Administració
1.- Àrea de Recursos Humans:
- Control i seguiment del personal adscrit al CIDE
 - Contractes temporals laborals
 - Contractes en formació
 - Estades temporals de personal
 - Provisió de llocs de treball: altes, baixes i trasllats
 
2.- Àrea de Gestió Econòmica:
- Pressupostària
 - Tresoreria Pagaduria
 - Facturació
 - Ingressos
 - Viatges i dietes
 - Projectes de recerca: - (Control econòmic-administratiu de projectes; Justificació de projectes; Comptes interns investigadors).
 
3.- Àrea de Gestió de contractació de béns i adquisicions
- Compres
 - Adquisició centralitzada de béns
 - Contractes de subministraments i serveis
 - Patrimoni: altes, baixes, modificacions
 
4.- Àrea de Secretaria
- Suport administratiu a la Direcció, Vicedirección i Gerència.
 - Registre d'entrada i eixida de correspondència
 - Arxiu
 - Tercer Cicle
 - Servei de missatgeria
 - Gestió de les ordres de servei para viatges
 
5.- Manteniment.
- Instal·lació telefònica (cablejat)
 - Lampisteria i desguassos (aljubs, grup de pressió, descalcificadors, conductes, sifons, piles, sanitaris, aixeteria, escalfadors,...)
 - Instal·lació de gasos de laboratori (casetes d'emmagatzematge, suports de botelles, reguladors de pressió, claus de tall, conductes i preses...)
 - Instal·lació d'aigua destil·lada (filtres, bales de resina, capçals, equip Millipore, conductes...)
 - Cambres frigorífiques (compressors, ventiladors, radiadors, vàlvules de laminació, termòstats...)
 - Instal·lacions de laboratori (vitrines de gasos, conductes, turbines)
 - Equipament científic i de laboratori (analitzadors, estufes, batedores, balances i equips en general)
 - Mobiliari d'oficina i laboratori (serralleria, fusteria...)
 - Flota de vehicles (revisions periòdiques, reparacions, ITV)
 - Residus (piles, tòner, cartutxos de tinta, tubs fluorescents, material avariat...)
 
 
					
									
				
				
				
				
			
							







