Logo de la Universitat de València Logo Experimenta Logo del portal

• Fira Experimenta 2017

Una experiència inoblidable

• 25 d’abril de 2019

La XIV Fira- Concurs  “Experimenta” 2019, convocada per la Facultat de Física de la Universitat de València, tenia com a meta convertir als estudiants d'Ensenyament Secundari (xiques i xics d'ESO, Batxillerat y Cicles Formatius GM) en protagonistes actius i creatius i en divulgadors de la ciència. Nombrosos premis, inclòs el del públic, convertiren la cita en una jornada inoblidable.

Aquesta edició es va celebrar a l'abril de 2019 en el Museu de les Ciències Príncep Felipe de València, organitzada per la Facultat de Física de la Universitat de València, amb la col·laboració de Fundación Española para la Ciencia y la Tecnologia - Ministerio de Ciencia, Innovación y Universidades (FECYT-MICIU), Museu de les Ciències Príncep Felipe, Ajuntament de València, IFIC-Excelencia S. Ochoa, Real Societat Espanyola de Física, Càtedra de Divulgació de la Ciència, Delegació per a la Incorporació a la UV, Centre de Formació i Qualitat (UV), Unitat d'Igualtat, Grup de Treball de Física Arquímedes, Grup Scienceflows, i altres entitats externes entre les que destaquen Caixa Popular, APTCV, Prodel.