Logo de la Universitat de València Logo Experimenta Logo del portal

• Fira Experimenta 2017

Projectes premiats en 2019

• 8 d’abril de 2019

Els projectes premiats en Experimenta 2019 en la categoria Experiments i Demostracions de Física van ser el de l’English School Los Olivos de Godella ('Maxwell y la velocidad de la luz') i el de l’IES Dr. Peset Aleixandre de Paterna, amb eltítol 'Música maestr'. Pel que fa a la categoria d’“Aplicacions Tecnològiques”, els centres guardonats foren el Sutherland High School de Pretòria (Sud-Àfrica), amb el projecte 6D-Bot Explorer i l’IES Benlliure de València amb 'Maqueta de un aparcamiento'. El premi del públic va recaure en el Colegio Claret Fuensanta de València amb la proposta Hivernacle.

Els premis es van lliurar el 7 d'abril a l’Auditori Santiago Grisolía del Museu Príncep Felip de València, per part d’Adela Valero, vicerectora d’Ocupació i Programes Formatius de la Universitat de València. Dels cinc premis, quatre estan dotats amb 300 euros, i el projecte més votat pel públic amb 200 euros. També es van donar 14 mencions d’honor. El jurat, constituït per professorat universitari i de centres de secundària, valorà el bon funcionament, la correcta comprensió dels treballs i la claredat de les explicacions.

Llista d'enllaços: