Logo de la Universitat de València Logo Programa de Doctorat en Medicina Logo del portal

Adaptació al Programa de Doctorat 3139 Medicina

  • 25 de novembre de 2015

Des del 26 de novembre fins a l'11 de desembre els doctorands/as de la Universitat de València que estiguen en possessió del Diploma d'Estudis Avançats o Suficiència Investigadora obtingut en algun programa de doctorat de la Universitat regulat pels Reials decrets 778/1998 i 56/2005, poden sol·licitar l'adaptació al programa de doctorat 3139 Medicina en la Secretària de la Facultat de Medicina i Odontologia.

La Comissió Acadèmica del programa de doctorat 3139 Medicina, ha obert un termini extraordinari (fins a l'11 de desembre) perquè els/as doctorands/as, que no hagen pogut realitzar el dipòsit de la seua tesi doctoral en el termini fixat per la Subcomissió de Doctorat (abans del 2 de novembre), puguen sol·licitar l'adaptació al programa de doctorat 3139 Medicina mitjançant una instància dirigida a la Comissió del programa en les condicions i amb els requisits establits per la citada Comissió. Els candidats que ja hagen efectuat la sol·licitud de preinscripció al programa per al curs 2015/2016 no és necessari que reiteren la seua petició.

En qualsevol cas, ha de constar fefaentment que aquesta sol·licitud no condiciona la decisió que la Comissió Acadèmica puga prendre definitivament, ni concedeix al/a la sol·licitant un dret d'admissió automàtic.

En el següent enllaç pot descarregar el model de sol·licitud a presentar:

Sol·licitut

La petició haurà d'anar acompanyada de:

1.            D.N.I.

2.            Currículum vitae.

3.            Acreditació d'estar en possessió del D.I.A. o d'haver obtingut la suficiència investigadora en els programes de doctorat regulats pel Reial decret 778/1998.

4.            Projecte de Pla d'Investigació.

5.            Justificant dedicació a temps parcial (Justificant de estar treballant, obligacions familiars, ...)

Pot consultar la informació del programa de doctorat en la guia acadèmica del programa de doctorat:

Guia acadèmica

El projecte de pla d'investigació ha d'incloure la proposta d'una línia d'investigació entre les incloses en el programa de doctorat, proposta de director/a de tesi doctoral, si escau, tutor/a i un resum del projecte d'investigació a realitzar d'acord amb el model establit en el programa de doctorat.

Projecte de pla d'investigació

Pot consultar el llistat de línies d'investigació del programa en el següent enllaç:

Línies d'investigació

Important, si el director/a de tesi proposat és professor/a amb vinculació a la Universitat de València no és necessari proposar un tutor/a. En el cas que cap dels directors/as proposat siga professor/a de la Universitat, serà obligatori proposar un tutor/a (doctor/a, amb experiència investigadora acredita).

Llistat de directors de tesi doctoral

La Comissió Acadèmica

Programa de Doctorat 3139 Medicina

Facultat de Medicina i Odontologia