.jpg)
La Càtedra de Joventut de la Universitat de València ha conclòs amb èxit una nova edició dels Tallers de Tardor, que enguany han estat centrats en com treballar el pensament crític i les xarxes socials amb adolescents.
Les sessions, adreçades a professionals del treball amb joves, s’han desenvolupat en dues modalitats: una sessió presencial celebrada el 15 d’octubre a la seu de la Mancomunitat de Municipis de la Safor, i una sessió en línia el 21 d’octubre, totes dues amb una molt bona resposta i una elevada participació.
A través d’aquesta proposta formativa, la Càtedra ha volgut generar un espai de reflexió, intercanvi i aprenentatge compartit al voltant dels reptes i oportunitats que planteja l’entorn digital en la intervenció amb adolescents i joves, així com sobre les estratègies per fomentar una mirada més crítica, responsable i conscient en el seu ús.
L’equip de la Càtedra valora molt positivament la bona acollida d’aquesta edició i agraeix la implicació de totes les persones i entitats participants, que han contribuït a enriquir el debat i a enfortir la xarxa de professionals compromesos amb l’acompanyament educatiu de la joventut.