càtedres institucionalsUniversitat de València Logo del portal

• Universitat de València

La Càtedra d’Estudis del Còmic col·labora en les VIII Jornades del Còmic de València

• 18 de setembre de 2019

La Càtedra d’Estudis del Còmic Fundación SM-Universitat de València col·labora en les VIII Jornades del Còmic de València que organitza l’associació ASOVALCOM, i que se celebraran del 27 al 29 de setembre en el Centre Cultural La Nau de la Universitat de València.

Les jornades tindran un ampli programa d’activitats (xerrades, presentacions, tallers infantils, visites guiades) i de convidats, amb autors i autores de reconegut prestigi com Manel Fontdevila, Borja González, Nuria Tamarit, Luis NCT o Juanjo Cuerda, entre una llista de més de vint convidats.

Més informació i programa en aquest enllaç.