideixen en el comportament dels diferents tipus de consumidors.
  • Conèixer els principals models de comportament de compra i la forma d'incidir-hi.
  • Capacitat per a desenvolupar els processos i instruments de recollida d'informació necessaris per al màrqueting i conèixer les principals metodologies per a la seua anàlisi.
  • Capacitat per a dissenyar productes i serveis des de la perspectiva de les necessitats dels consumidors.
  • Capacitat per a l'anàlisi i la presa de decisions sobre cartera de productes o serveis i la seua incidència en la creació de valor.
  • Conèixer els processos de gestió d'informació sobre el preu i capacitat per a fixar-lo.
  • Conèixer les funcions, relacions, agents i problemàtiques de la distribució comercial i els aspectes principals de disseny de canal i punt de venda.
  • Ser capaç d'elaborar un pla de màrqueting tant a nivell estratègic com operatiu.
  • Capacitat per a solucionar problemes complexos de màrqueting com a segmentació de mercat, posicionament i percepció.
  • Comprendre la funció de comunicació de màrqueting i els seus instruments principals.
  • Capacitat per a dirigir, formar i motivar un equip de vendes.
  • Capacitat per a crear relacions amb els clients per sobre de les situacions d'intercanvi.
  • Entendre el paper històric dels agents i les institucions en l'activitat econòmica, social i mediambiental.
  • Desenvolupar la capacitat crítica sobre l'actualitat econòmica espanyola i internacional.
  • Capacitat per a analitzar la conjuntura econòmica i comprendre les seues implicacions.
  • Conèixer les principals institucions econòmiques internacionals, amb un èmfasi especial en les de la Unió Europea.
  • Capacitat per a analitzar les formes bàsiques d'integració econòmica.
  • Conèixer la repercussió de les polítiques de la Unió Europea en l'entorn empresarial.
  • Conèixer el marc fiscal espanyol, amb una referència especial a l'àmbit empresarial.
  • Capacitat per a comprendre i anticipar les situacions de caràcter fiscal a les quals fa front l'empresa.
  • Comprendre la relació entre la fiscalitat i les decisions empresarials.
  • Conèixer la dimensió internacional de la tributació i el seu efecte en l'empresa.
  • Capacitat per a analitzar contractes formals i informals i el repartiment del risc
  • Conèixer l'origen dels principals problemes econòmics, els mecanismes de creixement a llarg termini i com han interaccionat els factors econòmics i no econòmics al llarg de la història.
  • Comprendre les principals característiques del creixement espanyol i valencià, els factors de creixement, els desequilibris i les polítiques micro- i macroeconòmiques.
  • Comprendre els trets propis de l'economia valenciana en el context espanyol.
  • Conèixer els determinants bàsics de la distribució de l'activitat en l'espai i els models explicatius del desenvolupament regional i urbà.
  • Conèixer les perspectives teorètiques clàssiques i contemporànies per a l'estudi de les organitzacions.
  • Dissenyar un marc per a l'anàlisi sistemàtica de les dimensions de les organitzacions i sobretot de les empreses.
  • Capacitat per a aplicar en la pràctica empresarial els coneixements adquirits en les matèries del grau.
  • Capacitat per a redactar i defensar un treball que verse sobre una o diverses de les àrees funcionals de l'empresa.
  • Capacitat per a avaluar els riscos laborals i gestionar plans de prevenció.
  • Que els estudiants hagen demostrat posseir i comprendre coneixements en una àrea d'estudi que parteix de la base de l'educació secundària general, i se sol trobar a un nivell que, si bé descansa en llibres de text avançats, inclou també alguns aspectes que impliquen coneixements procedents de l'avantguarda del seu camp d'estudi.
  • Que els estudiants sàpien aplicar els seus coneixements al seu treball o vocació d'una forma professional i posseïsquen les competències que solen demostrar-se per mitjà de l'elaboració i defensa d'arguments i la resolució de problemes dins de la seua àrea d'estudi.
  • Que els estudiants tinguen la capacitat d'arreplegar i interpretar dades rellevants (normalment dins de la seua àrea d'estudi) per emetre judicis que incloguen una reflexió sobre temes rellevants d'índole social, científica o ètica.
  • Que els estudiants puguen transmetre informació, idees, problemes i solucions a un públic tant especialitzat com no especialitzat.
  • Que els estudiants hagen desenvolupat aquelles habilitats d'aprenentatge necessàries per a emprendre estudis posteriors amb un alt grau d'autonomia.
  • Capacitat d'anàlisi i síntesi.
  • Capacitat d'organització i planificació.
  • Comunicació oral i escrita en la llengua nativa.
  • Capacitat per a utilitzar l'anglès en l'àmbit professional.
  • Capacitat per a utilitzar les TIC en l'àmbit d'estudi.
  • Habilitat per a analitzar i buscar informació provinent de fonts diverses.
