càtedres institucionalsUniversitat de València Logo del portal

• Universitat de València

La Càtedra d’Estudis del Còmic participa en la Setmana d’Activitats Complementàries de la Facultat de Magisteri

• 17 d’octubre de 2019

La Càtedra d’Estudis del Còmic Fundación SM-UV va participar el passat 14 d’octubre en la Setmana d’Activitats Complementàries que organitza la Facultat de Magisteri de la Universitat de València.

El professor Álvaro Pons, director de la Càtedra d’Estudis del Còmic Fundación SM-UV, va impartir en l’aula PB-04 una conferència titulada: “Els tebeos: d’enemic públic a eina didàctica”. Aquest esdeveniment s’emmarca en la programació de la Setmana d’Activitats Complementàries (del 14 al 18 d’octubre) que organitza anualment la Facultat de Magisteri, i que inclou conferències, tallers, taules redones i tota mena d’activitats obertes a la participació de tots els estudiants.

Amb intervencions com aquesta, la Càtedra d’Estudis del Còmic remarca la importància del còmic no només com a objecte de consum i entreteniment, sinó també com a element a tenir en compte a l’hora de ser inclòs en els programes educatius pel seu enorme potencial didàctic.