Administració
1.- Àrea de Recursos Humans:
- Control i seguiment del personal adscrit al CIDE
- Contractes temporals laborals
- Contractes en formació
- Estades temporals de personal
- Provisió de llocs de treball: altes, baixes i trasllats
2.- Àrea de Gestió Econòmica:
- Pressupostària
- Tresoreria Pagaduria
- Facturació
- Ingressos
- Viatges i dietes
- Projectes de recerca: - (Control econòmic-administratiu de projectes; Justificació de projectes; Comptes interns investigadors).
3.- Àrea de Gestió de contractació de béns i adquisicions
- Compres
- Adquisició centralitzada de béns
- Contractes de subministraments i serveis
- Patrimoni: altes, baixes, modificacions
4.- Àrea de Secretaria
- Suport administratiu a la Direcció, Vicedirección i Gerència.
- Registre d'entrada i eixida de correspondència
- Arxiu
- Tercer Cicle
- Servei de missatgeria
- Gestió de les ordres de servei para viatges
5.- Manteniment.
- Instal·lació telefònica (cablejat)
- Lampisteria i desguassos (aljubs, grup de pressió, descalcificadors, conductes, sifons, piles, sanitaris, aixeteria, escalfadors,...)
- Instal·lació de gasos de laboratori (casetes d'emmagatzematge, suports de botelles, reguladors de pressió, claus de tall, conductes i preses...)
- Instal·lació d'aigua destil·lada (filtres, bales de resina, capçals, equip Millipore, conductes...)
- Cambres frigorífiques (compressors, ventiladors, radiadors, vàlvules de laminació, termòstats...)
- Instal·lacions de laboratori (vitrines de gasos, conductes, turbines)
- Equipament científic i de laboratori (analitzadors, estufes, batedores, balances i equips en general)
- Mobiliari d'oficina i laboratori (serralleria, fusteria...)
- Flota de vehicles (revisions periòdiques, reparacions, ITV)
- Residus (piles, tòner, cartutxos de tinta, tubs fluorescents, material avariat...)