XV Setmana Internacional de la Universitat de València

Del 13 al 17 de novembre es celebra la XV Setmana Internacional de la Universitat de València. El Servei de Relacions Internacionals i Cooperació organitzarà diferents activitats dirigides al estudiants per a que puguen conèixer tots els detalls dels programes de mobilitat (Erasmus+, Programa Internacional, SICUE).

Activitats de la Facultat de Filosofia i Ciències de l’Educació:

Dimecres 15 de novembre

-   13:00h: Sessió Informació programes de mobilitat (Servei de Relacions Internacionals).

•   14:00: Taula d’experiències (Erasmus i SICUE).

Lloc: Saló de Graus Facultat de Filosofia i Ciències de l’Educació

Dijous 16 de novembre

-   14:00h: Sessió Informació Programa específic Amèrica Llatina i internacional, i Taula d’experiències.

Lloc: Saló de Graus Facultat de Filosofia i Ciències de l’Educació

Data d'actualització: 11 de novembre de 2017.