
El CIDE participa en el Fòrum Mundial de Reg, organitzat per la Comissió Internacional de Reg i Drenatge (ICID), una de les trobades més importants a nivell global sobre gestió de l'aigua. La seua quarta edició (4th World Irrigation Fòrum, WIF4), organitzada en col·laboració del comité nacional de Malàisia (MANCID), se celebrarà a Kuala Lumpur del 7 al 13 de setembre de 2025.
Ramón López-Urrea, investigador del Grup Agua I Cultius al CIDE, participará en el panel de discussiò "Updating crop water requirement estimation for improved yields and water saving in a changing environment".
Aquest fòrum reunix especialistes, autoritats i entitats financeres per a debatre avanços en polítiques, tecnologies i innovació en reg i drenatge. També fomenta la col·laboració entre institucions, impulsa compromisos polítics i brinda un espai perquè professionals presenten investigacions rellevants en gestió de l'aigua agrícola.
Per a més informació, no dubtes a consultar la web del WIF4: https://www.wif4.org/index.php/en/
Comunicació CIDE