Convocatòria ajudes iniciació investigació DAA 2017-2018

RESOLUCIÓ CONVOCATÒRIA La degana de la Facultat de Física fa pública la convocatòria de les ajudes per a la iniciació a la investigació en astronomia i astrofísica per a l'alumnat de l'últim curs del grau de Física i una ajuda per a l'alumnat del Màster en Física Avançada, itinerari d'astrofísica.

Termini presentació solicituts: del 8 al 27 de setembre, amb dos inclosos

RESOLUCIÓ CONVOCATÒRIA

DOGV

Resolució i Bases convocatòria

Formulari sol·licitud

Resolució  concessió

Fecha de actualización: 11 de septiembre de 2017.