càtedres institucionalsUniversitat de València Logo del portal

Amadeo Fuenmayor, nou membre del Consell Editorial del International Journal of Microsimulation

  • 2 de maig de 2023
Persones treballant

El director de la Càtedra de Tributació Autonòmica ha sigut nomenat recentment com a editor associat del International Journal of Microsimulation (IJM).

El IJM cobreix la investigació en tots els aspectes de la modelització per microsimulació. Publica contribucions d'alta qualitat que fan ús de models de microsimulació per a abordar qüestions específiques d'investigació en totes les àrees científiques, així com qüestions metodològiques i tècniques.

Els articles científics publicats en aquesta revista tracten temàtiques relacionades amb la descripció, validació i replicació de models de microsimulació; presentació de resultats procedents d'aquesta mena de models; avaluació de polítiques o l'estudi de casos on siga aplicable models de microsimulació.

Els editors, editors associats i membres del consell editorial són nomenats per un període de dos anys. El seu compromís durant aquest període és el de realitzar revisions, proporcionar orientacions i fomentar la presentació de treballs d'interés en la revista.