
El 14 d’octubre tindrà lloc aquesta jornada per a oferir recursos i estratègies per a la formació integral de l’entrenador de bàsquet. L’esdeveniment està organitzat per la Càtedra de Bàsquet L’Alqueria del Basket de la Universitat de València.
Les Jornades de Formació en Bàsquet tenen com a objectiu principal oferir recursos i estratègies per a la formació integral de l'entrenador de bàsquet per a la millora de la seua vessant professional, personal i emocional.
La formació es podrà realitzar tant de forma presencial com en línia, sent ambdues acreditades per la Càtedra de Bàsquet de la UV i, en col·laboració amb la FBVC i altres federacions territorials, l'assistència presencial es podrà computar com a hores dels cursos d'entrenador.