Logo de la Universitat de València Logo Experimenta Logo del portal

AJORNAMENT de la Fira-Concurs Experimenta 2020

• 12 de març de 2020

La XV Fira-Concurs Experimenta 2020 S'AJORNA A NOVA DATA A DETERMINAR. Mantingueu-vos informats a les xarxes @firaExperimenta i a la nostra web.

Seguint les recomanacions del Consell de Direcció de la Universitat de València, en la seva reunió d'avui sobre les mesures relatives al COVID19, AJORNEM la celebració de la XV Fira-Concurs Experimenta a una nova data a determinar. Us tindrem informats a través de les xarxes socials (@Fira Experimenta) i a la nostra web www.uv.es/experimenta i http://ir.uv.es/experimenta/fira20

Fa pocs dies ha finalitzat el procés de revisió i s'ha publicat la llista dels més de 100 projectes admesos per a participar en la Fira, amb més de 450 participants entre alumnat i professorat de secundària (un 50% de dones).

Aquest màxim històric de participació de la Fira Experimenta, que celebra el seu 15é aniversari, confirma l'importància de la vostra col·laboració per a aconseguir una part important dels objectius: estimular i donar suport al treball STEM a través de projectes experimentals; amb enormes dosis de treball fora d'horari escolar, resolent múltiples problemes per a aconseguir que els projectes funcionen i preparant al vostre alumnat per a obtindre resultats, entendre'ls i explicar-los.

El Comitè Organitzador i la Facultat de Física desitgem agrair-vos el vostre interès i dedicació i US ANIMEM A FINALITZAR ELS PROJECTES INICIATS perquè, de debò, contribueixen a la formació de l'alumnat.

Quan siga possible us donarem notícies sobre l'altra part d'aquesta iniciativa, la més visible: la difusió i comunicació al públic visitant dels vostres projectes, del treball científic realitzat. Aquesta es també molt important, ja que transmet el vostre coneixement i entusiasme a persones de totes els edats, des de les més xicotetes, que valoren moltíssim el vostre esforç.

Ànim a tots i continuem treballant,

Comité Organitzador de la Fira-Concurs Experimenta i Facultat de Física

Aqui trobes recollida TOTA la informació sobre la Fira-Concurs Experimenta 2020