
El passat 5 de novembre va tindre lloc en les nostres instal·lacions la ponència d'Isabel Morcillo Salavert, directora executiva de l'Agència de Màrqueting i Comunicació, Ímola, situada al Parc Tecnològic de Paterna, València.
Després de més de 20 anys d'experiència en el sector i com a empresària des de 2010 va compartir amb els assistents els orígens de la seua empresa, casos d'èxit així com la capacitat d'adaptació i superació de les diferents crisis que ha travessat la societat Valenciana aquests últims anys i com va haver d'adequar la seua formació, els seus serveis i estructura a les necessitats del mercat en cada, moment .
"No cal esperar que succeïsca, cal fer que ocórrega". Així és com resumeix la seua trajectòria professional. L'èxit d'un projecte resideix a saber afrontar les adversitats a temps, la capacitat de reinventar-se i fer un pas arrere si les circumstàncies així ho requereixen perquè sens dubte això, permetrà continuar creixent i avançant davant moments difícils com el que estem vivint actualment provocat per la pandèmia.
A més com a tercera generació d'empresaris i publicistes i amb un gran equip altament qualificat, va exposar la importància d'una bona formació destacant sobretot la motivació i il·lusió per emprendre i endinsar-se en el món laboral per molt difícil que siguen les circumstàncies. "Les crisis generen noves oportunitats i actualment hi ha moltes empreses que a pesar de les retallades necessiten gent jove, motivada, amb noves idees i il·lusió".
La societat evoluciona i hem d'avançar amb ella i per a Isabel la clau del seu èxit i amb la qual va concloure la seua ponència resideix sense cap dubte en la il·lusió i constància per aconseguir allò amb què sempre has somiat. Una dosi de realisme i motivació per a nous emprenedors que en breu iniciaran el seu camí en el mercat laboral.