càtedres institucionalsUniversitat de València Logo del portal

• Universitat de València

Jornada dedicada als "Volcans i Societat" 5 maig 2017

• 2 de maig de 2017

Organitzat per la Càtedra de la Fundació Valenciana d'Estudis Avançats i amb la col·laboració de l'Ajuntament de Castelló i IBÈRIA, el pròxim dia 5 de maig, a partir de les 9:30, se celebrarà una jornada dedicada als "Volcans i Societat" en la sala d'actes FVEA, siti en carrer Pintor López, 7, València. Així mateix, s'informa que l'entrada és gratuïta i reconeguda com a crèdit de lliure elecció per la Universitat de València.

Inscripció: És necessari inscriure's en info@fvea.es

Més informació