  • Capacitat per a la resolució de problemes.
  • Capacitat de prendre decisions.
  • Capacitat de negociar i conciliar interessos de forma eficaç.
  • Capacitat per a transmetre i comunicar idees i plantejaments complexos tant a un públic especialitzat com no especialitzat.
  • Capacitat per a aplicar els principis econòmics per al diagnòstic i la resolució de problemes socials com la immigració, la discriminació i d'altres que afecten la societat i el mercat.
  • Capacitat per a treballar en equip.
  • Habilitat en les relacions personals.
  • Capacitat crítica i autocrítica.
  • Compromís amb l'ètica i la responsabilitat social.
  • Gestionar el temps de manera efectiva.
  • Capacitat d'aprenentatge autònom.
  • Capacitat d'adaptació a noves situacions.
  • Creativitat.
  • Capacitat de lideratge i mobilització de les capacitats d'altres.
  • Treballar iniciativa i esperit emprenedor.
  • Motivació per la qualitat.
  • Capacitat per a contribuir positivament a la sensibilització envers temes mediambientals i socials, i a la superació de totes les formes de discriminació, essencial per al desenvolupament econòmic i la reducció de la pobresa.
  • Capacitat per a coordinar activitats.
  • Posseir un coneixement interdisciplinari de l'empresa i del seu entorn social, econòmic, institucional i jurídic, així com els elements bàsics del procés de direcció, com l'organització i administració, la comptabilitat, la fiscalitat, les operacions, els recursos humans, la comercialització i el finançament i inversió.
  • Ser capaç d'elaborar i interpretar la informació comptable, tant la financera, destinada als usuaris externs, com la interna, destinada al control de gestió i la presa de decisions.
  • Ser capaç d'analitzar i comprendre els mecanismes del mercat, de la competència i dels mateixos consumidors i compradors, per mitjà de la informació disponible i tota aquella que es puga recollir de qualsevol font possible, i saber organitzar, controlar i administrar els recursos i les capacitats comercials per adequar l'oferta i els missatges de l'organització a les necessitats dels clients als quals es dirigeix.
  • Ser capaç de resoldre problemes de valoració financera, tant en decisions de finançament, com d'inversió empresarial, en l'entorn nacional i internacional.
  • Conèixer les característiques i els fonaments generals de la direcció i organització d'empreses, i saber utilitzar els instruments i les eines disponibles per a analitzar i dissenyar polítiques i estratègies empresarials, prenent en consideració l'àmbit internacional dels negocis i sabent valorar els efectes d'aquestes estratègies sobre l'activitat i els resultats empresarials i sobre l'entorn socioeconòmic a curt i llarg termini.
  • Identificar les fonts d'informació econòmica rellevant i el seu contingut, així com entendre les institucions econòmiques com a resultat i aplicació de representacions teòriques o formals sobre com funciona l'economia.
  • Conèixer i saber utilitzar adequadament els diferents mètodes quantitatius i qualitatius apropiats per raonar analíticament, avaluar resultats i predir magnituds econòmiques i financeres.
  • Conèixer i analitzar els mercats financers , així com les operacions financeres annexes a l'àmbit empresarial.
  • Conèixer els principis de l'anàlisi econòmica i la seua aplicació al diagnòstic i la resolució de problemes.
  • Comprendre les claus de funcionament del mercat i els efectes de les seues diferents estructures.
  • Comprendre el funcionament de l'economia a nivell agregat, els determinants del creixement i les causes dels cicles econòmics.
  • Saber realitzar diagnòstics estratègics en entorns complexos i incerts, utilitzant les metodologies adequades per a resoldre'ls.
  • Capacitat per a prendre decisions en ambients de certitud i incertesa.
  • Capacitat per a aplicar mètodes analítics i matemàtics per a l'anàlisi dels problemes econòmics i empresarials.
  • Conèixer les tècniques, els mètodes i els instruments bàsics lligats a l'anàlisi del comportament dels individus.
  • Capacitat per a definir, resoldre i exposar de forma sistèmica problemes complexos.
  • Relacionar els diferents elements que interactuen en les decisions dels individus.
  • Capacitat per a expressar-se en llenguatges formals, gràfics i simbòlics.
  • Capacitat per a elaborar, interpretar i analitzar adequadament els estats financers de les organitzacions, així com comprendre les seues implicacions en altres decisions i àrees empresarials.
  • Saber identificar, mesurar i valorar els costos empresarials per poder dissenyar i implantar models i mètodes d'assignació de costos.
  • Capacitat per a avaluar les conseqüències econòmiques i financeres de l'aplicació de la normativa comptable espanyola.
  • Capacitat per a comparar i establir analogies entre la regulació comptable espanyola i la internacional.
  • Conèixer els mètodes comptables apropiats per a la consolidació d'estats financers i les combinacions de negocis.
  • Capacitat per a aplicar i introduir procediments de millora contínua en tots els àmbits de l'organització.
