
En el mes de juny els dos equips guanyadors de la segona edición del concurs “Va De Dades! Concurs Valencià d'Estadística per a la Ciència de Dades” van participar, com a representants de la Comunitat Valenciana, en la "XIII edició del Concurs Incubadora de Sondejos i Experiments",organitzat per la Societat d'Estadística i Recerca Operativa (SEIO), celebrat en la Universitat del País Basc els dies 26, 27 i 28 de juny (https://sites.google.com/view/incubadora2024).
L'alumna Yousra Saidi va aconseguir el PREMI a la MILLOR PRESENTACIÓ, amb la defensa que va fer del seu treball titulat, "Realitat en un institut públic: Els desafiaments de gènere en matemàtiques... Existeixen?" tutoritzat pel seu professor Òscar Mascarell Claver de l'IES Joan Fuster de Sueca.
Les despeses de desplaçament i allotjament dels equips participants han estat finançats per l'Institut Valencià d'Estadística (IVE) i la Universitat de València.