Ajudes Grups emergents
GVA GV/2022/049
Es proposen quatre objectius generals d'investigació:
1) Avançar cap a l'aprofundiment del marc teòric sobre el pensament reflexiu-creatiu, la transdisciplinarietat i els objectius de desenvolupament sostenible en les activitats d'ensenyament i aprenentatge aplicades a l'Educació Superior.
2) Avaluar la potencialitat d'aquest enfocament en la metodologia docent i en la qualitat d'aprenentatge dels i les estudiants de les assignatures implicades.
3) Validar els dispositius elaborats (metodologies i tasques) per a la seua redissenye definitiu, considerant la docència presencial i semipresencial com un repte de futur per al desenvolupament de les competències transversals a la Universitat.
4) Formalitzar, difondre i transferir les pràctiques i les activitats d'ensenyament i d'aprenentatge dissenyades per a oferir les millores, tant en la proposta curricular com en l'activitat docent organitzada i estructurada en les diferents etapes formatives de l'educació superior.
- Soto Gonzalez, Maria Dolores
- PDI-Prof. Permanent Laboral Ppl
- Hernaiz Agreda, Nerea
- PDI-Prof. Permanent Laboral Ppl
- Mendez Cabrera, Jeronimo
- PDI-Prof. Permanent Laboral Ppl
- Rodrigo Segura, Francesc Josep
- PDI-Prof. Permanent Laboral Ppl
- Secretari/a de Departament
Mª Sheila Pons Vázquez – Florida Universitària
Víctor Soler Penades - Florida Universitària
Sonia Renovell Rico - Florida Universitària
Ramona Rodríguez López – UPV – Institut Universitari de la Creativitat i Innovacions Educatives
Irene López Secanell – Florida Universitària
GVA-Conselleria d'Innovació, Universitats, Ciéncia i Societat Digital
- UV - Innovació educativa