Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Fira Experimenta 2017

Les Maletes de l'Armari de Pràctiques: Experiments Itinerants

L'Armari de Pràctiques té per objectiu la creació d'una col·lecció de pràctiques de física que pugui ser utilitzada per professors de batxillerat de diferents Centres com a material de suport a la seva docència, principalment demostracions a l'aula. L'Armari de Pràctiques està format per una sèrie de maletes, fàcils de transportar i que contenen tot el material necessari per a la realització dels experiments.

Accedeix ací al llistat de maletes

Els professors d'Ensenyament Secundari que vulguin utilitzar aquestes maletes han d'estar inclosos en la llista d'Usuaris de les Maletes de Física i reservar la maleta cridant a Teresa Roca, tècnica m. del Centre de Formació i Qualitat "Sanchis Guarner" de la Universitat de València:

La incorporació a la llista d'usuaris de les maletes es produeix en participar en el curs preparatori normalment es realitza una vegada cada dos anys. En aquest curs 2018-19 el convoquem de nou