  • Conèixer la metodologia, planificar i executar un procés d'auditoria financera.
  • Capacitat per a establir un sistema d'indicadors de gestió empresarial.
  • Capacitat per a dissenyar la política comptable d'una empresa o grup empresarial.
  • Conèixer el règim jurídic i el funcionament dels òrgans de les societats mercantils.
  • Capacitat per a elaborar la documentació societària i del registre mercantil.
  • Conèixer els subjectes i les institucions de l'ordenament jurídic de major incidència en la vida econòmica.
  • Conèixer els conceptes bàsics i la normativa legal del màrqueting, la publicitat, les vendes, el patrocini i el mecenatge.
  • Conèixer la regulació bàsica de la marca, signes distintius i la propietat industrial i intel·lectual.
  • Conèixer les fonts reguladores i els aspectes bàsics del contracte de transport.
  • Comprendre l'impacte de les variables econòmiques, politicolegals, socioculturals, tecnològiques i mediambientals sobre l'activitat empresarial.
  • Conèixer els elements fonamentals de l'ordenament laboral.
  • Capacitat per a aplicar les normes laborals a la solució de problemes concrets.
  • Saber plantejar objectius i estratègies en els diferents nivells de l'organització, i valorar les implicacions i necessitats per a la seua consecució.
  • Capacitat per a planificar, organitzar, controlar i avaluar la posada en pràctica de les estratègies empresarials.
  • Comprendre i valorar les característiques i la utilitat de les diferents estratègies empresarials, tant en el nivell competitiu com en el corporatiu.
  • Comprendre la raó de ser i el funcionament de les empreses, així com el seu caràcter sistèmic i els processos i implicacions vinculats al seu desenvolupament i creixement.
  • Saber contextualitzar els principis de la direcció d'empreses i del disseny i implantació d'estratègies a l'àmbit dels negocis internacionals.
  • Conèixer les característiques dels emprenedors i saber elaborar plans d'empresa efectius, així com establir les condicions necessàries per portar-los a la pràctica.
  • Reconèixer els factors clau de la competitivitat empresarial i la sostenibilitat de les activitats econòmiques.
  • Ser capaç de dissenyar polítiques i estratègies de gestió de la innovació aplicant les tècniques, models i eines adequades.
  • Ser capaç de dissenyar estratègies de recursos humans d'acord amb les necessitats de l'empresa i les condicions de l'entorn, així com implantar-les de manera efectiva.
  • Saber aplicar les tècniques, models i eines de gestió de la qualitat i del medi ambient, aplicant tècniques de millora contínua, i sabent dissenyar polítiques i estratègies efectives en aquest àmbit.
  • Conèixer les funcions, tècniques, models i eines pròpies de la gestió dels recursos humans i saber aplicar-les adequadament.
  • Conèixer les característiques dels diferents sistemes productius o de prestació de serveis i saber gestionar-los amb criteris d'eficiència i eficàcia en estreta interrelació amb les altres àrees de l'empresa i amb el seu entorn.
  • Conèixer els fonaments bàsics que regeixen les operacions i els mercats financers.
  • Capacitat per a aplicar correctament un model de valoració comuna per a l'anàlisi d'operacions financeres d'inversió i de finançament.
  • Capacitat per a estimar els paràmetres que defineixen les inversions productives i per a conèixer els diferents mètodes de valoració d'inversions.
  • Capacitat per a mesurar i valorar el risc dels actius financers i les seues aplicacions en les inversions productives.
  • Comprendre la relació entre el concepte de cost d'oportunitat del capital i la valoració dels actius financers.
  • Conèixer el concepte d'eficiència dels mercats i la seua implicació en el finançament de l'empresa.
  • Conèixer les diferents polítiques de retribució als accionistes i els seus efectes en el valor de l'empresa.
  • Conèixer els diferents instruments de finançament i ser capaç de determinar la política d'endeutament de l'empresa.
  • Capacitat per a establir la planificació financera de l'empresa.
  • Conèixer la problemàtica financera en contextos específics (pimes, empreses familiars, etc.).
  • Conèixer l'entorn financer nacional i internacional i els riscos que comporta.
  • Capacitat per a analitzar les operacions d'actiu i passiu de les entitats de crèdit, així com les derivades de la instrumentació de política monetària, les interbancàries i les fora de balanç.
  • Conèixer els mercats de renda fixa, variable i els seus derivats, així com els diferents títols que s'hi negocien.
  • Capacitat per a valorar actius financers i contractes derivats, i gestionar carteres de renda fixa i variable.
  • Conèixer els sistemes de previsió social complementària i avaluar els efectes de la seua implantació en l'organització.
  • Conèixer i enquadrar la funció del màrqueting dins de l'organització.
  • Capacitat per a identificar el client extern al qual es dirigirà l'organització.
  • Ser capaç d'identificar les necessitats dels diferents tipus de clients.