CONGRESSOS I JORNADES:

14 / 2018.11.16: Congrés "Crítica de la modernitat, modernitat de la crítica. Un acostament històric-conceptual". Facultat de Filosofia i CC.EE. (Organitzat pel projecte d'investigació FFI 2017-82195-P "Història conceptual i crítica de la modernitat" I.P. Faustino Oncina Coves. Unitat docent de Filosofia). Accés al tríptic.

19 / 2018.12.21: Jornades "Somni i trauma com a material historiogràfic. Somni i trauma com a material historiogràfic". Facultat de Filosofia i CC.EE. En el marc del projecte d'investigació FFI 2017-82195-P "Història conceptual i crítica de la modernitat". (Organitzat per Faustino Oncina Coves i Ana Menéndez. Unitat docent de Filosofia). Accés al tríptic.

10 / 2019.04.12: Congrés de la Xarxa Ibèrica d'Estudis fichteans. "Fichte i l'educació". Facultat de Filosofia i CC.EE. En el marc del projecte de recerca FFI2017-82195-P "Història conceptual i crítica de la modernitat". (Organitzat per Faustino Oncina Coves i Óscar Cub. Unitat docent de Filosofia).

8 / 2019.05.10: Utopia i ucronia. Facultat de Filosofia i CC.EE. En el marc del projecte de recerca FFI2017-82195-P "Història conceptual i crítica de la modernitat".(Organitzat per Faustino Oncina Coves. Unitat docent de Filosofia).