Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Estudiants de la Universitat de València

XV Setmana Internacional de la Universitat de València

Del 13 al 17 de novembre es celebra la XV Setmana Internacional de la Universitat de València. El Servei de Relacions Internacionals i Cooperació organitzarà diferents activitats dirigides al estudiants per a que puguen conèixer tots els detalls dels programes de mobilitat (Erasmus+, Programa Internacional, SICUE).

Activitats de la Facultat de Filosofia i Ciències de l’Educació:

Dimecres 15 de novembre

-   13:00h: Sessió Informació programes de mobilitat (Servei de Relacions Internacionals).

•   14:00: Taula d’experiències (Erasmus i SICUE).

Lloc: Saló de Graus Facultat de Filosofia i Ciències de l’Educació

Dijous 16 de novembre

-   14:00h: Sessió Informació Programa específic Amèrica Llatina i internacional, i Taula d’experiències.

Lloc: Saló de Graus Facultat de Filosofia i Ciències de l’Educació

Data d'actualització: 11 de novembre de 2017.