
Hui dijous 20 de desembre s'ha reunit la Comissió Mixta de la Càtedra de Dret Foral Valencià de la Universitat de València en el despatx de la Vicerectora d'Innovació i Transferència.
Els assistents van ser, per part de la Universitat de València, la Vicerectora d'Innovació i Transferència Mª Dolores Real García, el Degà de la Facultat de Dret Francisco Javier Palao Gil i la Catedràtica d'Història del Dret Pilar García Trobat. I per part de la Conselleria de Transparència, Responsabilitat Social, Participació i Cooperació van acudir la Cap de Servei de Promoció de l'Autogovern i Dret Foral Valencià Teresa Benedito Ibáñez i la Sotsdirectora General de Responsabilitat Social i Foment de l'Autogovern Pilar Herrero Gil.
El màxim òrgan de govern de la citada càtedra es va reunir amb el següent ordre del dia:
1.- Constitució de la Comissió Mixta de Seguiment i Control.
2.- Ratificació de la persona responsable de la Càtedra.
3.- Torn obert de paraula
La Comissió Mixta és l'òrgan màxim de direcció de la càtedra, responsable de l'aprovació de les línies d'actuació i pressupostos, així com del seguiment de l'execució de les activitats de la càtedra.