càtedres institucionalsUniversitat de València Logo del portal

• Universitat de València

La Càtedra d’Estudis del Còmic participa en la presentació de Papaya Salad

• 18 d’octubre de 2019

El passat 16 d’octubre, la Càtedra d’Estudis del Còmic Fundación SM-UV va estar present en el Col·legi Major Rector Peset per a presentar Papaya Salada, el nou llibre d’Elisa Macellari.

Papaya Salad, publicat per Liana Editorial, és la història d’un llarg viatge vital entre Tailàndia i Europa en vespres de la Segona Guerra Mundial, en la qual l’autora navega entre dos mons tan allunyats culturalment per a parlar de les seues arrels.

Elisa Macellari és una il·lustradora italiana d’ascendència tailandesa, llicenciada en Belles Arts per la Universitat de Perugia i actualment instal·lada en Milà. Des de 2012 treballa com a il·lustradora freelance, i en aquest 2019 ha publicat la seua primera novel·la gràfica, Papaya Salad, en la qual relata la història del seu propi oncle Sompong, qui al llarg de la seua joventut va travessar mig món abans de ser destinat a Itàlia just abans de l’inici de la Segona Guerra Mundial.

En la presentació de l’obra al CM Rector Peset estigué present la mateixa autora, juntament amb el professor Álvaro Pons, director de la Càtedra d’Estudis del Còmic Fundación SM-Universitat de València.