El 29 d'abril la Universitat de València celebrà en l'Escola Tècnica Superior d’Enginyeria una nova edició del Fòrum STEM, el punt d'encontre entre l'estudiantat dels àmbits de Ciència, Tecnologia, Enginyeria i Matemàtiques i les empreses i entitats de referència del sector.
Durant la jornada, l'equip de PowerCo tingué l'ocasió de presentar als assistents la seua activitat i les oportunitats professionals vinculades a la transició energètica, a més de compartir experiències amb estudiants interessats a desenrotllar la seua carrera en entorns industrials i tecnològics.
A través d'iniciatives com el Fòrum STEM, PowerCo impulsa l'acostament entre l'entorn acadèmic i el teixit empresarial, apostant pel desenrotllament del talent jove.








