càtedres institucionalsUniversitat de València Logo del portal

IV edició premis TFG, TFM i tesi doctoral de l'eix de persones dels ODS

• 20 de setembre de 2023
Image de la noticia

Has obtingut el teu títol de grau, màster o doctorat en la UV en 2022 o 2023? Aquesta informació t'interessa.

A qui va dirigit?

A l'estudiantat de la UV que obtinga o haja obtingut el títol de grau, màster o doctorat durant 2022 o 2023, en tot cas abans de la fi del termini de presentació de sol·licituds (30 de juny de 2023).

Què és?

Premis de 400 € per a TFG i TFM, i de 600 € per a tesis doctorals.

La convocatòria dels Premis de l'eix ‘Persones’ dels ODS reconeix aquells treballs de fi de grau (TFG), treballs de fi de màster (TFM) i tesis doctorals que mostren un alt grau d'impacte en els Objectius de Desenvolupament Sostenible de l'eix ‘Persones’:

• ODS 1: Fi de la pobresa.
  • ODS 2: Fam zero.
  • ODS 3: Salut i benestar.
  • ODS 4: Educació de qualitat.
  • ODS 5: Igualtat de gènere.

sense excloure la resta, contribuint així en el desenvolupament de l'Agenda 2030 per al Desenvolupament Sostenible de l'ONU.

Termini de presentació de sol·licituds:

Des de l'endemà de la publicació de la convocatòria en el DOGV fins al 30 de juny de 2023.

Presentació de sol·licituds:

Accedeix a la seu electrònica i identifica't.

En la pestanya “General” has d'emplenar les següents dades:

• Tipus d'òrgan al qual es dirigeix: Serveis universitaris, generals i centrals
  • Òrgan al qual es dirigeix: Serveis de Relacions Internacionals i Cooperació
  • Tramitació desitjada (Gestions específiques de la unitat): Premis TFG/TFM/Tesis

Llista provisional de sol·licituds ademeses i excloses:

Les persones excloses podran presentar al·legacions en el termini de 10 dies des de la publicació d´aquest acte administratiu (fins el dia 4 de setembre de 2023).

Concessió dels premis:

Es comunicaran les dates dels possibles actes protocol·laris de lliurament dels IV Premis de Treball Final de Grau, Treball Final de Màster i Tesis Doctorals de l'eix de persones dels Objectius de Desenvolupament Sostenible.