càtedres institucionalsUniversitat de València Logo del portal

La Càtedra DevStat-UV publica un article sobre les conductes financeres en el Journal of Behavioral Economics for Policy

  • 26 de setembre de 2018
Image de la noticia

La Càtedra DevStat - University of València Chair on Quantitative Decision-making ha publicat un article de recerca titulat “Nudging long-term saving: The Ahorra+ program” sobre les conductes financeres relacionades amb l'estalvi a llarg termini en el Journal of Behavioral Economics for Policy (JBEP).

El citat document, accessible en aquest enllaç, ha sigut fruit de la línia de recerca de conductes financeres dirigida per la Càtedra DevStat - University of València Chair on Quantitative Decision-making. Els autors de l'estudi recentment publicat són el director de la Càtedra José Vila i el People Services Director en GDS Cusa Jesús María García, els qui presenten els resultats d'un experiment de camp que mostra com l'ús de palanques de comportament adequades pot animar i influenciar les decisions financeres fins i tot d'aquelles persones amb un alt nivell d'educació financera.