Universitat de ValènciaInformation Service Logo del portal

L’estudiantat que ha realitzat el curs preparatori de la Lliga de Debat Universitària participa, distribuït per equips, en la Lliga de debat interna de la UV. Totes dues iniciatives conformen la Fase local de la UV.

Dates i horaris 2025-2026

Informació disponible pròximament.

Lloc

Espai Vives. Sala S.0.4.

Tema de debat  

El tema de debat de la lliga de debat interna organitzada per la Universitat de València és el mateix que el de la Lliga de Debat Universitària de la Xarxa Vives. Es comunicarà en breu.

Premis 

  • Equip guanyador: 200 € per a cada membre de l’equip.
  • Millor orador o millor oradora: 200 €.

Desenvolupament de la Lliga interna 

  • Els equips que participen en la Fase local UV de la Lliga de Debat Universitària estan formats per 3, 4 o 5 estudiants. L’organització es reserva el dret d’ajustar el nombre de participants en cada equip per a facilitar el funcionament de la competició.
  • El jurat de la lliga interna UV està format per professorat de la Universitat de València. La seua funció és determinar l’equip guanyador de cadascun dels debats de les fases eliminatòries, semifinals i final de la lliga interna, així com designar l’estudiant que ha sigut millor oradora o millor orador.

Documentació

  • Sistema de competició [PDF]. Disponible pròximament.
  • Composició del jurat [PDF]. Disponible pròximament.
  • Reglament de la fase local de la Lliga de Debat Universitària. Universitat de València [PDF].
  • Criteris per a la concessió dels premis de la fase local de la Lliga de Debat Universitària [PDF].  

Estudiants que han participat en edicions anteriors

L'estudiantat amb la formació realitzada en alguna edició anterior podrà sol·licitar participar una edició més en la Lliga interna de la UV. No caldrà fer la inscripció en la Seu Electrònica, sinó que s’haurà d’enviar una sol·licitud per correu electrònic a lliguesdebat@uv.es. Es pot sol·licitar la participació de manera individual i integrar-se en un dels equips formats en l’edició actual o inscriure-hi un equip d’estudiants complet. El Sedi admetrà aquestes sol·licituds sempre que organitzativament siga possible incorporar més participants. Es comunicarà la decisió a cada sol·licitud mitjançant el correu electrònic.

En qualsevol cas, i  per circumstàncies excepcionals, es podran valorar altres condicions de participació. 

Aquesta segona participació no té reconeixement acadèmic.