Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Facultat de Filologia, Traducció i Comunicació

"Ferite a morte"

• 22 de novembre de 2018

L'obra "Ferite a morte", de la dramaturga italiana Serena Dandini, arriba a l'Espai Cultural.

El próxim dimarts, 27 de novembre a les 17 hores, l'Espai Cultural acollirà la lectura dramatitzada de "Ferite a morte", de la dramaturga italiana Serena Dandini. Serà una ocasió única per a poder gaudir de textos breus i colpidors que denuncien amb profunda ironia la xacra de la violència de gènere.

L'activitat ha estat coodinada per Silvia Pacheco, alumna del Maior d'Italià del Grau LML. La proposta escènica compta amb la col.laboració de l'alumnat de l'assignatura "Estudis de teatre i arts de l'espectacle" i amb professores de Filologia Italiana.

Llista d'enllaços: