Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Façana Facultat Ciències Socials

Jose Manuel Pavía Miralles, membre d'una comissió d'experts del Centre d'Investigacions Sociològiques (CIS)

• 8 de febrer de 2019

El professor Jose Manuel Pavía Miralles, catedràtic d'universitat de mètodes quantitatius en la Universitat de València, ha sigut nomenat (a proposta de la FES, Federació Espanyola de Sociologia) membre de la comissió d'experts creada pel CIS (Centre d'Investigacions Sociològiques) per a 'valorar els problemes actuals de les enquestes i les projeccions electorals'.

El Dr. Pavía és llicenciat en Ciències Matemàtiques i doctor en Ciències Econòmiques per la Universitat de València (1997). És professor del Departament d'Economia Aplicada i imparteix l'assignatura de 'Tècniques de Mostreig i Inferència Estadística' en el grau en Sociologia de la Facultat de Ciències Socials de la Universitat de València. És director del grup d'investigació en Processos Electorals i Opinió Pública, qüestió en la qual se centra la major part de la seua recerca.