Facultat de PsicologiaGrau en LogopèdiaUniversitat de València Logo del portal

  • Què s'estudia

Informació específica per a estudiants

Si desitges venir a estudiar a la UV com a estudiant de Programa Erasmus+ Mobilitat no Europea, el primer pas és assegurar-te que hi ha un acord interinstitucional entre la teua universitat d'origen i la UV.

Requisits

-Entre les dues universitats ha d'haver-hi un acord interinstitucional que establisca el nombre d'estudiants que es poden intercanviar durant un curs acadèmic en la titulació que vols estudiar a València.


-L'Oficina Internacional de la teua universitat ha d'enviar-nos la teua nominació, i confirmar-nos que has estat seleccionat com a estudiant del Programa Erasmus+ Mobilitat no Europea.

Sol·licitud

El Servei de Relacions Internacionals, després de rebre la teua nominació, comprovarà si pot acceptar-te segons l'acord i t'enviarà un correu electrònic amb la teua contrasenya perquè pugues emplenar el formulari de sol·licitud en línia i pujar-hi els documents següents:

  • Passaport
  • Fotografia (fes clic ací per veure els requisits)

Visats

Hi ha dues classes de visats d'estudiant:

  • Visat D+C per 180 dies: tipus de visat que s'obté quan el període d'intercanvi té lloc durant un semestre.
  • Visat d'estudiant per 90 dies: tipus de visat que s'obté quan el període d'intercanvi té lloc durant un curs acadèmic i que obliga a sol·licitar la Targeta d'Identificació d'Estrangers dins del primer mes d'entrada a Espanya; des del Servei de Relacions Internacionals t'ajudarem a demanar una cita amb la comissaria de policia.

Més informació:

Permissos d'estudi

Informació específica per a universitats sòcies

Si desitgeu enviar-nos les nominacions dels vostres estudiants, en el marc del Programa Erasmus+ Mobilitat no Europea, us preguem que empleneu una fitxa de nominació per estudiant i l’envieu per correu electrònic a ka107@uv.es. Només acceptarem nominacions enviades per l'oficina internacional d'una universitat amb la qual la UV haja signat un acord interinstitucional que establisca el nombre d'estudiants que es poden intercanviar durant un curs acadèmic i en quines titulacions tindrà lloc la mobilitat.

El Servei de Relacions Internacionals, després de rebre les nominacions, comprovarà si pot acceptar-les d'acord amb el conveni i enviarà als estudiants un correu electrònic amb la informació necessària perquè puguen emplenar el formulari de sol·licitud en línia.

 Instruccions per a estudiants nominats

 
Aquesta pàgina web utilitza cookies pròpies i de tercers amb fins tècnics , d'anàlisi del trànsit per facilitar la inserció de continguts en xarxes socials a petició de l'usuari . Si continua navegant , considerem que accepta el seu ús . Per a més informació consulte la nostrapolítica cookies