Logo de la Universitat de València Logo Facultat de Filologia, Traducció i Comunicació Logo del portal

Ajudes per a realitzar  activitats socioculturals en matèria de diversitat

Logo de diversitats

Període de l'esdeveniment: De 28 de gener de 2020 a 24 de febrer de 2020. Dilluns, dimarts, dimecres, dijous, divendres, dissabte i diumenge de 10:00 a 14:00.

Lloc de realització: Als tres Campus

Descripció:

El Vicerectorat d'Igualtat, Diversitat i Sostenibilitat de la Universitat de València, a través de la iniciativa diversitats, llança aquesta primera convocatòria d'ajudes per a la realització d'activitats socioculturals. La convocatòria vol promoure, reunir i potenciar activitats en matèria d'igualtat en la diversitat en les que s'implique la comunitat universitària i que es realitzen a les instal·lacions i espais universitaris.

El termini per lliurar les sol·licituds acaba el proper 24 de febrer i es poden presentar  l'alumnat,  el PDI i el PAS de la Universitat, tant de manera individual com col·lectiva.

Les activitats poden ser de creació, producció i difusió cultural o artística, com activitats i certàmens culturals, exposicions artístiques o divulgatives, concerts, intervencions artístiques o performances, produccions audiovisuals o teatrals, recitals o altres similars de caire cultural; educatives i de formació, com conferències, xerrades, cursos, tallers, seminaris, jornades de formació o congressos; o de divulgació científica.

Es valorarà especialment el caràcter sociocultural i artístic de la proposta i que reunisca diferents col·lectius universitaris (estudiants, PDI i PAS) en la realització del projecte i cadascun dels projectes seleccionats podrà obtindre una dotació màxima de 1.000 euros.

El Vicerectorat d’Igualtat, Diversitat i Sostenibilitat a través de la Iniciativa Diversitats gestiona aquesta convocatòria i tant les bases com les sol·licituds estan disponibles al taulell d’anuncis de la Universitat de València http://links.uv.es/f7tBBfO

Organitza:

Vicerectorat d'Igualtat, Divrsitat i Sostenibilitat.

Contacta: diversitats@uv.es

Més informació: