
Accés a l'aplicació
Llistats
Ofertes
Informació i Terminis
*Requisits
• Tenir superats, el 1 de Juliol de 2012 els següents crèdits:
Enginyeria Química i Enginyeria Informàtica: 230 crèdits
ETT. Telemàtica: 80 crèdits
ETT. Sistemes Electrònics: 104 crèdits
CAG d'Enginyeria d'Electrònica de Telecomunicació i Enginyeria Telemàtica: no hi ha requisits
- Matricular-se en el curs acadèmic 2012/2013 en cada titulació de la següent assignatura: Enginyeria Química: 12546 “Pràctiques en Empresa”; Enginyeria Informàtica: 15670 “Pràctiques en Empresa”; ETT Telemàtica: 15671 “Pràctiques en Empresa”; CAG Enginyeria d'Electrònica de Telecomunicació: 34819 “Pràctiques Externes”; CAG Enginyeria Telemàtica: 34908 “Pràctiques Externes”. En la titulació de ETT Sistemes Electrònics no hi ha matrícula en una assignatura.
- Complir amb els requisits explícits que cada plaça de pràctiques determine.
*Presentació de Sol·licituds
En la Secretaria Virtual (correu electrònic), del 28 de maig al 10 de juny de 2012.
*Elecció de plaça
- Les places de pràctiques s'exposaran en la web del Centre (www.uv.es/etse) i en la web de la Fundació Universitat-Empresa, ADEIT, (www.adeit.uv.es) durant la primera quinzena de juliol.
- A cada plaça de pràctica se li assignarà un nombre d'identificació.
- La relació d'estudiants admesos i el nombre d'elecció s'exposarà en els taulers d'anuncis i en la web del Centre a partir del 4 de juliol de 2012
- L'elecció de la pràctica es realitzarà en l'aplicació habilitada a aquest efecte en la web del Centre (www.uv.es/etse) entre el 5 i el 12 de juliol de 2012
- L'estudiant, prèviament identificat a través del seu usuari de correu, introduirà en l'aplicació els nombres d'identificació de les ofertes que siguen del seu interès, ordenats per criteri de preferència. Podrà triar tantes ofertes com crea convenient.
- En els casos que es requerisca selecció per part de l'empresa, els estudiants seran avisats per a acudir a entrevistes.
- Finalitzat el procés de selecció d'empreses es procedirà a l'assignació de pràctiques per part de la Comissió de Pràctiques de l’ETSE, seguint l'ordre de prelació establit en la matrícula del curs 2011-2012, com resultat de la nota mitja de l'expedient acadèmic i del nombre de crèdits superats, i l'ordre de preferència d'ofertes realitzat per l'estudiant. El resultat de l'assignació es publicarà en la web de l’ETSE.
- Els estudiants rebran una notificació per e-mail que inclourà instruccions per a la formalització de l'Acord de Pràctiques.
*L'Estudiant pot proposar la seua pràctica
Per a això, haurà de marcar en l'aplicació d'elecció de pràctiques l'opció Autopracticum i presentar el document de selecció i el programa d'activitats de la seua pràctica en la Secretaria del Centre. La Comissió de Pràctiques valorarà les propostes presentades.
*Altres modalitats i períodes de pràctiques
L'estudiant pot formalitzar en qualsevol moment una pràctica en empresa, sempre que complisca els requisits acadèmics fixats i existisca una borsa d'oferta d'empreses en l’ADEIT o aporte una empresa. Totes les pràctiques formalitzades d'aquesta forma seran voluntàries.
Al principi del curs 2012-2013 es realitzarà un Segon Període d'assignació de practiques
*Sessió Informativa Estudiants
Dia 16 de maig
Saló de Graus "Joan Pelechano" ETSE-UV (Bloc 0.1.10)
13:30 hores
Cartell Sessió Informativa 2013
* Termini de Sol·licituds per a demanar Pràctiques en Empresa
Del 28 de maig al 10 de juny. Sol·licitud per Secretaria Virtual
NOU:
Realitzada l'assignació de pràctiques de la primera convocatòria, s'informa als i les estudiantes que rebran, en breu, una notificació per e-mail indicant les instruccions per a la formalització de l'acord de pràctiques.
Last update: 7 de may de 2012 10:24.
News release